Καζούρα σε αλλόθρησκους
- VictorAK47
- Δημοσιεύσεις: 613
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:42
- Τοποθεσία: Κιλκίς
- VictorAK47
- Δημοσιεύσεις: 613
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:42
- Τοποθεσία: Κιλκίς
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
[youtube]oIfwktPD_J0[/youtube]
andis4 βαζεις αναμεσα στις αγκυλες μονο οσα ειναι μετα το = στο Youtube, πχ απο το παρακατω λινκ βαζεις μονο οσα σου εχω τονισμενα : https://www.youtube.com/watch?v=[b]oIfwktPD_J0[/b]
k_geo
andis4 βαζεις αναμεσα στις αγκυλες μονο οσα ειναι μετα το = στο Youtube, πχ απο το παρακατω λινκ βαζεις μονο οσα σου εχω τονισμενα : https://www.youtube.com/watch?v=[b]oIfwktPD_J0[/b]
k_geo
- VictorAK47
- Δημοσιεύσεις: 613
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:42
- Τοποθεσία: Κιλκίς
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Αν πάει καλά ο γχ στα πλέι ωχ, θα συνεχίσει το έργο του κ του χρόνου
είναι για γέλια πραγματικά η κατάσταση
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Αυτός έχει γίνει υπουργός.
Ξαναλέω.
Έχει γίνει υπουργός αυτός.
Ρε καλά τα έλεγε ο Λεβέντης.
Ξαναλέω.
Έχει γίνει υπουργός αυτός.
Ρε καλά τα έλεγε ο Λεβέντης.
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Ωχ....περίεργα καιρικά φαινόμενα στη νορβηγία....http://www.seleo.gr/world-news/173043-s ... TVRSSHtlBc και εγω που νόμιζα οτι είχαν εξαφανιστεί.... κριμα...
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Ρε μην δειχνετε σε αριανους τετοια πραγματα...
Ειναι ικανοι να τα παραδωσουν στην αστυνομια
Ειναι ικανοι να τα παραδωσουν στην αστυνομια
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Θα σε πουν εμείς το 1997 πήραμε τίτλο πρώτοι στην βόρειο Ελλάδα στο βόλεϊ
:(
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
"Συμφωνα με πληροφοριες οι οπαδοι των κιτρινων ζητησαν απ τη διοικηση του συλλογου να ριξει την ομαδα στην Α ερασιτεχνικη μηπως και καταφερουν εκει να παρουν το πρωτάθλημα"
πηγη taxaliasas.gr
πηγη taxaliasas.gr

