Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

Προσπαθησα επανειλημενα να συνδεθω .......εις ματην.

Αν και πληκτολογουσα τον σωστο κωδικο
τον οποιο ειχα γραψει σε δυο διαφορετικα σημεια(ηλικια γαρ)
ηταν αδυνατο.

ευτυχως ειχα γραμμενο και το μέιλ και πηρα καινουριο κωδικο

Αν δεν τον ειχα γραψει,τι θα κανατε χωρις παπά?

Και για να μη το ξεχασω,
τα κοριτσια για να σχοληθουν με τα ηλεκτρονικα του εξ΄απο ΄δω
πηραν έξτρα χαρτζιλικι.
Σε ποιον θα στειλω τον λογαριασμο? :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

αυτά με το Ντίνο παιδιά. εκτός αν τσοντάρει τπτ ο κατ5 μιας που έχουμε και κάποιες εκκρεμότητες... :D :D
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ενας τροπος για να σαι σιγουρος οτι οντως γραφεις το σωστο κωδικο ειναι να ανοιξεις ενα κειμενο word
και να τον γραψεις εκει.Αν ειναι ιδιος με το χαρτακι σου εισαι ΟΚ :D αλλιως ψαχνεις για "δολιοφθορές"...
Ελληνικά αντι Αγγλικά ,Num Lock κουμπακι σβηστό (αν εχει νουμερα),κολλημένα shift κλπ κλπ.

ΥΓ Πατερ ,κουμπώσου καλυτερα.Αγιογδύτες οι τυποι.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Karelias »

Sekeris4 έγραψε:Δεν περιμενα ποτέ οτι θα φαω μπαν σε οπαδικο site του ΠΑΟΚ,επειδη εβρισα 'παιχτη' της αντιπαλου ομαδος.Προσπερναω καθε εκνευρισμο επειδη το μπαν ειχε μικρη χρονικη διαρκεια.

Σε καμια περιπτωση δεν απολογουμαι,ουτε μετανιωνω,απλα θελω να διευκρινισω καποια γεγονοτα που πιθανον να διεφυγαν του συντονιστη που πηρε αυτη την αποφαση.

Το συγκεκριμενο κομπλεξικο σκουπιδι με τα πρασινα,οταν τελειωσε ο αγωνας και αγκαλιαζε τους συμπαιχτες του,το επιασε η καμερα να τους λεει ''τους γαμησαμε,τα μουνοπανα''.Βλεποντας και τον προκλητικοτατο πανηγυρισμο του μετα το γκολ,μου γυρισαν τα μυαλλα και ειπα να τον στολισω οπως του αρμοζει μεσω του φορουμ.

ταυλαριδη η αξιαγαπητη μητερα σου αγαπιεται απο πολλους αντρες ταυτοχρονα :P
Σε λίγο θα κάνουμε και υποχρεωτικά μαθήματα γαλλικών και πιάνου. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Sekeris4, οποιεσδήποτε απαίσχυντες ύβρεις, όπως αυτές που είπες, ακόμα και εάν απευθύνονται σε αντίπαλο (ή στην μητέρα του, όπως εν προκειμένω) σημαίνουν αυτόματα αποβολή από το φόρουμ. Που νομίζεις ότι βρίσκεσαι;

Δεν προσβάλλεις μόνον αυτόν, αλλά και όλους όσους συμμετέχουν σε ένα δημόσιο διάλογο. Βρες άλλο τρόπο να ξεσπάσεις. Και μεις γνωρίζουμε και έχουμε "πλούσιο" λεξιλόγιο στα "γαλλικά", αλλά αυτά τα πράγματα δεν γράφονται δημόσια. Μας διαβάζει κόσμος και όχι μόνο μεγάλοι!

Ναι, θα υπάρχουν αποβολές, διότι μπορούμε να εκφραζόμαστε χωρίς να βρίζουμε, όπως π.χ. έκανες πολύ ωραία σήμερα.

Καρέλια, σου ζήτησε κανένας να μάθεις γαλλικά και πιάνο και δεν το ξέρω; Γιατί πρέπει πάντα να πετάς την εξυπνάδα σου; Ή σοβαρεύεσαι από δω και πέρα ή φεύγεις από το φόρουμ. Πολύ υπομονή έχω κάνει μαζί σου και δεν έχω άλλη!
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Karelias »

σου ρε λάκη

Παρελθόν,πλέον, από το site.

Ντίνος
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Sekeris4 έγραψε:Δεν περιμενα ποτέ οτι θα φαω μπαν σε οπαδικο site του ΠΑΟΚ,επειδη εβρισα 'παιχτη' της αντιπαλου ομαδος.Προσπερναω καθε εκνευρισμο επειδη το μπαν ειχε μικρη χρονικη διαρκεια.

Σε καμια περιπτωση δεν απολογουμαι,ουτε μετανιωνω,απλα θελω να διευκρινισω καποια γεγονοτα που πιθανον να διεφυγαν του συντονιστη που πηρε αυτη την αποφαση.

Το συγκεκριμενο κομπλεξικο σκουπιδι με τα πρασινα,οταν τελειωσε ο αγωνας και αγκαλιαζε τους συμπαιχτες του,το επιασε η καμερα να τους λεει ''τους γ@μησ@με,τα μνπανα''.Βλεποντας και τον προκλητικοτατο πανηγυρισμο του μετα το γκολ,μου γυρισαν τα μυαλλα και ειπα να τον στολισω οπως του αρμοζει μεσω του φορουμ.

ταυλαριδη η αξιαγαπητη μητερα σου αγαπιεται απο πολλους αντρες ταυτοχρονα :P
Ήμουν στο γήπεδο και δεν αντιλήφθηκα κάτι τέτοιο. Εγώ είδα το σχόλιό σου, που ακόμα και να το είχα αντιληφθεί δεν είναι δυνατόν να μην έσβηνα -τουλάχιστον - το δικό σου σχόλιο.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Μήπως μας έχουν χακαρει;

Τα μηνύματα ανεβαίνουν απευθείας από tapatalk!







:mrgreen:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από john4serres »

επιβεβαιωνω και εγω την πληρη λειτουργια του φορουμ
κανενα error.

μπραβο Φρανκ , εε mods ηθελα να πω
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

Υπαρχει καποιος τροπος να αλαξεις avatar?Μπαινω στις ρυθμισεις profile και μου βγαζει μονο συγκεκριμενα avatar
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εγώ έχω το εξής πρόβλημα: πατάω την προβολή ενεργών θεμάτων, μου βγάζει τα πιο πρόσφατα, τα διαβάζω, οκ, πατάω ευρετήριο συζήτησης, ξανά προβολή ενεργών θεμάτων και μου βγάζει μία από τα ίδια. Πρέπει να πατήσω ανανέωση για να ενημερωθεί. Δεν ξέρω αν φταίει το φόρουμ ή το laptop μου.
Άβαταρ μέλους
Sekeris4
Δημοσιεύσεις: 1934
Εγγραφή: Κυρ 24 Αύγ 2014, 21:48

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sekeris4 »

K_geo έγραψε:
Sekeris4 έγραψε:
K_geo έγραψε:Sekeris4 άλλαξε την υπογραφή σου.
Μπορω να μαθω τον λογο?
Δηλαδή θεωρείς ότι (άντε στο παρελθόν δεν μπαίνω), ότι ο Ιβάν Σαββίδης είναι Προδότης του ΠΑΟΚ; το θέτω έτσι απλά.

παρακαλώ, άλλαξε την υπογραφή σου με κάτι που να συνάδει με τους κανόνες του φόρουμ.

έχει υπάρξει σειρά παραπόνων από άλλα μέλη και παρακαλώ να σεβαστείς την προτροπή μου.
Όχι δεν θεωρω προδοτη το Σαββιδη.Αυτο ελειπε.Ουτε και Παντελακη και Καλαφατη.Αυτοι ομως αποτελουν τις εξαιρεσεις του κανονα.
Θα προτιμουσα τα μελη που εχουν παραπονα για την υπογραφη μου,να βρουν το θαρρος και να ποσταρουν.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

χαίρομαι. ελπίζω να το ξεκαθαρίσεις αυτό και στην υπογραφή σου ή να εκφράσεις αυτό που νιώθεις πιο ήπια και με μεγαλύτερη συνέπεια, όπως την εκφράζεις παραπάνω.

δεν είναι ένας και δυο και καλά έκαναν όσοι επέλεξαν αυτό το δρόμο ώστε να τηρούνται και κάποιοι βασικοί κανόνες και να μην γίνεται το φόρουμ αλαλούμ...

ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Άβαταρ μέλους
Φοίνικας
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 07:56

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Φοίνικας »

Εγώ δεν είχα πρόβλημα πριν, τώρα εχώ γιατί έτσι όπως είναι γραμμένη η πρόταση δεν έχει νόημα. :mrgreen:
Άλλαξέ την πάλι. :lol:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Sekeris4 έγραψε: Όχι δεν θεωρω προδοτη το Σαββιδη.Αυτο ελειπε.Ουτε και Παντελακη και Καλαφατη.Αυτοι ομως αποτελουν τις εξαιρεσεις του κανονα.
Θα προτιμουσα τα μελη που εχουν παραπονα για την υπογραφη μου,να βρουν το θαρρος και να ποσταρουν.
Ενας ημουν εγω ,θα στο γραφα ουτως ή άλλως αλλα δε προλαβα .Εκτος οτι τσουβαλιάζεις πολλούς και γι αυτο εγινε η αναφορά, μεχρι να αποδειχθει κατι δε μπορεις να το γραφεις αυτο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”