Πιθανός Νέος Προπονητής

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
paoki_
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: Τρί 23 Φεβ 2010, 11:08

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από paoki_ »

Να πω και κατι πονειρο που σκεφτηκα.. Μηπως για να κλεισει ο προπονητης και να γινει σχεδιασμος περιμενουν τον εισαγγελεα διαφθορας? Γτ και λιγο ενοχος να αποδειχτει ο μπουλης, ευρωπη γιοκ.. Επισης θεματα εχει και ο Σπανος με την ''εγκληματικη'' οργανωση αλλα και η τριπολη ειναι μπλεγμενη σε στοιχηματικα περιεργα ματσακια.. Μηπως υπαρχει αναμονη για τις εξελιξεις?
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από che4 »

mbison έγραψε:
che4 έγραψε:
mbison έγραψε:Χαχα, οχι, θελω να το παρω καθαρα.
Παντως αν δεν εχει παρει πρωταθλημα σε αλλη χωρα, πως θα του ζητησω να το παρει εδω?

πες ρε ποιον θες


και μετα πες μας ποσα πρωταθληματα πηρε ο βαλβερδε στην ισπανια πριν ερθει στο γαυρο ως κοουτς
Μην αναφερεις παραδειγματα προπονητων που πηραν τιτλους με τον γαυρο εδω, γιατι ξερουμε πως τα πηραν. Χωρια τα αλλα,οι μισες ομαδες ηταν θυγατρικες του, παιζουν παικτες του κ προπονητες που στελνει αυτος.
Δεν χρειαζεται να φερεις κανενα βουνο. Και ο Σκοτσικ ειχε παρει στην Αυστρια, Μπλαζεβιτς, Μπολονι και αλλοι πολλοι. Δεν ξερω καλα την αγορα για να σου πω ποιον θελω. Μονο θελω στο βιογραφικο του να εχει τιτλο στην Ευρωπη

ρε αδερφε μονο ο γαυρος παιρνει τιτλους ποιον να αναφερω
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από che4 »

λοιπον αφηστε τα σεναρια με τιμωριες γαυρου κλπ πιο πιθανο ειναι να βγουμε απ το ευρω παρα να τιμωρηθει ποτε ο γκευ στο ελλαδισταν
Άβαταρ μέλους
Josey Wales
Δημοσιεύσεις: 775
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2014, 21:03

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από Josey Wales »

che4 έγραψε:λοιπον αφηστε τα σεναρια με τιμωριες γαυρου κλπ πιο πιθανο ειναι να βγουμε απ το ευρω παρα να τιμωρηθει ποτε ο γκευ στο ελλαδισταν
Προφανώς εννοεί δημοσιεύματα για την Επιτροπή Δεοντολογίας της UEFA, που λίγα χρόνια πριν είχε αποκλείσει κάποιες τούρκικες ομάδες.
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από black death »

che4 έγραψε:λοιπον αφηστε τα σεναρια με τιμωριες γαυρου κλπ πιο πιθανο ειναι να βγουμε απ το ευρω παρα να τιμωρηθει ποτε ο γκευ στο ελλαδισταν
Το grexit δίνει γύρω στο 2.30 πλέον. :twisted:
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Πανω που σκεφτομουνα οτι ο Λαουντρουπ ειναι το μοναδικο ονομα που δεν θα μπορουν να του προσαψουν κατι οι ΑΡΔ,ηρθε ο Rizzla και με επενεφερε στην πραγματικοτητα.
Η κατασταση εχει ως εξης.
Παιρνεις τουντορ...Καλα ρε ολοκληρος αρνεσεν 20 μερες μονο τον τουντορ καταφερε να βρει.
Παιρνεις μεγαλο ονομα...Ειδατε του εβαλε χερι ο Σαββιδης και εφερε αυτον που ηθελε αυτος.
Παιρνεις Κονσεισαο...Ειδατε το παρεακι κανει κουμαντο ακομα στον ΠΑΟΚ.
Παιρνεις Λαουντρουπ...Νεο παρεακι χτιζεται.
Με ενα ζαρι φερνουν ντορτια αυτοι.
obanebane79
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από obanebane79 »

οτι και να λεμε παντως το οτι ο ΠΑΟΚ εφερε προπονητη στη θεσσαλονικη αλλα δεν τον εχει ανακοινωσει ακομα μετα απο μια εβδομαδα σε συνδυασμο με το οτι την ιδια στιγμη ο λαουντρουπ πηγε στο καταρ να υπογραψει αλλα τελικα δεν υπεγραψε ειναι πολυ διαβολικο για να ειναι απλα μια συμπτωση .
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από Mīngus »

Paokovie πιστεύω πάντως ότι κανένα από τα παραπάνω σενάρια δε θα επαληθευτεί. Όχι σε ό,τι αφορά τους ΑΡΔ, αλλά τον προπονητή.
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από che4 »

σε ποιο γραφειο
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2893
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

paoki_ έγραψε:Να πω και κατι πονειρο που σκεφτηκα.. Μηπως για να κλεισει ο προπονητης και να γινει σχεδιασμος περιμενουν τον εισαγγελεα διαφθορας? Γτ και λιγο ενοχος να αποδειχτει ο μπουλης, ευρωπη γιοκ.. Επισης θεματα εχει και ο Σπανος με την ''εγκληματικη'' οργανωση αλλα και η τριπολη ειναι μπλεγμενη σε στοιχηματικα περιεργα ματσακια.. Μηπως υπαρχει αναμονη για τις εξελιξεις?
Πρέπει να υπάρξει απόφαση του εισαγγελέα γι αυτό κ μετά θα καθαρίσει η Ουέφα, του Ανδρεάδη συγκεκριμένα και ο χοντρός το ξέρει ότι αν γίνει ότι και με το Σαρρή σήμερα θα τη πληρώσει ο γαύρος, γι αυτό κρατάω μικρό καλάθι, Ελλαδιστάν είμαστε...σήμερα πάντως τον Σαρρή τον ξέσκισε.
Αλλά δε νομίζω ότι το υπολογίζουν καν οι δικοί μας αυτό για το σχεδιασμό, θα χουν κλεισμένο τον Τούντορ κ περιμένουν κάτι άλλο, πχ Λάουντρουπ
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από obanebane »

obanebane79 έγραψε:οτι και να λεμε παντως το οτι ο ΠΑΟΚ εφερε προπονητη στη θεσσαλονικη αλλα δεν τον εχει ανακοινωσει ακομα μετα απο μια εβδομαδα σε συνδυασμο με το οτι την ιδια στιγμη ο λαουντρουπ πηγε στο καταρ να υπογραψει αλλα τελικα δεν υπεγραψε ειναι πολυ διαβολικο για να ειναι απλα μια συμπτωση .

Συμφωνω με τον συνονοματο και να συμπληρωσω σε ολα αυτα οτι μας πιεζει και ο χρονος,πολλες συμπτωσεις μαζεμενες.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16714
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από Equalizer »

ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΡΘΕΙ Ο ΛΑΟΥΝΤΡΟΥΠ:

Ειλικρινά ελπίζω να συμπέσει η παρουσίαση προπονητή με τον ερχομό μου Ελλάδα. Θα πάω στη συνέντευξη τύπου με την εξής ερώτηση : Τελικά θέλετε να είστε προπονητής στη ζωή σας ή οχι;
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Mīngus έγραψε:Paokovie πιστεύω πάντως ότι κανένα από τα παραπάνω σενάρια δε θα επαληθευτεί. Όχι σε ό,τι αφορά τους ΑΡΔ, αλλά τον προπονητή.
Δηλαδη δεν θα ειναι μεγαλο ονομα,δεν θα ειναι νεος φερελπις,δεν θα ειναι γνωστος πρωην παικτης ,δεν θα ειναι γνωστος του Αρνεσεν.
Ωχ ο ΓΧ προ των πυλων :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από obanebane »

rainmaker έγραψε:ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΡΘΕΙ Ο ΛΑΟΥΝΤΡΟΥΠ:

Ειλικρινά ελπίζω να συμπέσει η παρουσίαση προπονητή με τον ερχομό μου Ελλάδα. Θα πάω στη συνέντευξη τύπου με την εξής ερώτηση : Τελικά θέλετε να είστε προπονητής στη ζωή σας ή οχι;

Τις δηλωσεις για το αν θα συνεχισει να ειναι προπονητης που τις εκανε;
Τις διαβασα και εγω αλλα δεν θυμαμε,εκτος αυτου εχουν επιβεβαιωθει;
Άβαταρ μέλους
psykoman
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2008, 22:39
Τοποθεσία: Σερρες

Re: Πιθανός Νέος Προπονητής

Δημοσίευση από psykoman »

klainmein έγραψε:Εντάξει, η σκέψη ξεκίνησε από το ότι ήταν 'κλεισμένος' ο Τούντορ κι από λεγόμενα των ΑΡΔ. Η εξέλιξη της σκέψης μου όμως στηρίζεται στην καθυστέρηση και τις συζητήσεις επί συζητήσεων που υπάρχουν τόσες μέρες για την επιλογή του προπονητή. Θέλω να πω, εάν αποφάσιζε μόνος του ο Άρνεσεν 'θα πάρουμε αυτόν', δε θα ήταν ήδη εδώ μαζί του; Απλά, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον Δανό για τα ποδοσφαιρικά και δε γουστάρω πάλι να στηριζόμαστε στα θέλω του Ιβαν και της Γκοντσάρεβα. Ό,τι πει ο Δανός και τέλος. Εκτός εάν ο Δανός έχει κλείσει έναν προπονηταρά και ξεφεύγει λίγο από τα οικονομικά δεδομένα που του είχαν θέσει, οπότε του είπαν 'Ανέλυσέ μας γιατί τον θέλεις, να δούμε εάν θα μας πείσεις να επενδύσουμε τα παραπάνω χρήματα που ζητάς'. Αγωνία έχω κι εγώ, όπως όλοι...
Αντε παλι...το ιδιο εκανε και ενας φιλος μερικες σελιδες πριν λεγοντας για ''ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ'' και ''ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ''....αν ειναι δυνατον ρε παιδια...αν ειναι δυνατον...ελεος...

ΧΘΕΣ ΗΡΘΕ ΕΠΙΣΗΜΑ Ο ΑΡΝΕΣΕΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”