91. Dario Krešić

Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Makis4444 »

Ούτε το Γιουβαρλάκι δεν προσφέρει τόσο γέλιο.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Petm »

τουλάχιστον απόκρουε τα σουτ άουτ anti να τα δίνει assist στους αντιπαλους επιθετικούς
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Σάβ 06 Αύγ 2011, 12:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

σωστος.η φαση που απκρουει προς τα μπροστα ασταθως...εδιωξε κπς δικος μας ευτυχως.....θυμισε λιγο την ασσιστ στον χαβιτο
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από slidar »

προτιμω χαλκια. με τον δαριο δεν νιωθω καμια σιγουρια...
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από stelyk »

Μια απο τα ιδια και γω


:pano:
felipe14
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 19:47

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από felipe14 »

ενταξει περιμενω και εγω περισσοτερα απο τον κρεσιτς αλλα μην λεμε και οτι θελουμε οτι ο χαλκιας ειναι καλυτερος...ελεος πια με τον 38χρονο ελεος...ποσο πια ακομα???τρωγαμε γκολ και γυρνουσε χαμογελαστος και κοιτουσε τους αμυντικους μη κανωντας καμια προσπαθεια να αποκρουσει....ο χαλκιας οχι αλλαγη αλλα ουτε πρεπει να υπαρχει στο ροστερ του ΠΑΟΚ....ευχαριστουμε αλλα φτανει πια.....καλυτερα να προωθηθει ο γιακουμης....

αδερφε σε προειδοποιω τελευταια φορα να μην γραφεις το ΠΑΟΚ με μικρα...σε εχω διορθωσει πολλες φορες μην με αναγκασεις να σε σβηνω τα ποστ μεχρι να το εμπεδωσεις...ευχαριστω πολυ.. :ugeek:

Sera4
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

ναί καλά ...
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από lefis »

felipe14 (ελπιζω να μην εισαι 14 χρονων) πρεπει να κανεις πλακα εεεε???θυμασαι πολλους τερματοφυλακες στην ιστορια του ΠΑΟΚ καλυτερους απο τον χαλκια?
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Athens »

ο χαλκιας ειναι ο σταθεροτερος τερματοφυλακας της τελευταιας 10ετιας, πολυ πετυχημενος, βασικο εργαλειο της ανακαμψης του ΠΑΟΚ την τελευταια τετραετια
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Alastor »

δυστυχως ο κρεσιτς φαινεται να χει χασει την αυτοπεποιθηση του...πολυ ασταθεστατος και το χειροτερο ειναι οτι δεν εμπνει σιγουρια στους αμυντικους
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από guardian4 »

Ενα χρονο εξω τον ειχαμε , περιμενετε
felipe14
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 19:47

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από felipe14 »

σορρυ φιλε τωρα το ειδα.....ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!εσεις που στηριζετε χαλκια τι να πω ματια εχουμε και βλεπουμε...ο χαλκιας φανηκε επειδη ειχαμε καλη αμυνα οχι για τις ικανοτητες του....και εγω ειπα οτι ο κρεσιτς με εχει απογοητευσει μεχρι τωρα αλλα δεν θελω να γυρισω ξανα στον χαλκια......
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από desperando »

πολυ βασικο χαρακτηριστικό σε εναν τερματα ειναι να εμπνεει σιγουρια στην αμυνα του και δυστυχως αυτοακομα ο δαριος δεν το εχει καταφερει.πρεπει πλεον να αρχίσει να καθαριζει τις φασεις πριν δημιουργηθουν. πρεπει να βελτιωσει πολλα αρνητικα που εχει γιατι στον ΠΑΟΚ δεν παιζεις μονο με τοταλεντο. πλεον νταριο δεν εισαι παιδακι εισαι τριτη χρονια στον ΠΑΟΚ και πρεπει να μαθεις να παιζεις πιο εξω απο την εστια ειτε στις σεντρες οπου πρεπει να γινεις κυριαρχος ειτε στα χαμηλα οπου πρεπει να παιζεις σαν λιμπερο για να μπορεσει και η ομαδα να παιξει πιο ψηλα την ζωνη, και δεν θελω να ξανα δω απεκρουση σου πρως τα μπροστα στα πλαγια βγαλτει γαμωτη μου αυτα ειναι αστεια γκολ
Άβαταρ μέλους
babisgia
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 10:03
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από babisgia »

Το κυριότερο μειονεκτημά του είναι η έξοδος του....από τον χαλκιά όμως είναι πολύ καλύτερος. Ο τερματοφύλακας θέλει παιχνίδια για να βελτιώνεται. Δυστυχώς πέρσι τον "φάγανε".
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

άλλο ανέκδοτο και τούτο :!: ανάλογου επιπέδου με το ότι θα έφερνε πρόταση από τη μπάγερν :!: :!:

η ομάδα χρειάζεται τερματοφύλακα,ικανό διάδοχο του χαλκιά.όσοι υποτιμούν τη συνεισφορά του χαλκιά στα αμυντικά ρεκόρ του ΠΑΟΚ,είναι το επιεικέστερο αχάριστοι (εφόσον δεν είναι απλά κακεντρεχείς).
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”