Pc support

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Γενικα τις 2-3 φορες που προσπαθησα να το συμπαθησω βαζοντας το σε παλια laptop αποδειχτηκε(το γραφικο του) αρκετα αναξιοπιστο.Ubuntu πολυ βαρυ ,mint αν ανοιγες 6-7 φορες τη ρυθμιση δικτυου εσκαγε,antix δεν εβλεπε καρτες κλπ.Αναγκαστηκα τρωμε στη μαπα τον Βασιλάκη(Bill) περιμενωντας παντα το SP1 πρωτου χρησιμοποιησουμε το νεο λειτουργικο.
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2572
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Pc support

Δημοσίευση από dimbar »

ubuntu14,04+cinnamon/pepermint σε λαπτοπ toshiba/satellite 4ετίας ;)
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Αν κανεις ομοιοπαθητικη cinnamon/pepermint απαγορεύονται.Οπότε.. :mrgreen:
nasos66
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 09:56

Re: Pc support

Δημοσίευση από nasos66 »

καλημερα.
εχω κατεβαση τα windows 10 και μου εχει βγαλη ενα προβλημα.δεν μου βγαζει επιλογη αγγλικα και δεν μπορω να βαλω τον κωδικο μου(που τον εχω στα αγγλικα) για να μπω στο λαπ τοπ.ισως μπορει καποιος να βοηθηση?
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Σε λάπτοπ παίζει πολύ ρόλο η μάρκα στο λίνουξ δυστυχώς. Πάντως κατ ακόμα και τα τραγικά Ubuntu (που δε πρέπει να είναι η διανομή που κοιτάς αν σε ενδιαφέρει η ασφάλεια με την Canonical από πίσω) είναι αρκετά ελαφριά, περίεργο που τα βρήκες βαριά

Προσωπικά Debian+KDE είναι έρωτας (Kubuntu αυτή τη στιγμή), και μετά το πολύ καλό Fedora που αξίζει μια δοκιμή
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Pg μιλαω για 2-3 χρονια πριν με 500ρα Ram.Εκτοτε δεν.
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2572
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Pc support

Δημοσίευση από dimbar »

nasos66 έγραψε:καλημερα.
εχω κατεβαση τα windows 10 και μου εχει βγαλη ενα προβλημα.δεν μου βγαζει επιλογη αγγλικα και δεν μπορω να βαλω τον κωδικο μου(που τον εχω στα αγγλικα) για να μπω στο λαπ τοπ.ισως μπορει καποιος να βοηθηση?
Ανάλογα με το τι μηχάνημα έχεις, ψάξε στο διαδίκτυο πως μπορείς να αλλάξεις γλώσσα από το set-up.
Για παράδειγμα, ψάξε κάτι τέτοιο http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00820925
Άβαταρ μέλους
gkaletsi
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:36
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρη γη

Re: Pc support

Δημοσίευση από gkaletsi »

Fedora LXDE spin με SSD δίσκο. Απλά πετάει.
Τώρα για το Hardware θα συμφωνήσω, αλλά κυρίως με AMD κάρτα γραφικών υπάρχουν θέματα.
Με Intel παίζει καλά. Εξαρτάται βέβαια και την χρήση που του κάνεις.
nasos66
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 09:56

Re: Pc support

Δημοσίευση από nasos66 »

Ευχαριστω πολυ dimbar.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

gkaletsi έγραψε:Fedora LXDE spin με SSD δίσκο. Απλά πετάει.
Τώρα για το Hardware θα συμφωνήσω, αλλά κυρίως με AMD κάρτα γραφικών υπάρχουν θέματα.
Με Intel παίζει καλά. Εξαρτάται βέβαια και την χρήση που του κάνεις.
Το LXDE σε παλιότερα μηχανήματα κάνει θαύματα

Το έχω τρέξει ακόμα και στο κινητό!
Άβαταρ μέλους
aquila
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2015, 19:54
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Re: Pc support

Δημοσίευση από aquila »

Για desktop τα linux δε με βολεψαν ποτε ειδικα αν τα χρησιμοποιει και καποιος που δεν ξερει και πολλα ακομη χειροτερα γιατι πολλες φορες χρειαζεται να πας command line. Για server ομως και development, linux ειναι κορυφη.


Sent from my iPad using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Pc support

Δημοσίευση από stelyk »

Εγω ειχα κατεβασει απο εδω την εκδοση lubuntu, για παλιο μηχανακι που σηκωνε μεχρι xp, τα περασα κανονικοτατα ολα χωρις προβλημα και χωρις οδηγους δουλεψαν ολα κανονικα!

https://help.ubuntu.com/community/Lubuntu/GetLubuntu

οδηγιες βρηκα απο εδω,

http://www.pcsteps.gr/28537-%CE%B5%CE%B ... CE%AE-ram/

πολυ καλο site και εξυπηρετικοτατο με δηγους στα ελληνικα!

:pano:
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5193
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Pc support

Δημοσίευση από nothu »

Ξέρει κανεις ποσο ηταν η συνδρομή για το 3play του ote πριν την αυξηση; Με 24αρα γραμμη.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Pc support

Δημοσίευση από pilotos »

124 το δίμηνο έδινα με 6 ώρες κινητά , adsl ,γιατί τα χαϊβάνια δεν έχουν ακόμα vdsl

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Pc support

Δημοσίευση από stelyk »

Εχω win8, και απο χτες οποτε παω να ανοιξω οποιοδηποτε broswer με πεταει μπλε οθονη που λεει CRITICAL_PROCCESS_DIED. Μαζευει πληροφοριες και μετα κανει επανεκινησση!
Ξερει κανεις πως το διορθωνω? ειναι SOS!!!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”