Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Λάθος δουλειά κάνουμε όλοι μου φαίνεται.
Εκτος εάν είστε όλοι εσείς manager.
Εκτος εάν είστε όλοι εσείς manager.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Θέλω τον Μaradonopelebastenbauer!!!!Παικτάρα έτσι!Μόνο τέρμα δε παίζει..
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Πλακα έκανα αλλα μερικοί μου φαίνεται έχουν πολύ μεράκι και σίγουρα αποφέρει πολλά λεφτά αυτή η δουλειά... 
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Είναι και ωραία δουλειά. Ζαγοράκη πάρε με για ΑΡΧΙΣΚΑΟΥΤΕΡ!!!!Ποιός Βρύζας!!!Εγώ παίζω Football Manager και έχω και Internet!!!!!!!

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
ενας ειναι ο παικτης ο σογκοκου χαιδευτικο του ogunsoto!ελα μωρη παιχτουρα στον ΠΑΟΚ!

- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Τον Σεντερο Λουμινοσο η τον Τσιαπας θα ηθελα να φερουν στον ΠΑΟΚ.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Μπορουμε να παρουμε τον Σεντέρο Λουμινόζο ΚΑΙ τον Τσιάπας, γιατι και οι δυο αγωνιζονται στα πλαγια μεν, με ευχερεια ομως και απο τις δυο πλευρες δε.
Προτεινω επισης τον Τουπάκ Αμάρο της Πενιαρόλ για αμυντικο χαφ διπλα στον Παμπλο ετσι ωστε να δημιουργηθει κανονικη ταφρος στον χωρο του κεντρου, τον Αουγκούστο Σαντινίστα της Λοκομοτιβ Μανάγκουα για μπακ απ του Μπακαγιοκο, τον Σαντσο Βιλα της Γκουανταλαχαρα για να εχει λιγο ανταγωνισμο ο Μιρο στα δεξια μπακ, τον Λεβ Χασασίν της Δυναμο Τεχερανης (τρομερα εξελιξιμο γκολκιπερ -με μονιμο ολ μπλακ άουφιτ παρεμπιπτοντως- γιατι μονο με Χαλκια δεν την βγαζεις καθαρη) και τον Φο Τσι Τσιν της Τορπέντο Σαιγκόν για αριστερο οπισθοφυλακα (το Βιετναμ ειναι μια ανεξερευνητη παρθενα ζουγκλα ακραιων μπακ για οποιον ειναι μεσα στα κολπα). Tον Φο τον προτεινω μεταξυ αλλων και γιατι αν ο Λινο συνεχισει του χρονου με το ιδιο μαλλι τον βλεπω κουρεμενο στο τελος απο τον Γκαρσια που θελει τις τριχες ισιες προς τα κατω και οχι ηλεκτρόπληκτες προς τα πανω. Αυτες ειναι οι προτιμησεις μου απο της αγορα του τεως τριτου κοσμου (Ασια και Λατινικη Αμερικη. Δεν παραβλεπω το οτι η Αφρικη ανηκει ακομα στον Τριτο Κοσμο, απλα εχω Μπακαπανθηρα που μου μεταφερει απόλυτα το σπίριτ της μπλακ κόντινεντ και δεν χρειαζομαι αλλον).
Απο τον βιομηχανοποιημενο δυτικο καπιταλισμο εχω δυο μονο προτασεις: Τον Μαξιμιλιανό Ρεμπεσκιέρο της ΦΚ Αράς (σεντερφόρι με σουτ κεραυνό που παταει και στην δικη μας περιοχη) και τον Λουί Φρικασέρ της Μπορουσια του Φάκχερτζάμπαχ (στοπερ με ικανοτητα τοσο στο ψηλο οσο και στο πολυ ψηλο -μεχρι τριτο οροφο πηδαει- παιχνιδι).
Πιστευω οτι οι παραπανω παικτες ειναι απολυτα εφικτοι για το βαλαντιο του ΠΑΟΚ , αρκει να συμμετασχουμε ολοι στην ΑΜΚ της βιομηχανιας εμφιαλωσης τζιν και να στηριξουμε το Γκόρντονς τονικ για αυτο που πραγματικα ειναι : το ποτο του μπαροβιου ΠΑΟΚτση που στις 6 η ωρα το πρωι του Σαββατου αρχιζει την Επί της Μπάρας Ομιλία για την συγκριση της Ζαν Μορό με την Όντρει Χέμπορν.
ΠΑΟΚ χαρανταν και τα κουκιά μπαγλάν,
Το Τσάμπιονς Λιγκ θα παρω μες την Τενοχτιτλάν*
(Tenochtitlan http://en.wikipedia.org/wiki/Tenochtitlan )
Προτεινω επισης τον Τουπάκ Αμάρο της Πενιαρόλ για αμυντικο χαφ διπλα στον Παμπλο ετσι ωστε να δημιουργηθει κανονικη ταφρος στον χωρο του κεντρου, τον Αουγκούστο Σαντινίστα της Λοκομοτιβ Μανάγκουα για μπακ απ του Μπακαγιοκο, τον Σαντσο Βιλα της Γκουανταλαχαρα για να εχει λιγο ανταγωνισμο ο Μιρο στα δεξια μπακ, τον Λεβ Χασασίν της Δυναμο Τεχερανης (τρομερα εξελιξιμο γκολκιπερ -με μονιμο ολ μπλακ άουφιτ παρεμπιπτοντως- γιατι μονο με Χαλκια δεν την βγαζεις καθαρη) και τον Φο Τσι Τσιν της Τορπέντο Σαιγκόν για αριστερο οπισθοφυλακα (το Βιετναμ ειναι μια ανεξερευνητη παρθενα ζουγκλα ακραιων μπακ για οποιον ειναι μεσα στα κολπα). Tον Φο τον προτεινω μεταξυ αλλων και γιατι αν ο Λινο συνεχισει του χρονου με το ιδιο μαλλι τον βλεπω κουρεμενο στο τελος απο τον Γκαρσια που θελει τις τριχες ισιες προς τα κατω και οχι ηλεκτρόπληκτες προς τα πανω. Αυτες ειναι οι προτιμησεις μου απο της αγορα του τεως τριτου κοσμου (Ασια και Λατινικη Αμερικη. Δεν παραβλεπω το οτι η Αφρικη ανηκει ακομα στον Τριτο Κοσμο, απλα εχω Μπακαπανθηρα που μου μεταφερει απόλυτα το σπίριτ της μπλακ κόντινεντ και δεν χρειαζομαι αλλον).
Απο τον βιομηχανοποιημενο δυτικο καπιταλισμο εχω δυο μονο προτασεις: Τον Μαξιμιλιανό Ρεμπεσκιέρο της ΦΚ Αράς (σεντερφόρι με σουτ κεραυνό που παταει και στην δικη μας περιοχη) και τον Λουί Φρικασέρ της Μπορουσια του Φάκχερτζάμπαχ (στοπερ με ικανοτητα τοσο στο ψηλο οσο και στο πολυ ψηλο -μεχρι τριτο οροφο πηδαει- παιχνιδι).
Πιστευω οτι οι παραπανω παικτες ειναι απολυτα εφικτοι για το βαλαντιο του ΠΑΟΚ , αρκει να συμμετασχουμε ολοι στην ΑΜΚ της βιομηχανιας εμφιαλωσης τζιν και να στηριξουμε το Γκόρντονς τονικ για αυτο που πραγματικα ειναι : το ποτο του μπαροβιου ΠΑΟΚτση που στις 6 η ωρα το πρωι του Σαββατου αρχιζει την Επί της Μπάρας Ομιλία για την συγκριση της Ζαν Μορό με την Όντρει Χέμπορν.
ΠΑΟΚ χαρανταν και τα κουκιά μπαγλάν,
Το Τσάμπιονς Λιγκ θα παρω μες την Τενοχτιτλάν*
(Tenochtitlan http://en.wikipedia.org/wiki/Tenochtitlan )
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ποστ απολαυση απο τον μεγαλο Χιντεγκουτι για ακομα μια φορα.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Φίλτατε Hideguti είσαι ωραίος ( απ' όσο παρακολουθώ το φόρουμ έχεις μόνιμα έμπνευση)!!!!
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
hide εισαι αρρωστεια!! προσκυνω για ακομα μια φορα!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Θα μας αφήσει η παράγκα του δαιμόνιου Montezouma όμως να το σηκώσουμε εκεί μέσα?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω για δεύτερη φορά με τον Ούγγρο. Από άτομα του δικού του διαμετρήματος θα ήλπιζα σε πιο οξυδερκή προσέγγιση επί του καυτού θέματος με το οποίο καταπιάστηκε. Κρίμα.
Και ενώ συμφωνώ υπέρ το δέον με την επιλογή του Τουπάκ Αμάρο και του Λεβ Χασασίν, ενώ μπορώ να πω ότι είναι αρκούντως ανεκτοί οι Αουγκούστο Σαντινίστα και Λουί Φρικασέρ για τον ΠΑΟΚ που οραματίζομαι, αλήθεια με εκπλήσσεις δυσάρεστα (δυστυχώς) φίλε Hideguti με την επιμονή σου στον Φο Τσι Τσιν.
Θα μου επιτρέψεις να σε χαρακτηρίσω άμπαλο και επιλήσμονα και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις σε αυτόν τον καταδότη πλατυπόδαρο που μόνο διχασμό θα φέρει στον κόσμο του ΠΑΟΚ. Φιλτατε Χίντε διαφωνώ με την άποψη σου για τον αριστερό αμυντικό πλάγιο Φο Τσι Τσιν και θα υπερασπιστώ μέχρις εσχάτων το δικαίωμα μου να μην την ακούω.
Φο Τσι Τσιν κατσιαπλααά, είσαι πρώτος στο μπλα-μπλαά,
έγινες βιετναμέζας γιοος, της Σαιγκόν πλάγιοος.
Αν κάποιος εξακολουθεί να επιθυμεί τον Φο μια ματιά στο βίντεο (από το ντέρμπι μίσους Τορπέντο Σαϊγκόν - Σπαρτάκ Ανόι) ίσως του αλλάξει τη γνώμη: http://www.youtube.watch?fo-tsi-tsin=related
ΥΓ: Πάντως για να είμαι δίκαιος και σοβαρός, ομολογώ ότι δεν είναι καθόλου ακριβός, κοστολογείται μόνο 6,45 εκατ. €.: http://www.transfermarkt.fo-tsi-tsin/profil.html
Και ενώ συμφωνώ υπέρ το δέον με την επιλογή του Τουπάκ Αμάρο και του Λεβ Χασασίν, ενώ μπορώ να πω ότι είναι αρκούντως ανεκτοί οι Αουγκούστο Σαντινίστα και Λουί Φρικασέρ για τον ΠΑΟΚ που οραματίζομαι, αλήθεια με εκπλήσσεις δυσάρεστα (δυστυχώς) φίλε Hideguti με την επιμονή σου στον Φο Τσι Τσιν.
Θα μου επιτρέψεις να σε χαρακτηρίσω άμπαλο και επιλήσμονα και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις σε αυτόν τον καταδότη πλατυπόδαρο που μόνο διχασμό θα φέρει στον κόσμο του ΠΑΟΚ. Φιλτατε Χίντε διαφωνώ με την άποψη σου για τον αριστερό αμυντικό πλάγιο Φο Τσι Τσιν και θα υπερασπιστώ μέχρις εσχάτων το δικαίωμα μου να μην την ακούω.
Φο Τσι Τσιν κατσιαπλααά, είσαι πρώτος στο μπλα-μπλαά,
έγινες βιετναμέζας γιοος, της Σαιγκόν πλάγιοος.
Αν κάποιος εξακολουθεί να επιθυμεί τον Φο μια ματιά στο βίντεο (από το ντέρμπι μίσους Τορπέντο Σαϊγκόν - Σπαρτάκ Ανόι) ίσως του αλλάξει τη γνώμη: http://www.youtube.watch?fo-tsi-tsin=related
ΥΓ: Πάντως για να είμαι δίκαιος και σοβαρός, ομολογώ ότι δεν είναι καθόλου ακριβός, κοστολογείται μόνο 6,45 εκατ. €.: http://www.transfermarkt.fo-tsi-tsin/profil.html
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Μήπως ο Hideguti είναι κρυφοΜοντεζουμικός?
Καλά το είχα φανταστεί!
Σκληρό τάκλιν απο Vanroy!
Καλά το είχα φανταστεί!
Σκληρό τάκλιν απο Vanroy!