Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

john4serres έγραψε:ισως με Καμπάλα στις 17 του μηνος
γιατι μου φαινεται κουλό να παιξουμε 1η αγωνιστικη με την προχειρη και τις υπολοιπες 5 με την επισημη
δεν ξερω αν ειναι καν εφικτο και αν μας το επιτρεψει η ουεφα-μαφια.
Εκτός κι αν δηλώσουν π.χ. τη λευκή προσωρινή σαν τρίτη φανέλα και τις άλλες δύο τις κανονικές...
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από paoktzis »

Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από slidar »

paoktzis έγραψε:ρετρο φανελα http://www.footyheadlines.com/2015/08/1 ... t-kit.html

Ρόμπα για τον ύπνο..
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Πιτζάμα κανονικότατη. Μη μας κάνουν κανένα τέτοιο μόνο.
Άβαταρ μέλους
Φοίνικας
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 07:56

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Φοίνικας »

1860 München 2015 Oktoberfest Kit
This is the unique Macron 1860 Munich 2015 Oktoberfest Shirt.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από niks »

Το εχει σε XXXXL ;

(Θα αρεσει σε πολλες πεθερες)
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από paoktzis »

http://www.footyheadlines.com/2015/08/t ... -kits.html απο το σαιτ
http://www.footyheadlines.com/2015/09/t ... hoice.html απο τον κοσμο
οι καλυτερες φανελες της σεζον, ακουω εσεις τι πιστευετε
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από slidar »

Torino φανταστικη.

Kappa διαχρονικη αξια..
Άβαταρ μέλους
opaloka
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:39

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από opaloka »

Μου αρεσει παρα πολυ (κι ας ειναι "εχθρος") η τριτη της Torino.

Aπο οσες ειδα με τρελαινει η συγκεκριμενη
http://www.footyheadlines.com/2015/09/g ... r-kit.html
Άβαταρ μέλους
opaloka
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:39

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από opaloka »

slidar έγραψε:Kappa διαχρονικη αξια..
Φιλε εχω ολη τη γκαμα της Κappa της Ιταλιας του 2002 αγορασμενη 2 φορες (μια για φορεμα καιη αλλη για κρατημα συσκευασμενη). Τη μαυρη και την μπλε που τις φοραω δεν εχουν χασει ποντο απο την ελαστικοτητα τους (ειναι σαν ελαστικες εφαρμοστες) και τα χρωματα τους ειναι ζωντανα σαν καινουργια. Το μονο "κακο" ειναι πως τα μεγεθη ειναι 2 προς τα κατω γιατι ειναι εφαρμοστες.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pgetsos »

Δεν έχουν χάσει πόντο η εσύ παχυνες; :P
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Kostomanolis »

opaloka έγραψε:
slidar έγραψε:Kappa διαχρονικη αξια..
Φιλε εχω ολη τη γκαμα της Κappa της Ιταλιας του 2002 αγορασμενη 2 φορες (μια για φορεμα καιη αλλη για κρατημα συσκευασμενη).
Η μια φορεμα; Μα καλα τι νουμερο την πηρες; XXXXXXXL;:mrgreen:


Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
opaloka
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:39

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από opaloka »

pgetsos έγραψε:Δεν έχουν χάσει πόντο η εσύ παχυνες; :P
Kαι τα δυο (περισσοτερο το δευτερο αφου πατησαμε την κατοσταρα)...
Πιστεψε με αν με εβλεπε η Kappa θα με εκανε διαφημιση για την ανθεκτικοτητα του υλικου...
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από paoktzis »

john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από john4serres »

εξαιρετικη η ριγε της Μπολόνια
αλλα ελπιζω και κατι σε ολομαυρο απο την Macron
full black με λιγη και καλη λεπτομερεια
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”