Αν και πληκτολογουσα τον σωστο κωδικο
τον οποιο ειχα γραψει σε δυο διαφορετικα σημεια(ηλικια γαρ)
ηταν αδυνατο.
ευτυχως ειχα γραμμενο και το μέιλ και πηρα καινουριο κωδικο
Αν δεν τον ειχα γραψει,τι θα κανατε χωρις παπά?
Και για να μη το ξεχασω,
τα κοριτσια για να σχοληθουν με τα ηλεκτρονικα του εξ΄απο ΄δω
πηραν έξτρα χαρτζιλικι.
Σε ποιον θα στειλω τον λογαριασμο?