Φανέλα ΠΑΟΚ
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Μην εξάπτεσαι, ωρέ. Πιο απλό είναι αυτό που λένε τα παιδιά.
Δεν μίλησε κανείς για την απόσβεση όλων των φετινών εξόδων που έκανε και θα κάνει ο Ιβάν. Μιλάμε ότι εάν η χορηγία είναι 2 χαρτιά, τότε με τη χορηγία αυτή θα βγουν σχεδόν τα έξοδα του Μπεμπάντοφ. Δηλ. η απόσβεση, που θα γίνει από τη χορηγία και για την οποία μιλάν οι φίλοι, αφορά μόνο τον Μπερμπάντοφ και τίποτε άλλο.
Καλά, αυτοί που βλέπουν φαντάσματα και καβουροτσέπηδες είναι σε επαγρύπνιση και καραδοκούν. Σε αυτό συμφωνώ 100%
Δεν μίλησε κανείς για την απόσβεση όλων των φετινών εξόδων που έκανε και θα κάνει ο Ιβάν. Μιλάμε ότι εάν η χορηγία είναι 2 χαρτιά, τότε με τη χορηγία αυτή θα βγουν σχεδόν τα έξοδα του Μπεμπάντοφ. Δηλ. η απόσβεση, που θα γίνει από τη χορηγία και για την οποία μιλάν οι φίλοι, αφορά μόνο τον Μπερμπάντοφ και τίποτε άλλο.
Καλά, αυτοί που βλέπουν φαντάσματα και καβουροτσέπηδες είναι σε επαγρύπνιση και καραδοκούν. Σε αυτό συμφωνώ 100%
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αποκλείεται να γίνει αυτό, αυτό έγινε χθες στη βιασύνη για να παρουσιαστεί προφανώς δεν είχαν το νέο δεκάρι σε μικρό για το σορτς υποθέτω...opaloka έγραψε: Αν οι αριθμοι είναι σε αλλη γραμματοσειρα στο σορτσακι και σε αλλη στη φανελα θα μιλαμε για μπακαλικο η Macron ως εταιρια.
rainmaker δε νομίζω τα παιδιά που μιλάνε για ''απόσβεση'' να το κάνουν για να πουν ''κοίτα, ο Ιβάν τα έβγαλε αμέσως''.
Ακόμα και να γινόταν αυτό είναι πολύ λογικό και μακάρι η ομάδα να έχει περισσότερα έσοδα.
Όταν φέρνεις ένα μεγάλο όνομα, αμέσως γίνεται απόσβεση -έστω μερική- με τα παράπλευρα έσοδα που σου φέρνει αυτός.
Άλλωστε αποκλείεται να κλείστηκε -αν είναι οριστική- η συμφωνία μέσα σε λίγες ώρες μετά τη μεταγραφή αυτό είναι ασόβαρο να το λέμε.
Αν δεν κάνω λάθος απ'τον ΟΠΑΠ παίρναμε κοντά στο μύριο ίσως και λιγότερα...
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Η φετινη προταση ηταν 1 μυριο για τους τεσσερις μεγαλους και περισευαν 6 για τους υπολοιπους 12,περυσι ηταν αρκετα περισσοτερα τα χρηματα σιγουρα ομως κατω απο 2 μυρια.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ο βαζελος στο μπάσκετ πέρσι, πρώτη χρονιά που ο stoiximan, ήθελε να μπει δυνατά διαφημιστικά, έσκασε 1 μυριο.
Αυτά τα λεφτά, φυσικά φέτος, δεν υπάρχουν για αυτούς...
Σας θέτω το νούμερο απλά για προβληματισμό. Αλλάζουν ραγδαία οι εποχές, όσοι μπορούμε να στηρίζουμε την ομάδα, όσο αντέχουμε πρέπει να το κάνουμε
Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Αυτά τα λεφτά, φυσικά φέτος, δεν υπάρχουν για αυτούς...
Σας θέτω το νούμερο απλά για προβληματισμό. Αλλάζουν ραγδαία οι εποχές, όσοι μπορούμε να στηρίζουμε την ομάδα, όσο αντέχουμε πρέπει να το κάνουμε
Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Χιλιόμετρα κάναμε πάλι, για την μαστούρα μας την πιο μεγάλη...

Στάλθηκε από το SM-G920F μου

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
pilotos έγραψε:Χιλιόμετρα κάναμε πάλι, για την μαστούρα μας την πιο μεγάλη...
ΥΓ. ΤΙ ΚΟΡΙΤΣΑΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!
- maikopoulos
- Δημοσιεύσεις: 378
- Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:25
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Με την πρώτη της νέας φανέλας τι γίνεται? Ήταν να την βάλουμε με την κούλα... αλλά το παιχνίδι μεταφέρθηκε (πότε θα γίνει?).
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
paok87 έγραψε:Αυτός με το μούσι αριστερά, ίδιος ο 14...τρομαξα...ακόμα εφιάλτες βλέπω γαμώτο.....
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ποτε θα βγουν αυτες οι μαμημενες φανελες επιτελους;
Παιζει να ειμαστε η μοναδικη ομαδα στον κοσμο που δεν εχει επισημη φανελα ακομα.
Παιζει να ειμαστε η μοναδικη ομαδα στον κοσμο που δεν εχει επισημη φανελα ακομα.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33920
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
ισως με Καμπάλα στις 17 του μηνος
γιατι μου φαινεται κουλό να παιξουμε 1η αγωνιστικη με την προχειρη και τις υπολοιπες 5 με την επισημη
δεν ξερω αν ειναι καν εφικτο και αν μας το επιτρεψει η ουεφα-μαφια.
γιατι μου φαινεται κουλό να παιξουμε 1η αγωνιστικη με την προχειρη και τις υπολοιπες 5 με την επισημη
δεν ξερω αν ειναι καν εφικτο και αν μας το επιτρεψει η ουεφα-μαφια.