Εκτός κι αν δηλώσουν π.χ. τη λευκή προσωρινή σαν τρίτη φανέλα και τις άλλες δύο τις κανονικές...john4serres έγραψε:ισως με Καμπάλα στις 17 του μηνος
γιατι μου φαινεται κουλό να παιξουμε 1η αγωνιστικη με την προχειρη και τις υπολοιπες 5 με την επισημη
δεν ξερω αν ειναι καν εφικτο και αν μας το επιτρεψει η ουεφα-μαφια.
Φανέλα ΠΑΟΚ
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
paoktzis έγραψε:ρετρο φανελα http://www.footyheadlines.com/2015/08/1 ... t-kit.html
Ρόμπα για τον ύπνο..
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
1860 München 2015 Oktoberfest Kit
This is the unique Macron 1860 Munich 2015 Oktoberfest Shirt.
This is the unique Macron 1860 Munich 2015 Oktoberfest Shirt.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
http://www.footyheadlines.com/2015/08/t ... -kits.html απο το σαιτ
http://www.footyheadlines.com/2015/09/t ... hoice.html απο τον κοσμο
οι καλυτερες φανελες της σεζον, ακουω εσεις τι πιστευετε
http://www.footyheadlines.com/2015/09/t ... hoice.html απο τον κοσμο
οι καλυτερες φανελες της σεζον, ακουω εσεις τι πιστευετε
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Μου αρεσει παρα πολυ (κι ας ειναι "εχθρος") η τριτη της Torino.
Aπο οσες ειδα με τρελαινει η συγκεκριμενη
http://www.footyheadlines.com/2015/09/g ... r-kit.html
Aπο οσες ειδα με τρελαινει η συγκεκριμενη
http://www.footyheadlines.com/2015/09/g ... r-kit.html
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Φιλε εχω ολη τη γκαμα της Κappa της Ιταλιας του 2002 αγορασμενη 2 φορες (μια για φορεμα καιη αλλη για κρατημα συσκευασμενη). Τη μαυρη και την μπλε που τις φοραω δεν εχουν χασει ποντο απο την ελαστικοτητα τους (ειναι σαν ελαστικες εφαρμοστες) και τα χρωματα τους ειναι ζωντανα σαν καινουργια. Το μονο "κακο" ειναι πως τα μεγεθη ειναι 2 προς τα κατω γιατι ειναι εφαρμοστες.slidar έγραψε:Kappa διαχρονικη αξια..
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Η μια φορεμα; Μα καλα τι νουμερο την πηρες; XXXXXXXL;:mrgreen:opaloka έγραψε:Φιλε εχω ολη τη γκαμα της Κappa της Ιταλιας του 2002 αγορασμενη 2 φορες (μια για φορεμα καιη αλλη για κρατημα συσκευασμενη).slidar έγραψε:Kappa διαχρονικη αξια..
Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Kαι τα δυο (περισσοτερο το δευτερο αφου πατησαμε την κατοσταρα)...pgetsos έγραψε:Δεν έχουν χάσει πόντο η εσύ παχυνες;
Πιστεψε με αν με εβλεπε η Kappa θα με εκανε διαφημιση για την ανθεκτικοτητα του υλικου...
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
εξαιρετικη η ριγε της Μπολόνια
αλλα ελπιζω και κατι σε ολομαυρο απο την Macron
full black με λιγη και καλη λεπτομερεια
αλλα ελπιζω και κατι σε ολομαυρο απο την Macron
full black με λιγη και καλη λεπτομερεια