Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
trouman
Δημοσιεύσεις: 5535
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από trouman »

Κάποιοι παρακολουθούμε χωρίς τιβι χωρίς ράδιο από μακριά..Μάνη..οπότε γράφετε να καταλαβαίνουμε κ μεις.

Θα σκίσουμε πολλά κ...άκια φέτος ότι και αν γίνει με μεταγραφές που σίγουρα κάτι θα γίνει..όβερ
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από stelyk »

εντυπωσιαστικα με την πιρουετα :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από nico4 »

Να παρακαλάμε μη πάθει τίποτα ο Τζαβέλας και ο Κόστα γιατί αλλιώς την άλλη βδομάδα θα παίζουμε ρεβάνς με Πουγγουρα και Κιοσε κεντρικούς αμυντικούς.
Pr.Jon
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2014, 14:30

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από Pr.Jon »

πάντως μετά απο πολύ πολύ καιρό βλέπεις μια ομάδα 100% συγκεντρωμένη μόνο ο τούντορ μιλάει!!!
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από teod1980 »

Loukas πόσο πάει να τον δώσουμε;

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από che4 »

Τουλαχιστον επεστρεψε ο παλιος καλος κακος λουκας


Ρε τιτικα βαλ τα ποδια στη φαση γμω το μπελα μου μεσα


Οχι 1,5 εκατ και 1 ευρω κορδελακι και σπιτι σου γελοιε
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από pgetsos »

trouman έγραψε:Κάποιοι παρακολουθούμε χωρίς τιβι χωρίς ράδιο από μακριά..Μάνη..οπότε γράφετε να καταλαβαίνουμε κ μεις.

Θα σκίσουμε πολλά κ...άκια φέτος ότι και αν γίνει με μεταγραφές που σίγουρα κάτι θα γίνει..όβερ
Εγώ από Στουπα παρακολουθώ, έχει καφετέριες :P
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από Rizla »

Τι χανεις ρε Λουκας αντε στη Λακορουνια...
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από spyretto »

Δεν είδα να κάναμε μισή φάση ακόμα ή μου φαίνεται; Βγάζει μάτια η ομάδα και πάλι.
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από che4 »

Τιτικα ολ ταιμ κλασικ
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από pgetsos »

Αχ ρε Λούκας...

Πάμε ρε ΠΑΟΚαρα
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από Rizla »

spyretto έγραψε:Δεν είδα να κάναμε μισή φάση ακόμα ή μου φαίνεται; Βγάζει μάτια η ομάδα και πάλι.

Μας δουλευεις; 3 τετατετ κομμενα οφσαιντ και αλλες 2-3 καλες φασεις κι ολα αυτα με 10 παιχτες...ελεος ορισμενοι.
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από magiktigra »

Δεν πρέπει να χάνονται τέτοιες ευκαιρίες ιδίως όταν παίζεις με 10..
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από spyretto »

Σαν να μην έγινε το πρώτο ημίχρονο...ο Λούκας χαλάστηκε και δεν παίζει σήμερα...λείπει ο ηγέτης και η ποιότητα.
Οι Σλοβάκοι θα παίξουν ταμπούρι 90 λεπτά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος spyretto την Πέμ 30 Ιούλ 2015, 19:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Spartak Trnava, 30/07, 20.00, NS1 & 1HD

Δημοσίευση από sourmenetes »

3 οφσαιντ κομμενα 1 πεναλντυ και 2 κλασικες με 10 παιχτες...
παμε για ενα 2-0 να τελειωνουμε...
δεν εχουμε παραπονο..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”