Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από Rizla »

apple64 έγραψε:Το πέναλτι είναι καθαρό. Ήταν και κόκκινη. Ο Όλσεν σηκώνει το γόνατο χωρίς λόγο και δίνει δικαιώματα. Παιδαριώδες λάθος. Οπαδοί είμαστε αλλά μην λέμε ότι να ναι.

Άντε να βάλουμε 1 γκολ να τελειώσει και να πάμε παρακάτω. Αγχωνόμαστε με ένα καφενείο.

Τι ειναι αυτα που λες ρε συ...σηκωνει το γονατο να προστατευτει γιατι ο αλλος παει επανω του...
Δεν υπαρχετε ορισμενοι...
Pr.Jon
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2014, 14:30

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από Pr.Jon »

Θα μπορούσε άνετα να έδειχνε κίτρινη κάρτα για χτύπημα εκτός φάσης καθώτι ο όλσεν είχε την μπάλα στα χέρια...
τώρα πως γίνεται να έχει ο τερματάς την μπάλα στα χέρια και να δώσει πέναλτι πρώτη φορα το βλέπω...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21324
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από navigator11 »

Ρε καρντάσια, με κάθε σεβασμό. Ας μην μπριζώνουμε περαιτέρω το νευρικό νας σύστημα με ΧΟΝΤΡΟΜΑΛΑΚΙΕΣ ΟΛΚΗΣ περί Όλσεν!!
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8900
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από panpangr77 »

Δενυπαρχει κανενα πεναλτυ,σηκωσε το γονατο ε και ??? αφου εδωσε πεναλτυ επρεπε να δωσει κοκκινη για χτυπημα ,ο Ολσεν προστατευει την μπαλα και τον ευατο του. Απαραδεκτα πράγματα για διατητη. Για τις ευκαιριες τι να πω δυστηχως δειχνουν ανικανοτητα. Κουλουρης μεσα εξω Μυστακιδης που για μενα ειναι αρνητικος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος panpangr77 την Πέμ 06 Αύγ 2015, 21:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από simba »

Ρε συ γκεο,για τον εκνευρισμό εννοω..ο κοστα στην αρχη για κοκκινη το πηγαινε..
Και ο τζαβε αλλο π δε θελει..
Κατα ταλλα καλοι ειναι..
Ηρεμια θελει γτ ο εκνευρισμος μεταφερεται στην ομαδα και στις κινησεις της..
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16724
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από Equalizer »

Α δηλαδή είναι συνηθισμένο φαινόμενο και κυρίως ΑΠΟΔΕΚΤΟ όταν έχει μπλοκάρει τη μπάλα ο τερματάς, να τρέχει ο επιθετικός κατα πάνω του;;;

Και είμαστε τυφλωμένοι οπαδοί όσοι διαφωνούμε;;

Παίδες ο Όλσεν ΔΕΝ έκανε τάκλιν! Το πόδι του κούνησε!


ΥΓ. Για μένα η συνεχόμενη ΤΡΑΓΙΚΗ διαιτησία εις βάρος μας λίγες μέρες μετά την επίσκεψη και την παράσταση διαμαρτυρίας στη Νυον, δείχνει μια διάθεση...
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από pgetsos »

Γκοοολ
Άβαταρ μέλους
Dream
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: Παρ 10 Ιούλ 2015, 18:28

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από Dream »

ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16724
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από Equalizer »

Πάρτο στο κωλαράκι σου.

Άι στα διάλα ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΕΣ.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από Rizla »

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8900
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από panpangr77 »

Γκολ γαμω ολη την Βαυαρία
Άβαταρ μέλους
Mapogo
Δημοσιεύσεις: 2438
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 19:16
Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από Mapogo »

Αντε επιτέλους !
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από simba »

Ποιος θεος ειχε πει για ασιστ κοροβεση?
Ρισπεκτ :pano:
Άβαταρ μέλους
VictorAK47
Δημοσιεύσεις: 613
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:42
Τοποθεσία: Κιλκίς

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από VictorAK47 »

ΡΟΥΦΑΤΕ
Τι έκανες ρε Πέλκα Σκύλε
apple64
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: Πέμ 14 Αύγ 2008, 11:23

Re: Spartak Trnava - Π.Α.Ο.Κ., NS2, 06/08, 21:05

Δημοσίευση από apple64 »

ΓΚΟΟΟΟΛ και πάμε παρακάτω.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”