Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.
Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.
Το πρόβλημά τους ΔΕΝ είναι ο ΠΑΟΚ αλλά ότι πλέον, χωρίς το πλαφόν τού ενός μυρίου, θα αναγκαστούν να πληρώσουν τα χρέη τους και οι νταβατζήδες τού κράτους.
Αυτοί στους οποίους -και καλά- δεν χρωστούσε ο Μπούλης...
Ένας Μπούλης που μόλις πήγε να περάσει τον "βασικό μέτοχο" τού την έπεσαν πρώτοι απ'όλους οι δικοί του βολευτές...
Αυτοί στους οποίους -και καλά- δεν χρωστούσε ο Μπούλης...
Ένας Μπούλης που μόλις πήγε να περάσει τον "βασικό μέτοχο" τού την έπεσαν πρώτοι απ'όλους οι δικοί του βολευτές...
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.
Χαχαχα. Παρε τα @@ μου Θεοχαρη.
Θες να τους πληρωσεις και σε βγαζουν και λαμογιο απο πανω!!
Τι ειναι αυτοι ρε πουστη; Και ανικανοι και ηλιθιοι!! Δεν νομιζω να υπαρχει χειροτερος συνδυασμος!!
Θες να τους πληρωσεις και σε βγαζουν και λαμογιο απο πανω!!
Τι ειναι αυτοι ρε πουστη; Και ανικανοι και ηλιθιοι!! Δεν νομιζω να υπαρχει χειροτερος συνδυασμος!!
Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.
Θα προτιμούσες χαρουλη να πεσουμε και να κολουθησουμε τον δρόμο ΑΕΚ Άρη ΟΦΗ Λάρισας Ηρακλή και να χασει το κράτος αλλα 10 εκατ. ?
Ο νομος αφορά όλες της ΑΕ και το αφεντικό σας τον μπομπολα ηλίθιε .....
Ο νομος αφορά όλες της ΑΕ και το αφεντικό σας τον μπομπολα ηλίθιε .....
Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.
Κι είναι απο το twitter του Θωμαΐδη του ομορφαντρα που έλεγε πρόσφατα ότι φεύγει ο Ιβάν ......
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.
«Έχω μάθει να μη κρύβω τα λόγια μου. Είμαι πολύ χαρούμενος που το δίκαιο αίτημα του ΠΑΟΚ ικανοποιείται.
Δυστυχώς, οι σχετικές διεργασίες που ξεκίνησαν από την προηγούμενη κυβέρνηση δεν πρόλαβαν να γίνουν πράξη.
Εύχομαι, από καρδιάς, τα καλύτερα για την ομάδα μας.»
Από την επίσημη σελίδα του Ζαγοράκη. Ασχολίαστο.
https://www.facebook.com/th.zagorakis
Δυστυχώς, οι σχετικές διεργασίες που ξεκίνησαν από την προηγούμενη κυβέρνηση δεν πρόλαβαν να γίνουν πράξη.
Εύχομαι, από καρδιάς, τα καλύτερα για την ομάδα μας.»
Από την επίσημη σελίδα του Ζαγοράκη. Ασχολίαστο.
https://www.facebook.com/th.zagorakis
- koylispontios
- Δημοσιεύσεις: 583
- Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01
Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.
κ Θεοχαρη καταλαβαινω τον πονο σας γι αυτο δεν προκειται να σχολιασω τη δηλωση σας.θα ευχηθω απλα καλο 10% στις επομενες εκλογες.
Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.
Το 10% ευχή του δίνεις ? 5% έχουνε στο ποταμι πήγε ο τυπος ....ο Σταύρος Θεοδωράκης τι λέει γιαυτον ?
Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.
υπαρχουν πολλοι γεροι στη χωρα που ψηφιζουν ΝΔ λογω Καραμανλη(του εθναρχη
) οποτε καπου στο 10% τους κοβω ετσι οπως παν.
εδω το Πασοκ πηρε 5%(μ ενα Βενιζελο και επικοινωνιολογους αστειους) κι ο Παπανδρεου παραλιγο να μπει βουλη.
τετοιο τρολαρισμα θα πεφτει τουλαχιστον για καμια δεκαετια ακομα.
εδω το Πασοκ πηρε 5%(μ ενα Βενιζελο και επικοινωνιολογους αστειους) κι ο Παπανδρεου παραλιγο να μπει βουλη.
τετοιο τρολαρισμα θα πεφτει τουλαχιστον για καμια δεκαετια ακομα.
Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.
χαχαχαχχχ.... σωστός ο Κυριάκος...
Διάβαζα το βιογραφικό του @htheoharis, που ξύνισε για τα χρέη του ΠΑΟΚ.Δούλεψε σε Lehman Brothers,Ασπίς Πρόνοια&Συγκυβέρνηση.Φαλήρισαν όλα!
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.
Αυτό μην "αγχώνεσαι" έχει τη στήριξη του Μέγκα και της ΝουΔου.
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7618
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.
«Το θέμα ήταν να κλείσει και έκλεισε»
Από thessports.gr: Ο αναπληρωτής υπουργός οικονομικών, Δημήτρης Μάρδας, μίλησε στον Arena FM και αναφέρθηκε σε θέματα που έχουν να κάνουν με την οριστική λύση του προβλήματος του ΠΑΟΚ με τα χρέη κι αποκάλυψε ποιος άνθρωπος του ΠΑΟΚ και γιατί, έπαιξε σπουδαίο ρόλο στην καλή συνεννόηση...
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Δημήτρης Μάρδας :
Για την τελευταία εξέλιξη : «Υπήρξε μια εμπλοκή είχα πει πως θα τακτοποιηθεί και πως ήταν κάτι το οποίο δεν είχαμε προσέξει και πλέον τελείωσε το θέμα. Ήταν ένα άρθρο που εμπόδιζε τον ΠΑΟΚ και άλλους ανθρώπους να πληρώσουν με τον τρόπο που έπρεπε όμως απομακρύναμε αυτή την δυσκαμψία».
Για το ποιο ήταν το σημείο τριβής: «Οι πρόσθετοι φόροι είχαν κεφαλοποιηθεί και υπήρχε μια μικρή εμπλοκή σε μια τεχνική διαδικασία. Ξεπεράστηκε αυτό το θέμα και ο ΠΑΟΚ μπορεί να πληρώσει αυτά που πρέπει να πληρώσει».
Για την δήλωση του Ιβάν Σαββίδη: «Δεν την έχω διαβάσει. Εμένα μου αρκεί που εξυπηρετήθηκε ένα σύνολο κόσμου και μέσα σε αυτό είναι και ο ΠΑΟΚ. Οι δυσκολίες πρέπει να ξεπερνιούνται όταν κάποιος είναι πρόθυμος να πληρώσει».
Για το αν θα έρθει στη Βουλή το θέμα: «Όλα αυτά έχουν τελειώσει και βρισκόμαστε στα πιο εύκολα διαδικαστικά».
Για την δήλωση του πως μέσα στον Μάρτιο υπήρχαν ικανοποιητικά έσοδα: «Είχαμε εντυπωσιακά, ικανοποιητικά έσοδα. Το γεγονός πως άρχισε να λειτουργεί η διαδικασία των 100 δόσεων και της εφάπαξ οφειλής έχει φέρει πολύ καλά αποτελέσματα».
Για την πολιτική που ακολουθεί σε θέματα δημοσιότητας: «Έχουμε μια πολιτική σε θέματα δημοσιότητας και παρουσίασης να εμφανιζόμαστε μια βδομάδα το πολύ και μετά να σιωπούμε για 15 μέρες καθώς υπάρχουν προβλήματα ουσίας. Όταν μιλάμε σε κάποιους δεν γίνεται να αρνηθούμε μετά σε άλλους. Είμαστε σε μια θέση που πρέπει να προσέχουμε και κάθε λέξη που λέμε».
Για το γεγονός πως έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επίλυση του θέματος: «Τα προβλήματα ήταν συγκεκριμένα, έπρεπε κάποια πράγματα να προχωρήσουν γρήγορα και είχα και τον Γκαγκάτση που ήταν ένας από τους καλύτερους φοιτητές μου. Άλλο να μιλάς με κάποιον που έχεις 4-5 χρόνια και άλλο το να έρθει κάποιος άγνωστος».
Για το αν υπάρχει η δυνατότητα του παραδοσιακού τρόπου υπαγωγής: « Με τα συγκεκριμένα τεχνικά θέματα δεν ασχολούμαι καθόλου. Οι αρμόδιοι ότι χρειάζεται θα το κάνουν. Το θέμα ήταν να κλείσει το ζήτημα και έκλεισε».
Από thessports.gr Κατηγορία: Ρεπορτάζ ΠΑΟΚ | Μ.Μ.Ε.
αυτος μας δουλευει τωρα????
εγω ξερω οτι ο γκαγκατσης ειναι εχθρος του ΠΑΟΚ
μαλλον για τον μακη θα λεει....
μπερδευτικα τωρα....
βρεεεεεεεε τον μπουλο η γκαγκατσοπαρεα απο τον ΠΑΟΚ να πουμε να πουμε
Σχετικά Άρθρα
Από thessports.gr: Ο αναπληρωτής υπουργός οικονομικών, Δημήτρης Μάρδας, μίλησε στον Arena FM και αναφέρθηκε σε θέματα που έχουν να κάνουν με την οριστική λύση του προβλήματος του ΠΑΟΚ με τα χρέη κι αποκάλυψε ποιος άνθρωπος του ΠΑΟΚ και γιατί, έπαιξε σπουδαίο ρόλο στην καλή συνεννόηση...
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Δημήτρης Μάρδας :
Για την τελευταία εξέλιξη : «Υπήρξε μια εμπλοκή είχα πει πως θα τακτοποιηθεί και πως ήταν κάτι το οποίο δεν είχαμε προσέξει και πλέον τελείωσε το θέμα. Ήταν ένα άρθρο που εμπόδιζε τον ΠΑΟΚ και άλλους ανθρώπους να πληρώσουν με τον τρόπο που έπρεπε όμως απομακρύναμε αυτή την δυσκαμψία».
Για το ποιο ήταν το σημείο τριβής: «Οι πρόσθετοι φόροι είχαν κεφαλοποιηθεί και υπήρχε μια μικρή εμπλοκή σε μια τεχνική διαδικασία. Ξεπεράστηκε αυτό το θέμα και ο ΠΑΟΚ μπορεί να πληρώσει αυτά που πρέπει να πληρώσει».
Για την δήλωση του Ιβάν Σαββίδη: «Δεν την έχω διαβάσει. Εμένα μου αρκεί που εξυπηρετήθηκε ένα σύνολο κόσμου και μέσα σε αυτό είναι και ο ΠΑΟΚ. Οι δυσκολίες πρέπει να ξεπερνιούνται όταν κάποιος είναι πρόθυμος να πληρώσει».
Για το αν θα έρθει στη Βουλή το θέμα: «Όλα αυτά έχουν τελειώσει και βρισκόμαστε στα πιο εύκολα διαδικαστικά».
Για την δήλωση του πως μέσα στον Μάρτιο υπήρχαν ικανοποιητικά έσοδα: «Είχαμε εντυπωσιακά, ικανοποιητικά έσοδα. Το γεγονός πως άρχισε να λειτουργεί η διαδικασία των 100 δόσεων και της εφάπαξ οφειλής έχει φέρει πολύ καλά αποτελέσματα».
Για την πολιτική που ακολουθεί σε θέματα δημοσιότητας: «Έχουμε μια πολιτική σε θέματα δημοσιότητας και παρουσίασης να εμφανιζόμαστε μια βδομάδα το πολύ και μετά να σιωπούμε για 15 μέρες καθώς υπάρχουν προβλήματα ουσίας. Όταν μιλάμε σε κάποιους δεν γίνεται να αρνηθούμε μετά σε άλλους. Είμαστε σε μια θέση που πρέπει να προσέχουμε και κάθε λέξη που λέμε».
Για το γεγονός πως έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επίλυση του θέματος: «Τα προβλήματα ήταν συγκεκριμένα, έπρεπε κάποια πράγματα να προχωρήσουν γρήγορα και είχα και τον Γκαγκάτση που ήταν ένας από τους καλύτερους φοιτητές μου. Άλλο να μιλάς με κάποιον που έχεις 4-5 χρόνια και άλλο το να έρθει κάποιος άγνωστος».
Για το αν υπάρχει η δυνατότητα του παραδοσιακού τρόπου υπαγωγής: « Με τα συγκεκριμένα τεχνικά θέματα δεν ασχολούμαι καθόλου. Οι αρμόδιοι ότι χρειάζεται θα το κάνουν. Το θέμα ήταν να κλείσει το ζήτημα και έκλεισε».
Από thessports.gr Κατηγορία: Ρεπορτάζ ΠΑΟΚ | Μ.Μ.Ε.
αυτος μας δουλευει τωρα????
εγω ξερω οτι ο γκαγκατσης ειναι εχθρος του ΠΑΟΚ
μαλλον για τον μακη θα λεει....
μπερδευτικα τωρα....
βρεεεεεεεε τον μπουλο η γκαγκατσοπαρεα απο τον ΠΑΟΚ να πουμε να πουμε
Σχετικά Άρθρα
Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.
Αστροναύτη δωσε μας τα φωτα σου......
:)
Eorptol plz ρε συ. μην το συνεχίζεις.
Kgeo
Eorptol plz ρε συ. μην το συνεχίζεις.
Kgeo

