91. Dario Krešić
Re: 91. Dario Krešić
τουλάχιστον απόκρουε τα σουτ άουτ anti να τα δίνει assist στους αντιπαλους επιθετικούς
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Σάβ 06 Αύγ 2011, 12:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 91. Dario Krešić
σωστος.η φαση που απκρουει προς τα μπροστα ασταθως...εδιωξε κπς δικος μας ευτυχως.....θυμισε λιγο την ασσιστ στον χαβιτο
Re: 91. Dario Krešić
ενταξει περιμενω και εγω περισσοτερα απο τον κρεσιτς αλλα μην λεμε και οτι θελουμε οτι ο χαλκιας ειναι καλυτερος...ελεος πια με τον 38χρονο ελεος...ποσο πια ακομα???τρωγαμε γκολ και γυρνουσε χαμογελαστος και κοιτουσε τους αμυντικους μη κανωντας καμια προσπαθεια να αποκρουσει....ο χαλκιας οχι αλλαγη αλλα ουτε πρεπει να υπαρχει στο ροστερ του ΠΑΟΚ....ευχαριστουμε αλλα φτανει πια.....καλυτερα να προωθηθει ο γιακουμης....
αδερφε σε προειδοποιω τελευταια φορα να μην γραφεις το ΠΑΟΚ με μικρα...σε εχω διορθωσει πολλες φορες μην με αναγκασεις να σε σβηνω τα ποστ μεχρι να το εμπεδωσεις...ευχαριστω πολυ.. :ugeek:
Sera4
αδερφε σε προειδοποιω τελευταια φορα να μην γραφεις το ΠΑΟΚ με μικρα...σε εχω διορθωσει πολλες φορες μην με αναγκασεις να σε σβηνω τα ποστ μεχρι να το εμπεδωσεις...ευχαριστω πολυ.. :ugeek:
Sera4
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 91. Dario Krešić
felipe14 (ελπιζω να μην εισαι 14 χρονων) πρεπει να κανεις πλακα εεεε???θυμασαι πολλους τερματοφυλακες στην ιστορια του ΠΑΟΚ καλυτερους απο τον χαλκια?
Re: 91. Dario Krešić
ο χαλκιας ειναι ο σταθεροτερος τερματοφυλακας της τελευταιας 10ετιας, πολυ πετυχημενος, βασικο εργαλειο της ανακαμψης του ΠΑΟΚ την τελευταια τετραετια
Re: 91. Dario Krešić
δυστυχως ο κρεσιτς φαινεται να χει χασει την αυτοπεποιθηση του...πολυ ασταθεστατος και το χειροτερο ειναι οτι δεν εμπνει σιγουρια στους αμυντικους
Re: 91. Dario Krešić
σορρυ φιλε τωρα το ειδα.....ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!εσεις που στηριζετε χαλκια τι να πω ματια εχουμε και βλεπουμε...ο χαλκιας φανηκε επειδη ειχαμε καλη αμυνα οχι για τις ικανοτητες του....και εγω ειπα οτι ο κρεσιτς με εχει απογοητευσει μεχρι τωρα αλλα δεν θελω να γυρισω ξανα στον χαλκια......
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 91. Dario Krešić
πολυ βασικο χαρακτηριστικό σε εναν τερματα ειναι να εμπνεει σιγουρια στην αμυνα του και δυστυχως αυτοακομα ο δαριος δεν το εχει καταφερει.πρεπει πλεον να αρχίσει να καθαριζει τις φασεις πριν δημιουργηθουν. πρεπει να βελτιωσει πολλα αρνητικα που εχει γιατι στον ΠΑΟΚ δεν παιζεις μονο με τοταλεντο. πλεον νταριο δεν εισαι παιδακι εισαι τριτη χρονια στον ΠΑΟΚ και πρεπει να μαθεις να παιζεις πιο εξω απο την εστια ειτε στις σεντρες οπου πρεπει να γινεις κυριαρχος ειτε στα χαμηλα οπου πρεπει να παιζεις σαν λιμπερο για να μπορεσει και η ομαδα να παιξει πιο ψηλα την ζωνη, και δεν θελω να ξανα δω απεκρουση σου πρως τα μπροστα στα πλαγια βγαλτει γαμωτη μου αυτα ειναι αστεια γκολ
Re: 91. Dario Krešić
Το κυριότερο μειονεκτημά του είναι η έξοδος του....από τον χαλκιά όμως είναι πολύ καλύτερος. Ο τερματοφύλακας θέλει παιχνίδια για να βελτιώνεται. Δυστυχώς πέρσι τον "φάγανε".
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 91. Dario Krešić
άλλο ανέκδοτο και τούτο
ανάλογου επιπέδου με το ότι θα έφερνε πρόταση από τη μπάγερν
η ομάδα χρειάζεται τερματοφύλακα,ικανό διάδοχο του χαλκιά.όσοι υποτιμούν τη συνεισφορά του χαλκιά στα αμυντικά ρεκόρ του ΠΑΟΚ,είναι το επιεικέστερο αχάριστοι (εφόσον δεν είναι απλά κακεντρεχείς).
η ομάδα χρειάζεται τερματοφύλακα,ικανό διάδοχο του χαλκιά.όσοι υποτιμούν τη συνεισφορά του χαλκιά στα αμυντικά ρεκόρ του ΠΑΟΚ,είναι το επιεικέστερο αχάριστοι (εφόσον δεν είναι απλά κακεντρεχείς).