Ανέκδοτα
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Ανέκδοτα
Ένας τύπος παίρνει κάθε πρωί το λεωφορείο να πάει στη δουλειά του
και κάθε μέρα βλέπει μέσα μια χήρα, μαυροφορούσα,μελαγχολική και
χαμηλοβλεπούσα. Τη βλέπει μία, τη βλέπει δύο κλπ στο τέλος αρχίζει
να τη γουστάρει. Της την πέφτει λοιπόν στην αρχή με το μαλακό (χήρα
γυναίκα άλλωστε) και όσο αυτή δεν ενδίδει τόσο ποιο φορτικός γίνεται. Εν
πάση περιπτώσει ,η χήρα βράχος ακλόνητος, δεν πέφτει με τίποτα κι ο
τύπος πάει να σκάσει.
Κάποια μέρα ο εισπράκτορας, ο οποίος έχει πάρει πρέφα την όλη φάση,
φωνάζει τον τύπο και του λέει : "Κοίτα να δεις, βλέπω ότι γουστάρεις τη
χήρα. Κι επειδή συμβαίνει να τη γνωρίζω και ξέρω την ιστορία της θα
σε βοηθήσω.
Λοιπόν, το κλειδί στην περίπτωση της χήρας είναι ότι είναι κολλημένη με τον μακαρίτη, δεν μπορεί να ξεπεράσει τον θάνατό του. Κάθε μέρα, προς το βραδάκι, πηγαίνει στο νεκροταφείο και κλαίει πάνω από το μνήμα. Αυτή ακριβώς
την αδυναμία της πρέπει να εκμεταλλευθείς.Η συμβουλή μου, λοιπόν, είναι
η εξής: πήγαινε λίγο νωρίτερα καικρύψου πίσω από τον τάφο κι όταν έρθει η
χήρα εμφανίσου ξαφνικά μπροστά της και πες ότι είσαι άγγελος Κυρίου
και ότι μπορείς να την φέρεις σε επαφή με τον άντρα της. Όπως θα
είναι ψιλοσκοτεινά δεν θα καταλάβει τίποτα.Πιάστην στο ψηστήρι και πάνω στη φάση πήδηξέ την."
Πράγματι, έτσι και έγινε. Ο τύπος κρύβεται πίσω από τον τάφο και
μόλις έρχεται η χήρα κι αρχίζει το κλάμα πετάγεται ξαφνικά μπροστά
της και της λέει: "Είμαι άγγελος Κυρίου, μπορώ να σε φέρω σε επαφή
με τον άντρα σου". Η χήρα τα παίζει στην αρχή αλλά γρήγορα
συνέρχεται και τον ρωτάει: "Αλήθεια μπορείς ?".
"Ναι", λέει ο τύπος, "αλλά πρώτα πρέπει να κάτσεις να σε πηδήξω".
"Αποκλείεται", λέει η χήρα. "τι είναι αυτά που μου λες? Χήρα γυναίκα είμαι,
δεν μπορώ να το κάνω αυτό που λες".
"Κοίτα", επανέρχεται ο τύπος, "αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να
ξαναβρεθείς με τον άντρα σου. Αν δεν σ'αρέσει χάνεις την ευκαιρία."
Τι να κάνει η χήρα! Με τα πολλά ψήνεται και αποφασίζει να του
κάτσει. Του λέει όμως: "Κοίταξε να δεις, δέχομαι να με πηδήξεις αλλά μόνο από
πίσω. Το "μπροστά" το έχω αφιερώσει στον άντρα μου".
Συμφωνεί ο τύπος ..αρχίζει να την πηδάει και στο τελείωμα πάνω τον πιάνουν τύψεις. "Ξέρεις κάτι", της λέει, "ψέμματα σου είπα, τι άγγελος Κυρίου και μαλακίες, ο τύπος από το λεωφορείο είμαι που σου την πέφτει κάθε μέρα".
Και η χήρα: "Εντάξει μωρέ, δεν τρέχει τίποτα. Κι εγώ δεν είμαι η
χήρα, ....ο εισπράκτορας είμαι"....!
και κάθε μέρα βλέπει μέσα μια χήρα, μαυροφορούσα,μελαγχολική και
χαμηλοβλεπούσα. Τη βλέπει μία, τη βλέπει δύο κλπ στο τέλος αρχίζει
να τη γουστάρει. Της την πέφτει λοιπόν στην αρχή με το μαλακό (χήρα
γυναίκα άλλωστε) και όσο αυτή δεν ενδίδει τόσο ποιο φορτικός γίνεται. Εν
πάση περιπτώσει ,η χήρα βράχος ακλόνητος, δεν πέφτει με τίποτα κι ο
τύπος πάει να σκάσει.
Κάποια μέρα ο εισπράκτορας, ο οποίος έχει πάρει πρέφα την όλη φάση,
φωνάζει τον τύπο και του λέει : "Κοίτα να δεις, βλέπω ότι γουστάρεις τη
χήρα. Κι επειδή συμβαίνει να τη γνωρίζω και ξέρω την ιστορία της θα
σε βοηθήσω.
Λοιπόν, το κλειδί στην περίπτωση της χήρας είναι ότι είναι κολλημένη με τον μακαρίτη, δεν μπορεί να ξεπεράσει τον θάνατό του. Κάθε μέρα, προς το βραδάκι, πηγαίνει στο νεκροταφείο και κλαίει πάνω από το μνήμα. Αυτή ακριβώς
την αδυναμία της πρέπει να εκμεταλλευθείς.Η συμβουλή μου, λοιπόν, είναι
η εξής: πήγαινε λίγο νωρίτερα καικρύψου πίσω από τον τάφο κι όταν έρθει η
χήρα εμφανίσου ξαφνικά μπροστά της και πες ότι είσαι άγγελος Κυρίου
και ότι μπορείς να την φέρεις σε επαφή με τον άντρα της. Όπως θα
είναι ψιλοσκοτεινά δεν θα καταλάβει τίποτα.Πιάστην στο ψηστήρι και πάνω στη φάση πήδηξέ την."
Πράγματι, έτσι και έγινε. Ο τύπος κρύβεται πίσω από τον τάφο και
μόλις έρχεται η χήρα κι αρχίζει το κλάμα πετάγεται ξαφνικά μπροστά
της και της λέει: "Είμαι άγγελος Κυρίου, μπορώ να σε φέρω σε επαφή
με τον άντρα σου". Η χήρα τα παίζει στην αρχή αλλά γρήγορα
συνέρχεται και τον ρωτάει: "Αλήθεια μπορείς ?".
"Ναι", λέει ο τύπος, "αλλά πρώτα πρέπει να κάτσεις να σε πηδήξω".
"Αποκλείεται", λέει η χήρα. "τι είναι αυτά που μου λες? Χήρα γυναίκα είμαι,
δεν μπορώ να το κάνω αυτό που λες".
"Κοίτα", επανέρχεται ο τύπος, "αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να
ξαναβρεθείς με τον άντρα σου. Αν δεν σ'αρέσει χάνεις την ευκαιρία."
Τι να κάνει η χήρα! Με τα πολλά ψήνεται και αποφασίζει να του
κάτσει. Του λέει όμως: "Κοίταξε να δεις, δέχομαι να με πηδήξεις αλλά μόνο από
πίσω. Το "μπροστά" το έχω αφιερώσει στον άντρα μου".
Συμφωνεί ο τύπος ..αρχίζει να την πηδάει και στο τελείωμα πάνω τον πιάνουν τύψεις. "Ξέρεις κάτι", της λέει, "ψέμματα σου είπα, τι άγγελος Κυρίου και μαλακίες, ο τύπος από το λεωφορείο είμαι που σου την πέφτει κάθε μέρα".
Και η χήρα: "Εντάξει μωρέ, δεν τρέχει τίποτα. Κι εγώ δεν είμαι η
χήρα, ....ο εισπράκτορας είμαι"....!
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
-
OdysseasMan
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Δευ 19 Ιαν 2015, 00:52
Re: Ανέκδοτα
Ξυπνάω και τι να δω!!!
Κάτω από το δέντρο μου είχε φέρει
ο άγιος Βασίλης 6 εκατομμύρια ευρώ!!
(Απόσπασμα από την απολογία του Τσοχατζόπουλου)
Κάτω από το δέντρο μου είχε φέρει
ο άγιος Βασίλης 6 εκατομμύρια ευρώ!!
(Απόσπασμα από την απολογία του Τσοχατζόπουλου)
-
OdysseasMan
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Δευ 19 Ιαν 2015, 00:52
Re: Ανέκδοτα
- Συγνώμη που σε πλήγωσα,σε θέλω πίσω..
- Πάρε ένα ποτήρι..
- Πήρα..
- Πέτα το κάτω..
- Το πέταξα..
- Έσπασε;
- Όχι..
- Έτσι έσπασες και την καρδ...ΟΧΙ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ!
- Πάρε ένα ποτήρι..
- Πήρα..
- Πέτα το κάτω..
- Το πέταξα..
- Έσπασε;
- Όχι..
- Έτσι έσπασες και την καρδ...ΟΧΙ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ!
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Ανέκδοτα
-Θέλω να χωρίσουμε,σαν πολύ χαρτόμουτρο έγινες τελευταία.
-Όχι μη,όχι,όχι,μη μου ραγίζεις την κούπα!
-Αριστερή διακυβέρνηση για 48 φάκιν ώρες και γω ακόμα να μαμήσω. Ρε Αλέξη πού είν'η ελπίδα που έρχεται?

-Όχι μη,όχι,όχι,μη μου ραγίζεις την κούπα!
-Αριστερή διακυβέρνηση για 48 φάκιν ώρες και γω ακόμα να μαμήσω. Ρε Αλέξη πού είν'η ελπίδα που έρχεται?
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Ανέκδοτα

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thanos-xanthi την Τετ 04 Φεβ 2015, 00:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Ανέκδοτα
Σιγα μην γινουμε σαν τους Γερμανους
που αγοραζουν μια φετα καρπούζη...
-Καλησπερα ποσο να βαλω;;;
-5 ευρω αμολυβδη αδερφέ!!!!!

που αγοραζουν μια φετα καρπούζη...
-Καλησπερα ποσο να βαλω;;;
-5 ευρω αμολυβδη αδερφέ!!!!!
Re: Ανέκδοτα
Φάουλ του ΣΥΡΙΖΑ.Αποδεσμεύει 2000 αστυνομικούς από φρούρηση προσώπων,
χωρίς να υπάρχει η κατάλληλη υποδομή σε Everest για να τους απορροφήσει...............

χωρίς να υπάρχει η κατάλληλη υποδομή σε Everest για να τους απορροφήσει...............
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Ανέκδοτα
-γεια σας.εχετε βιβλια για την εκδικητικότητα;;
-Όχι κύριε
-Αυτό θα το δούμε..
-Εχετε βιβλια για την αλαζονεια?
-Τριτος διαδρομος.
-Χαμηλωσε το βλεμμα σου οταν με κοιτας,τυχαρπαστε υπαλληλακο,και φερτα εδω να διαλεξω.
-Εχετε βιβλια για νευρικους?
-Ναι.
-Εε πιασε ενα γαμω το σπιτι σου τι με κοιτας;
-Εχετε βιβλια για το αλτσχαιμερ?
-Εχουμε
-Τι εχετε?
-εχετε βιβλια για την περιεργεια;
-ναι.
-ευχαριστω, απλα να ρωτησω περασα.
-Εχετε βιβλια για τον Σβαρτζενεγκερ?
-Φυσικα..
-I'll be back.
-εχετε βιβλια για τον Χριστό
- οχι
- και αυτο που βλεπω εκει ;
- θαυμα! θαυμα !
-Εχετε βιβλια για ανωριμους;;
-Ναι.
-Που;;
-Τσα. 1-0
-Βιβλια για τις κενες ψυχες και το αρωμα των συναισθηματων εχετε;
-Φυσικα.
-Και ποιοι ανωμαλοι τα παιρνουν;
- Θρησκευτικά βιβλία έχετε;
- Δεν κόβεις την πλάκα ρε Αλέξη;
Ξεκίνησα να μετράω πρόβατα να με πάρει ο ύπνος και τσακωθηκα με τον τσοπανο για πολιτικά.
-εχετε βιβλια για φοροφυγαδες
-βεβαίως
-θα παρω δυο και θα μου κανεις καλη τιμή, δε θέλω απόδειξη
-Εχετε βιβλια?
-Ναι.
-Εννοειτε δηλαδη πως εχετε βιβλια?
-Ναι,αυτο εννοω.
-Μιληστε ξεκαθαρα,εχετε οντως βιβλια?
-Γιαγκο?
-Βιρνα?
-Εχετε...
-Οχι δεν εχουμε βιβλια
-Μα ενα χρωματολογιο θα ζητουσα
-Ααα εχουμε
-Δωστε μου τοτε τις 50 αποχρωσεις του γκρι.
-Εχετε βιβλια για παιδοφιλους?
-Ναι εχουμε
-Στειλτε μου ενα σπιτι με την κορουλα σας
-Εχετε βιβλια για τον Χριστοδουλο Ξηρο?
-Ναι.
-Που είναι?
-Διπλα στο ραφι με τις βαφές μαλλιών.
-Εχετε βιβλια για γυναικες?
-Εχω!
-Τι εχεις?
-Τιποτα!
-Τι τιποτα?
-Τιποτα τιποτα..αστο!
-έχετε βιβλία για την Παναγία;
-Άγγελε;
-Ιβαν;
-Ναι, γεια σας, έχετε βιβλία για την Θύρα 4;
-Και για την 7, και την 8, γ@μw τον ολυμπιακοοο...
-Όχι κύριε
-Αυτό θα το δούμε..
-Εχετε βιβλια για την αλαζονεια?
-Τριτος διαδρομος.
-Χαμηλωσε το βλεμμα σου οταν με κοιτας,τυχαρπαστε υπαλληλακο,και φερτα εδω να διαλεξω.
-Εχετε βιβλια για νευρικους?
-Ναι.
-Εε πιασε ενα γαμω το σπιτι σου τι με κοιτας;
-Εχετε βιβλια για το αλτσχαιμερ?
-Εχουμε
-Τι εχετε?
-εχετε βιβλια για την περιεργεια;
-ναι.
-ευχαριστω, απλα να ρωτησω περασα.
-Εχετε βιβλια για τον Σβαρτζενεγκερ?
-Φυσικα..
-I'll be back.
-εχετε βιβλια για τον Χριστό
- οχι
- και αυτο που βλεπω εκει ;
- θαυμα! θαυμα !
-Εχετε βιβλια για ανωριμους;;
-Ναι.
-Που;;
-Τσα. 1-0
-Βιβλια για τις κενες ψυχες και το αρωμα των συναισθηματων εχετε;
-Φυσικα.
-Και ποιοι ανωμαλοι τα παιρνουν;
- Θρησκευτικά βιβλία έχετε;
- Δεν κόβεις την πλάκα ρε Αλέξη;
Ξεκίνησα να μετράω πρόβατα να με πάρει ο ύπνος και τσακωθηκα με τον τσοπανο για πολιτικά.
-εχετε βιβλια για φοροφυγαδες
-βεβαίως
-θα παρω δυο και θα μου κανεις καλη τιμή, δε θέλω απόδειξη
-Εχετε βιβλια?
-Ναι.
-Εννοειτε δηλαδη πως εχετε βιβλια?
-Ναι,αυτο εννοω.
-Μιληστε ξεκαθαρα,εχετε οντως βιβλια?
-Γιαγκο?
-Βιρνα?
-Εχετε...
-Οχι δεν εχουμε βιβλια
-Μα ενα χρωματολογιο θα ζητουσα
-Ααα εχουμε
-Δωστε μου τοτε τις 50 αποχρωσεις του γκρι.
-Εχετε βιβλια για παιδοφιλους?
-Ναι εχουμε
-Στειλτε μου ενα σπιτι με την κορουλα σας
-Εχετε βιβλια για τον Χριστοδουλο Ξηρο?
-Ναι.
-Που είναι?
-Διπλα στο ραφι με τις βαφές μαλλιών.
-Εχετε βιβλια για γυναικες?
-Εχω!
-Τι εχεις?
-Τιποτα!
-Τι τιποτα?
-Τιποτα τιποτα..αστο!
-έχετε βιβλία για την Παναγία;
-Άγγελε;
-Ιβαν;
-Ναι, γεια σας, έχετε βιβλία για την Θύρα 4;
-Και για την 7, και την 8, γ@μw τον ολυμπιακοοο...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ανέκδοτα
efthimis_paok έγραψε:- Θρησκευτικά βιβλία έχετε;
- Δεν κόβεις την πλάκα ρε Αλέξη;
-εχετε βιβλια για φοροφυγαδες
-βεβαίως
-θα παρω δυο και θα μου κανεις καλη τιμή, δε θέλω απόδειξη
-Εχετε...
-Οχι δεν εχουμε βιβλια
-Μα ενα χρωματολογιο θα ζητουσα
-Ααα εχουμε
-Δωστε μου τοτε τις 50 αποχρωσεις του γκρι.
-έχετε βιβλία για την Παναγία;
-Άγγελε;
-Ιβαν;
-Ναι, γεια σας, έχετε βιβλία για την Θύρα 4;
-Και για την 7, και την 8, γ@μw τον ολυμπιακοοο...
