paokovios1974 έγραψε:Δηλαδη δεν θα ειναι μεγαλο ονομα,δεν θα ειναι νεος φερελπις,δεν θα ειναι γνωστος πρωην παικτης ,δεν θα ειναι γνωστος του Αρνεσεν.Mīngus έγραψε:Paokovie πιστεύω πάντως ότι κανένα από τα παραπάνω σενάρια δε θα επαληθευτεί. Όχι σε ό,τι αφορά τους ΑΡΔ, αλλά τον προπονητή.
Ωχ ο ΓΧ προ των πυλων
Θα μπορούσε να είναι κάτι μεταξύ νέου-φιλόδοξου και ταυτόχρονα να έχει και κάποιες εμπειρίες (όχι Τούντορ δηλαδή) και παράλληλα γνωστό όνομα. π.χ Γιακίν (το ξέρω έχω φαγωθεί)
