NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
- Panos Fanfaras
- Δημοσιεύσεις: 741
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2011, 19:03
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
ΓΚΟΛ!!! ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΦΕΤΟΣ!! ΓΚΟΛ!!! ΤΙ ΟΜΑΔΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Panos Fanfaras την Πέμ 16 Ιούλ 2015, 21:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- koylispontios
- Δημοσιεύσεις: 583
- Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Panos Fanfaras έγραψε:ΓΚΟΛ!!! ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΦΕΤΟΣ!! ΓΚΟΛ!!! ΤΙ ΟΜΑΔΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Ακόμα και τώρα τέτοια ειρωνεία...Panos Fanfaras έγραψε:ΓΚΟΛ!!! ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΦΕΤΟΣ!! ΓΚΟΛ!!! ΤΙ ΟΜΑΔΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
ΠΑΡΤΕ ΠΑΙΧΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣ
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Μια σωστή κάθετη και έγινε γκολklainmein έγραψε:Μυστακίδης την κάθετη...μπράβο ρε παλικαρε
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
τελικα την καθετη σαν αστειο την εβγαλε...sourmenetes έγραψε:Να το εκλαβω ως αστειο...thanos-xanthi έγραψε:αρκετα με τον βετερανο
μπραβο ρε Ιγκορ
μπας και γινουμε επικινδυνοι μπροστα
μπραβο ρε παλικαρε γιατι αν περιμενουμε απο τον φιλοτιμο, αστα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thanos-xanthi την Πέμ 16 Ιούλ 2015, 21:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Panos Fanfaras
- Δημοσιεύσεις: 741
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2011, 19:03
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Χιουμοράκιpgetsos έγραψε:Ακόμα και τώρα τέτοια ειρωνεία...Panos Fanfaras έγραψε:ΓΚΟΛ!!! ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΦΕΤΟΣ!! ΓΚΟΛ!!! ΤΙ ΟΜΑΔΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!