apple64 έγραψε:Το πέναλτι είναι καθαρό. Ήταν και κόκκινη. Ο Όλσεν σηκώνει το γόνατο χωρίς λόγο και δίνει δικαιώματα. Παιδαριώδες λάθος. Οπαδοί είμαστε αλλά μην λέμε ότι να ναι.
Άντε να βάλουμε 1 γκολ να τελειώσει και να πάμε παρακάτω. Αγχωνόμαστε με ένα καφενείο.
Τι ειναι αυτα που λες ρε συ...σηκωνει το γονατο να προστατευτει γιατι ο αλλος παει επανω του...
Δεν υπαρχετε ορισμενοι...