Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Thracian
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευ 16 Ιουν 2014, 14:04

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από Thracian »

ron-swanson έγραψε:Βγηκαν οι αντιπαλοι!

6 Qarabağ (AZE)
7 Molde (NOR)
8 Jablonec (CZE)
9 Brøndby (DEN)
10 Milsami Orhei (MDA)

Μακρια απο την Qarabag.
εκτος απο τους μολδαβους και τα υπολοιπα δεν θα είναι περίπατος....
Άβαταρ μέλους
Jeremy4
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 10:12
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από Jeremy4 »

thanos-xanthi έγραψε:ριξε τη Μιλσαμι να παμε και πιο ανετα
:opaokara:
Η Μιλσάμι απέκλεισε τη Λουντογκόρετς η οποία είναι 4 συνεχόμενες φορές πρωταθλήτρια Βουλγαρίας και πέρσι έπαιξε (και πήγε καλά) στους ομίλους του Champions League.

Μπορεί να ήταν τυχερή (δεν είδα τα ματς), αλλά θέλει προσοχή κι αυτή.
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

αν η ομαδα ενισχυθει και παιξει σαν ΠΑΟΚ
δε νομιζω οτι μπορουμε να φοβηθουμε τετοιες ομαδες
στην Ευρωπη τουλαχιστον εχουμε αποδειξει οτι κοιταμε στα ματια και μεγαθηρια, με φανελα
Άβαταρ μέλους
zarathustra79
Δημοσιεύσεις: 1947
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:54

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από zarathustra79 »

Περίεργη κληρωση. Η πρώτη σκέψη θα ήταν να αποφύγουμε μπρόνμπι (που τη θεωρώ αρκετά δυνατή) και μόλντε (λόγω ετοιμότητας). Για καραμπαγκ κ μιλσάμι δεν έχω άποψη, πρώτη φορά τις ακούω στη ζωη μου. Η γιάμπλονετς πιστεύω οτι παλέυεται. Στο καπακι βλεπω οτι η μπροντμπι στο πρωταθλημα εχει 3/3 ηττες και στην ευρωπη προκριθηκε με το ζόρι. Επισης προσεξα οτι οι τσεχοι ειναι οσα βαλουμε κ οσα φαμε. Σε 4 επισημα παιχνιδια ως τωρα εχουν δεχτει 6 γκολ κ εχουν βαλει 8. Πηραν παντως παληκαρισι προκριση μεσα στην κοπεγχαγη!

Το πιο δυσκολο κομματι ειναι οτι ακομη κ με μεταγραφικη ενίσχυση (ροντρίγκες συν οτι έρθουν μεχρι τη δευτέρα), δεν ξέρω αν η ομαδα θα μπορει να ανασυγκροτηθει και να ενταχθουν ολοι τους. Ειδικα ο ροντριγκες, λογω του οτι δεν εκανε προετοιμασια δε νομιζω να μπορει να ειναι στην καλυτερη δυνατη κατασταση. Πιο σημαντικο νομιζω οτι ειναι που επιστρεφει ο αθανασιαδης. Λογικα με την ιδια εντεκαδα πανω κατω θα παμε κ στα πλεη οφ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

MANIAKOS έγραψε:Ραμποτνισκι ετσι να ανάψουν λιγο τα αιματα
+1.000.000.000.000.000.000.000.000
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Από τις:

6 Qarabağ (AZE)
7 Molde (NOR)
8 Jablonec (CZE)
9 Brøndby (DEN)
10 Milsami Orhei (MDA)

όποια και να μας τύχει το ίδιο κάνει. Επίσης, τώρα στην αρχή που οι ομάδες δεν έχουν βρει ακόμη ρυθμό οι διαφορές μικρών και μεγάλων δεν είναι τόσο χαώδεις.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από Odi »

Σιγά τα καφενεία..Εύκολη κλήρωση. ;)
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από nico4 »

ron-swanson έγραψε:Βγηκαν οι αντιπαλοι!

6 Qarabağ (AZE)
7 Molde (NOR)
8 Jablonec (CZE)
9 Brøndby (DEN)
10 Milsami Orhei (MDA)

Μακρια απο την Qarabag.
Εκτός από το Αζερμπαϊτζάν, στις άλλες τέσσερις χώρες έχει ωραίες γυναίκες.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μύθος.
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από nico4 »

Καλά, εσένα θα σ'αρέσουν απ'το Αζερμπαϊτζάν.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι πιο ωραίες είναι οι Ελληνίδες.
Άβαταρ μέλους
Thracian
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευ 16 Ιουν 2014, 14:04

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από Thracian »

καλα αυτο το ανατολική και βορεια ευρώπη ισον γυναικάρες ειναι η μεγαλύτερη απατη
χειροτερη ακομα και απο το μπειγουοτς!!!!
κρινουν απο το τι βλεπουν στα κωλόμπαρα η απο τις ρεσεψιον ξενοδοχείων.... εκει που μαζευεται το αφαν γκαντε για να βρει κανα ευρώ...
τραβα σε κανα χωριουδάκι... σε κανα παραδρομο καμια κωμοπολης....
τρεχοντας θα φευγεις!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αν δεν κάνω λάθος στον πρώτο αγώνα των play-off δεν παίζουν οι Τζαβέλλας και Σκόνδρας, ενώ επανέρχεται ο Βίτορας.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Δικέφαλος με την χθεσινή πρόκριση έβαλεστα ταμεία του 150.000 ευρώ ενώ στην περίπτωση που περάσει στους ομίλους του Europa League θα βάλει το ποσό των 2.400.000 και συν τα έσοδα από το market pool δηλαδή για νίκες 360.000 ευρώ ενώ για ισοπαλίες 120.000 ευρώ
(ΠΑΟΚ Black and White)
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κληρώσεις (και ΟΧΙ κλήρωση) Europa League 2015-2016

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Γεια σου ευρωπα λιγκ λαρτζ....150000 Ουτεε την αποζημίωση του ράτς βγάζουμε
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ευρώπη”