Και οι μισες πασες να ειναι επιεικως σκοτωμενες...PAOKpanta έγραψε: εδωσε ΠΑΛΙ τετ α τετ στον αντιπαλο
εδωσε ΠΑΛΙ αφορμη για καρτα εκτος φασης
που και να πιεστει λιγο παραπανω
Ο υποτιθεται πιο εμπειρος παικτης, που περιμενεις να ναι σημειο αναφορας και να καθοδηγησει μια ομαδα νεων..
Δεν υπαρχει σωτηρια,
αν στα μισα ματς κανει τσαφ και σε ολα αδυνατει να βγαλει την ομαδα σωστα απο πισω,
μεταδιδοντας ανησυχια και αβεβαιοτητα στα χαφ και στους γυρω του,
ειτε να μεινει με 400 ως επιλογη απο παγκο
ειτε ας φυγει να φερουμε αλλον με το μυριο που παιρνει..