Έλα, είναι τελείως ατυχής η έκφραση που χρησιμοποιεί...Εννοεί αυτό που λένε όλοι: ότι θα είναι επιλογής ΠΑΟΚ και θα παραμένει σε εμάς όποιος προπονητής και να αλλάζει...Το ξαναείπα πριν αλλά θα το επαναλάβω:sic-4 έγραψε:Εμενα το μονο που με ανησυχει ειναι αυτο:
"Ο Τούντορ θα φέρει μόνο έναν συνεργάτη και το υπόλοιπο τημ, θα είναι... ελληνικό."
Θα προτιμουσα να μην υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ελληνας στο τεχνικο τημ.. Αν και δεν γνωριζω προσωπα και πραγματα, εχω αποκομισει την αισθηση πως ειναι ολοι ανικανοι.
ΈΝΑΝ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ/ΤΡΑΥΜΑΤΙΟΛΟΓΟ/ΑΘΛΗΤΙΑΤΡΟ ΦΕΡ'ΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ...