Ο Βικτορ εκανε μαλακια της στιγμης...και να τον αφηνε δυσκολα θα το εβαζε και θα ημασταν και μπροστα στο σκορ τωρα,..τεσπα...το καλο ειναι οτι αλλαζουμε εποπτη.
Ελπιζω να παιξει και με αυτους ετσι μην φαμε κανενα γκολ 3 μετρα οφσαιντ...
gergeo4 έγραψε:κουρασες κυριε.φτανει!καποιοι σαν κ σενα φεραν την ομαδα εδω!ν μη θελουν ν μεινουν παιχταραδες για τ δεδομενα μας!ΑΜΠΑΛΟΙche4 έγραψε:Τιτικα ολ ταιμ κλασικ
sourmenetes έγραψε:Αδικεις την ομαδα che...στα της εξεδρας συμφωνω...γουσταρουμε λαο σημερα..
+++ αφου και ο σελφιε παιζει με κατω την μπαλα, αρε 5-6 ποιοτικες μεταγραφες ρε και θα δουμε μπαλαρα!marley 4 έγραψε:η ομαδα παιζει σουπερ κατω η μπαλα με τριγωνακια με με με.... εειμαι ενθουσιασμενοσ για το προσεχεσ μελλον
βλακα βιτορ αφηεσε να σουταρει ο ξυλοκοποσ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ και 0-1 να γινει αν γινει θα παει 4-1
90 λεπτα με 10 ποσο βλακασ
υγ φρανκ οταν λεμε διωξε διωξεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
ο βαζελος ρε φιλε δεν επαιξε 90 λεπτα με 10 και στα @@ ο βαζελοσspyretto έγραψε:Ο βάζελος με 10 πήρε το ματσάκι...να δούμε εμείς με 2 κλάσσεις κατώτερη ομάδα τι θα κάνουμε.
Να σε νοιαζει τι κανει η ομαδα σου και μην κοιτας τους αλλους...spyretto έγραψε:Ο βάζελος με 10 πήρε το ματσάκι...να δούμε εμείς με 2 κλάσσεις κατώτερη ομάδα τι θα κάνουμε.
Ακόμα και εκτός ρόλου (αφού είναι κυρίως φουνταριστος σήμερα) πάλι στους κορυφαίους είναιspyretto έγραψε:ο Λούκας χαλάστηκε και δεν παίζει σήμερα...