Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
PAOKpanta
Δημοσιεύσεις: 1191
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιουν 2010, 13:27

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από PAOKpanta »

απιστευτα πραγματα ζουμε

παιζουν κατς 2 ολοκληρα ματς κι εμεις μενουμε με 10 και στα δυο

υποπιπτουν σε πεναλντι αυτοι και τελικα βαζουν γκολ με πεναλντυ αυτοι

τοσο εκνευριστικα-προκλητικα ματς απο αποψη διαιτησιας δεν εχω δει στην ευρωπη

γερμανε και νορβηγε γαμιεστε να ψοφησετε και να σας φανε τα μυρμυγκια και τα ζωυφια
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από sic-4 »

sourmenetes έγραψε:Παρτε κεφαλια ρε...
αντε με τις μαλακιες του καθενα τελικα..
ναι ρε sic για ποιον λογο να το κανει???
υπαρχει λογος???
τι εκανε ρε συ sourme? παει ο αλλος και πεφτει στον αγκωνα του και πεφτει σαν να τον χτυπησε ρευμα. Σε καθε κορνερ επρεπε να εχουμε 3 κοκκινες αν ειναι ετσι. Εισαι σοβαρος? Ο Ολσεν εχει την μπαλα στα χερια και παει ο αλλος και πεφτει επανω του κι εσεις με λετε γιατι σηκωσε το γονατο? Ε να το εκοβε κι ολας μην τυχον και το ακουμπησει ο αλλος..
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

potamda έγραψε:
τσιριγώτης έγραψε:Σκονδρα τον μπουλο ρε, όλοι γίνατε μάγκες στις πλάτες μας
σοβαρέψου...
Βάλε γυαλιά
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από gpaok »

Ειναι απλα γελοιο να κραζετε το Σκονδρα ενω εχουμε φαει τοοοοοσο ξύλο σήμερα.δείτε λίγο μπάλα σημερα και μετα κραξτε.....
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από pilotos »

Κοροβεσης έσωσε το 2-1...

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Pr.Jon
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2014, 14:30

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από Pr.Jon »

πάντως όταν έχεις ματς εντός έδρας και δν το καθαρίζεις με 3, 4 μπαλάκια αυτά τραβάς
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21320
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από navigator11 »

Τι κάνεις ρε "μαλακα" Σκόνδρα; Κι αυτός "προκάλεσε", εεε, πώς το είδατε;;;
Αφήστε το ρε μάγκες!! Αντιεπαγγελματίας και ψυχάκιας και αυτός. Μέσα σε ένα περιβάλλον αγωνιστικό πλήρους ... υγείας και κανονικότητας!!!

ΒΡΕ ΔΕ ΓΑΜΙΟΜΑΣΤΕ ΞΑΝΑ ΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ!!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από gergeo4 »

διωξιμο στον βλ*κα τον σκονδρα..
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από CCCP »

Σιγα μη κατσω να μετρησω με ποση δυναμη βαρεσε ο σκονδρας τον αλλω στα τετοια και αν εκανε ο αλλος θεατρο. Να ειναι εξυπνος να μην κανει τιποτα.
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17371
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

τσιριγώτης έγραψε:
pilotos έγραψε:
τσιριγώτης έγραψε:Σκονδρα τον μπουλο ρε, όλοι γίνατε μάγκες στις πλάτες μας
Είδες ριπλέι;;;

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
ναι, δεξιά αγκωνια έδωσε, μην γίνουμε γαυροι
Βασικά μόνο γαυρος το βλέπει απευθείας κοκκινη αυτο
tzouvi
Δημοσιεύσεις: 1379
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2014, 13:52

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από tzouvi »

Καθήστε ρε παιδιά , μπάλα παίζουμε , όχι μπαλέτο . Δηλαδή τρώμε την κλοτσιά της αρκούδας και δεν δικαιολογούνται οι ανεβασμένοι σφιγμοί των δικών μας . Αν το κοράκι έπαιζε καλά , αυτοί θα επαιζαν με 10 εδώ και ώρα !!!! Απλά είναι τα πράγματα και δεν είναι δικαιολογίες
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από theo86 »

Το 25 που θελουμε παντως ειναι όντως καλός. Θυμίζει στο στυλ Λαζάρ αλλα πολυ πιο καλός...
Άβαταρ μέλους
χξς'
Δημοσιεύσεις: 399
Εγγραφή: Τρί 18 Φεβ 2014, 22:48
Τοποθεσία: Aμβουργο

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από χξς' »

καλως ηρθες στον ΠΑΟΚ μας ΙΓΚΟΡ. Ελπιζω να ζεσταθηκες με τη σημερινη διαιτησια γιατι τα ιδια και 3 φορες χειροτερα
θα εχεις τη χρονια που μας περιμενει

Βαρατε κουφαλες
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από sourmenetes »

Εφοσον βλεπεις οτι ειναι τρομπας ο διαιτητης δεν προκαλεις...το καναμε ροντεο το ματς..
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από sic-4 »

CCCP έγραψε:Σιγα μη κατσω να μετρησω με ποση δυναμη βαρεσε ο σκονδρας τον αλλω στα τετοια και αν εκανε ο αλλος θεατρο. Να ειναι εξυπνος να μην κανει τιποτα.
Να καθεται ακινητος σαν παναγιτσα δηλαδη... Ρε παιδια θα τρελαθουμε τελειως? ΣΕ ΚΑΘΕ κορνερ, ΣΕ ΚΑΘΕ διοργανωση γινονται τζαρτζαριζματα 10 φορες σκληροτερα και δεν δινεται ποτε τιποτα. Και οι δικοι μας πρεπει να καθονται ακινητοι μην τυχον και το κορακι δωσει κοκκινη? Αλλιως τους βριζουμε και ειναι μαλακες?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”