- Τι να ντυθώ για τις απόκριες;
- Βάλε ψεύτικη κοιλιά, άσε ανοιχτό το τελευταίο κουμπί να φαίνεται ο αφαλός και βάλε γάντια τερματοφύλακα.
- Και τι θα είμαι;
- Τέρμα *αλάκας!


Ήδομαι όταν με επαινεί η γερουσία του forum!ΑποστόληςΑ έγραψε:![]()
Συμπαθητικό και αυτό του Ρόμαν (παραδόξως...)
Ekatnetworkltd έγραψε:Ένας τύπος πεθαίνει και πάει στην κόλαση . Με το που βλέπει το Βελζεβούλη τα παίζει και αρχίζει και φωνάζει . Τον πιάνει ένας αρχιδιάβολος εκεί μέσα και τον ρωτάει :
- Τι συμβαίνει ; Γιατί φωνάζεις ;
- Είναι να μη φωνάζω ; Στην κόλαση είμαι .
- Ε και ;
- Και ; Καιιιιιιι ; ! Θα σαπίσω στην κολασηηηηηηη !
- Σιγά βρε , δεν είναι και τόσο άσχημα εδώ πέρα . Ωραία είναι ;
- Πού το είδες το ωραίο ;
- Για παράδειγμα , σου αρέσουν οι γυναίκες ;
- Ναι , μ αρέσουν .
- Ωραία γιατί κάθε δευτέρα όλες οι κολασμένες γυναίκες έρχονται και κάνουμε ξέφρενο και άγριο σεξ όλη μέρα .
- Aντε ρε , γα**τα !
- Ναι ρε , αφού σου λέω εγώ τώρα . Τα ναρκωτικά σ αρέσουν ; Ειλικρινά !
- Ε ναι , εντάξει είχα δοκιμάσει και ήταν εντάξει .
- Ωραία γιατί κάθε Τρίτη έρχεται το νέο εμπόρευμα από ότι ναρκωτικά θέλεις : τριπάκια , LSD , ηρωίνη , κοκαΐνη , χασίσι , μαριχουάνα . Τα πάντα !
- Το ποτό σου αρέσει ;
- Και βέβαια !
- Ωραία ! Τις Τετάρτες πίνουμε τα κέρατά μας μέχρι να ξεράσουμε και μετά ξαναπίνουμε και ποτέ δεν έχουμε hangover .
- Φανταστικά !
Πέμπτες,παρασκευές,σάββατα
Ένα όνειρο σου λέω.......
- Ναι ρε ... Δε μου λες , είσαι ΠΑΟΚΤΣΗΣ ;
- Ναι!
- Χμ , κρίμα ... Δεν θα σου αρέσουν και τόσο οι κυριακές !