Ανέκδοτα
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Ανέκδοτα
Συζητούν τρεις παπάδες, ένας από το Aγιο όρος, ένας από Αθήνα και ένας Σερραίος για το πως κατανέμουν τα έσοδα των εκκλησιών τους.
Λέει ο παπάς από το Aγιο όρος:
"Εγώ Πετάω στον αέρα όλα τα νομίσματα και όσα έρθουν κορώνα είναι του θεού και τα δίνω για τις ανάγκες της εκκλησίας και όσα έρθουν γράμματα είναι δικά μου."
Λέει ο Αθηναίος παπάς:
"Και εγώ πετάω τα νομίσματα στον αέρα και όσα σταθούν όρθια είναι του θεού και της εκκλησίας, όσα πέσουν στο πλάι (κορώνα ή γράμματα) είναι σαφώς δικά μου."
Και στο τέλος ο Σερραίος παπάς:
"Εγώ κύριοι συνάδελφοι κάνω το ίδιο που κάνετε και εσείς με πιο απλές διαδικασίες για να μη χάνουμε και χρόνο. Πετάω στον αέρα όλα τα νομίσματα.
Όσα θέλει τα κρατάει ο Θεός και όσα πέσουν κάτω είναι δικά μου!
Λέει ο παπάς από το Aγιο όρος:
"Εγώ Πετάω στον αέρα όλα τα νομίσματα και όσα έρθουν κορώνα είναι του θεού και τα δίνω για τις ανάγκες της εκκλησίας και όσα έρθουν γράμματα είναι δικά μου."
Λέει ο Αθηναίος παπάς:
"Και εγώ πετάω τα νομίσματα στον αέρα και όσα σταθούν όρθια είναι του θεού και της εκκλησίας, όσα πέσουν στο πλάι (κορώνα ή γράμματα) είναι σαφώς δικά μου."
Και στο τέλος ο Σερραίος παπάς:
"Εγώ κύριοι συνάδελφοι κάνω το ίδιο που κάνετε και εσείς με πιο απλές διαδικασίες για να μη χάνουμε και χρόνο. Πετάω στον αέρα όλα τα νομίσματα.
Όσα θέλει τα κρατάει ο Θεός και όσα πέσουν κάτω είναι δικά μου!
Re: Ανέκδοτα
Της είπα "Κούνα κούνα ότι σου'δωσε η μαμά σου μωρό μου!"
και η άλλη άρχισε να κουνάει το τάπερ με τα φασολάκια...

και η άλλη άρχισε να κουνάει το τάπερ με τα φασολάκια...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Ανέκδοτα
Ήταν μια κυρία που τον Κολοκοτρώνη τον έλεγε Κοτρώνη. Αύτη η κυρία έκανε ένα πάρτυ και κάλεσε τον Κολοκοτρώνη. Πάει εκεί και του λέει αυτή η γυναίκα:
- "Περάστε κύριε Κοτρώνη."
Περνάει ο Κολοκοτρώνης και του λέει αυτή η γυναίκα:
- "Καθήστε κύριε Κοτρώνη."
Όμως ο Κολοκοτρώνης δεν καθόταν.
- "Μα γιατί δεν κάθεστε κύριε Κοτρώνη;" και τότε λέει ο Κολοκοτρώνης:
- "Μα πως να κάτσω κυρία αφού μου κόψατε τον κώλο;"
- "Περάστε κύριε Κοτρώνη."
Περνάει ο Κολοκοτρώνης και του λέει αυτή η γυναίκα:
- "Καθήστε κύριε Κοτρώνη."
Όμως ο Κολοκοτρώνης δεν καθόταν.
- "Μα γιατί δεν κάθεστε κύριε Κοτρώνη;" και τότε λέει ο Κολοκοτρώνης:
- "Μα πως να κάτσω κυρία αφού μου κόψατε τον κώλο;"
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Ανέκδοτα
Μια σκοτεινή νύκτα ο RoMaN ακούει δίπλα του μια φωνή
-Έχεις ένα ευρω;
Φοβισμένος ο RoMaN βγάζει ένα πενταευρο και το δίνει σε έναν από τους δύο τύπους.
-Όχι φίλε θέλουμε κερμα για να το ρίξουμε κορωνα γραμματα ποιος θα σε ληστέψει.
-Έχεις ένα ευρω;
Φοβισμένος ο RoMaN βγάζει ένα πενταευρο και το δίνει σε έναν από τους δύο τύπους.
-Όχι φίλε θέλουμε κερμα για να το ρίξουμε κορωνα γραμματα ποιος θα σε ληστέψει.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Ανέκδοτα
Ένας κουρέας (Dinos o liverpoul) σε μια μικρή πόλη , επιτυχημένος κατά τ άλλα , είχε έναν τεμπέλη , ανεπρόκοπο γιο(roman) . Αφού είδε κι απόειδε ότι δεν παίρνει τα γράμματα , τον έστειλε σε μια σχολή κομμωτικής στην Αθήνα για να συνεχίσει τουλάχιστον το επάγγελμα . Όταν ο κανακάρης γύρισε μετά από λίγο καιρό , ο πατέρας , συγκινημένος , τον υποδέχτηκε λέγοντας :
- Παιδί μου , αύριο θα κάνεις το πρώτο σου κούρεμα στο μαγαζί μας !
Την επομένη , μπαίνει ο πρώτος πελάτης(Αποστόλης) , και αφού του παρουσιάζει το μικρό με υπερηφάνεια , τον ρωτάει τι θέλει .
- Ένα ξυρισματάκι , κυρ Dino !
- Aντε παιδί μου roman ,λέει ο κουρέας στο γιο , δείξε μου τι έμαθες !
Αρχίζει ο μικρός λοιπόν , αλλά , άχρηστος όπως ήταν, ρίχνει ένα γερό κόψιμο στον πελάτη !
- Κο****δο , τσογλάνι , φωνάζει ο κουρέας έξαλλος , ορμάει να του ρίξει σφαλιάρα αλλά , επιδέξιος ο μικρός , σκύβει και την τρώει ο πελάτης !
- Συγνώμη , συγνώμη , κύριε " Εντάξει είμαι " , του λέει ..
Συνεχίζει ο μικρός αλλά όντας άσχετος και φοβισμένος , ρίχνει άλλη μια πιο γερή κοψιά στον πελάτη και μεγάλο σε ηλικία άνθρωπο (Αποστόλη)
- Θα σε σκοτώσω , τσογλάνι , τι σπούδασες , ρε , λέει ο πατέρας και ορμάει με κλωτσιές και μπουνιές στο μικρό . ΄Σκύβει όμως πάλι έξυπνα ο μικρός και τις ξανατρώει , άγρια , ο πελάτης .
- Συγνώμη , συγνώμη , λέει στον αιμόφυρτο , ταλαίπωρο πελάτη , κι αυτός απαντά σιγανά.
- Δεν πειράζει .
- Φεύγω , πάω μέσα γιατί θα σε σκοτώσω , του λέει και τέλειωνε!
Ο μικρός , σαλταρισμένος κόβει σαν τρελός ! Ξαφνικά, εκεί που ξυρίζει , δίνει μια γερή κοψιά και .. κόβει το αυτί του πελάτη ! . Ενώ , έντρομος κοιτάει το πεσμένο αυτί , ο πελάτης , με μια ξεψυχισμένη φωνή του λέει :
- Κρυφτό , αγόρι μου , κρυφτό μην το δει ο πατέρας σου !
- Παιδί μου , αύριο θα κάνεις το πρώτο σου κούρεμα στο μαγαζί μας !
Την επομένη , μπαίνει ο πρώτος πελάτης(Αποστόλης) , και αφού του παρουσιάζει το μικρό με υπερηφάνεια , τον ρωτάει τι θέλει .
- Ένα ξυρισματάκι , κυρ Dino !
- Aντε παιδί μου roman ,λέει ο κουρέας στο γιο , δείξε μου τι έμαθες !
Αρχίζει ο μικρός λοιπόν , αλλά , άχρηστος όπως ήταν, ρίχνει ένα γερό κόψιμο στον πελάτη !
- Κο****δο , τσογλάνι , φωνάζει ο κουρέας έξαλλος , ορμάει να του ρίξει σφαλιάρα αλλά , επιδέξιος ο μικρός , σκύβει και την τρώει ο πελάτης !
- Συγνώμη , συγνώμη , κύριε " Εντάξει είμαι " , του λέει ..
Συνεχίζει ο μικρός αλλά όντας άσχετος και φοβισμένος , ρίχνει άλλη μια πιο γερή κοψιά στον πελάτη και μεγάλο σε ηλικία άνθρωπο (Αποστόλη)
- Θα σε σκοτώσω , τσογλάνι , τι σπούδασες , ρε , λέει ο πατέρας και ορμάει με κλωτσιές και μπουνιές στο μικρό . ΄Σκύβει όμως πάλι έξυπνα ο μικρός και τις ξανατρώει , άγρια , ο πελάτης .
- Συγνώμη , συγνώμη , λέει στον αιμόφυρτο , ταλαίπωρο πελάτη , κι αυτός απαντά σιγανά.
- Δεν πειράζει .
- Φεύγω , πάω μέσα γιατί θα σε σκοτώσω , του λέει και τέλειωνε!
Ο μικρός , σαλταρισμένος κόβει σαν τρελός ! Ξαφνικά, εκεί που ξυρίζει , δίνει μια γερή κοψιά και .. κόβει το αυτί του πελάτη ! . Ενώ , έντρομος κοιτάει το πεσμένο αυτί , ο πελάτης , με μια ξεψυχισμένη φωνή του λέει :
- Κρυφτό , αγόρι μου , κρυφτό μην το δει ο πατέρας σου !
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ανέκδοτα
Συζητάνε δύο ξανθιές.
Λέει η μία: παντρεύτηκα τρείς φορές!
Παιδιά?, ρωτάει η άλλη.
Οχι, ενήλικες
Λέει η μία: παντρεύτηκα τρείς φορές!
Παιδιά?, ρωτάει η άλλη.
Οχι, ενήλικες
Re: Ανέκδοτα
- Μετά από έξι χρόνια που βγαίνω με τον φίλο μου κατάφερα να τον κάνω να μου μιλήσει για γάμο.
- Και τι σου είπε?
- Το όνομα της γυναίκας του και ότι έχουν τρία παιδιά!!!
- Και τι σου είπε?
- Το όνομα της γυναίκας του και ότι έχουν τρία παιδιά!!!
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Ανέκδοτα
Η δεκαοxτάχρονη Ελένη βγαίνει για πρώτη φορά σε κλαμπ.
Μόλις γυρνάει σπίτι, στις 6 το πρωί, την περίμεναν οι γονείς της.
-"Που ήσουν Ελένη;" λέει η Μαμά.
- "Σε ένα κλαμπ."
- "Ακούς άντρα... σε κλαμπ. Μετά τι έκανες;"
- "Ήπια ένα ποτό."
- "Ακούς άντρα...ήπιε ποτό. Μετά τι έκανες;"
- "Βρήκα ένα αγόρι."
- "Ακούς άντρα... βρήκε ένα αγόρι, μετά;"
- "Τα φτιάξαμε."
- "Ακούς άντρα... τα φτιάξανε, μετά;"
- "Του πήρα πίπα.
- "Ακούς άντρα... πίπα,μετά;
- "Με γάμησε.!!!"
- "Ακούς άντρα... την γάμησε τι έχεις να πεις;"
- "Άντε στο διάολο πουτανάκι μας καύλωσες πρωί πρωί...
Μόλις γυρνάει σπίτι, στις 6 το πρωί, την περίμεναν οι γονείς της.
-"Που ήσουν Ελένη;" λέει η Μαμά.
- "Σε ένα κλαμπ."
- "Ακούς άντρα... σε κλαμπ. Μετά τι έκανες;"
- "Ήπια ένα ποτό."
- "Ακούς άντρα...ήπιε ποτό. Μετά τι έκανες;"
- "Βρήκα ένα αγόρι."
- "Ακούς άντρα... βρήκε ένα αγόρι, μετά;"
- "Τα φτιάξαμε."
- "Ακούς άντρα... τα φτιάξανε, μετά;"
- "Του πήρα πίπα.
- "Ακούς άντρα... πίπα,μετά;
- "Με γάμησε.!!!"
- "Ακούς άντρα... την γάμησε τι έχεις να πεις;"
- "Άντε στο διάολο πουτανάκι μας καύλωσες πρωί πρωί...
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Ανέκδοτα
Ρωτάει ο μικρός τον μπαμπά του
- "Μπαμπά έχω μια απορία".
- "Τι απορία έχεις παιδί μου";
- "Να, εσύ είσαι λευκός η μαμά είναι μαύρη και εγώ είμαι κίτρινος. Πως το εξηγείς αυτό";
- "Μετά την παρτούζα που κάναμε αφού δεν γαβγίζεις κιόλας πάλι καλά να λες"!!!!
- "Μπαμπά έχω μια απορία".
- "Τι απορία έχεις παιδί μου";
- "Να, εσύ είσαι λευκός η μαμά είναι μαύρη και εγώ είμαι κίτρινος. Πως το εξηγείς αυτό";
- "Μετά την παρτούζα που κάναμε αφού δεν γαβγίζεις κιόλας πάλι καλά να λες"!!!!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
