Ομαδικώς...sourmenetes έγραψε:Δε γαμιομαστε λεω εγω...
Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Ομαδικώς...sourmenetes έγραψε:Δε γαμιομαστε λεω εγω...
Κι εγω φιλε αυτο σκεφτηκα. Πρεπει ομως να καταλαβει ο ιδιος οτι δεν του κανει καψονια ο Ιγκορ.rainmaker έγραψε:![]()
Τον λυπήθηκε η ψυχή μου τον Κουλούρη!
Μιλάμε δυο φορές μπήκε σε μια βδομάδα και βγήκε δυο λεπτά μετά!!!
ναι, δεξιά αγκωνια έδωσε, μην γίνουμε γαυροιpilotos έγραψε:Είδες ριπλέι;;;τσιριγώτης έγραψε:Σκονδρα τον μπουλο ρε, όλοι γίνατε μάγκες στις πλάτες μας
Στάλθηκε από το SM-G920F μου