Ανέκδοτα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106591
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανέκδοτα
Χθες, στην Κίνα εισέβαλαν και λήστεψαν μια τράπεζα. Δόθηκε το σκίτσο των ληστών στην αστυνομία και έχουν ήδη συλληφθεί 1.173.852 ύποπτοι.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33932
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ανέκδοτα
Επίσης
Ποια είναι η πιο δύσκολη δουλειά του κόσμου ?
Μα φυσικά σκιτσογράφος υποπτων στην Κινα.
Ποια είναι η πιο δύσκολη δουλειά του κόσμου ?
Μα φυσικά σκιτσογράφος υποπτων στην Κινα.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ανέκδοτα
Δε το περιμενα απο σενα ..Τωρα στα γεράματα?ΑποστόληςΑ έγραψε:ΑΓΓΕΛΙΑ: Ζητείται γκόμενος με το όνομα Τάκης γιατί δεν έχω χρήματα να σβήσω το τατουάζ…
ΥΓ ΣΤΑΘΗΗΗΗΗΗΗΗ
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ανέκδοτα
Ένα ράφι... ψηλότερα οι "κόκκινες" επιλογές
Ο Σταύρος Γεωργακόπουλος συγκρίνει το μεταγραφικό ντεμαράζ Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ τις τελευταίες ημέρες και εξηγεί γιατί οι πρωταθλητές Ελλάδας κάνουν ανώτερες επιλογές που θα τους βοηθήσουν να φτάσουν στον τίτλο.
Ανέβηκε για τα καλά το θερμόμετρο τις τελευταίες μέρες. Με θέα την κούπα του πρωταθλήματος, Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ γεμίζουν τη φαρέτρα τους κι όποιος αντέξει. Χάρα, Νέτο κι ένας εξτρέμ πρώτης γραμμής θα αποτελέσουν -εκτός απροόπτου- τα νέα "όπλα" που θα τεθούν στα χέρια του Βίτορ Περέιρα, την ώρα που η ομάδα του Άγγελου Αναστασιάδη έχει κάνει δικό της τον Νομπόα, κλείνει τον Ρικάρντο Κόστα και "πολιορκεί" τον Μάρκο Ντέβιτς.
(...)
Επτά χρόνια νεότερος
Αναμένοντας την άφιξη του Φράνκο Χάρα, πάντως, αλλά και του νέου εξτρέμ, ο οποίος θα έρθει για να κάνει τη διαφορά στις πτέρυγες, ταπεινή άποψή μου είναι πως οι κινήσεις των "ερυθρολεύκων" προέρχονται από το πιο πάνω ράφι και εξηγούμαι...
Δεν διαφωνώ πως το πιο μεγάλο όνομα που έχει αποκτηθεί ως τώρα είναι ο Νομπόα, ωστόσο, αν ο έξτρέμ που κυνηγάει ο Ολυμπιακός βρίσκεται στο επίπεδο του Κάμπελ ή του Βάις, τότε οι πρωταθλητές θα κλείσουν τη χειμερινή μεταγραφική περίοδο με τρεις πολύ σημαντικές προσθήκες πλήρους μέλλοντος.
Για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, είναι γεγονός ότι οι "ερυθρόλευκοι" ασχολήθηκαν αρκετά με την περίπτωση του Ρικάρντο Κόστα (ισχύει αυτό; ), ωστόσο, επέλεξαν τελικά τον Νέτο. Πρόκειται για δύο Πορτογάλους διεθνείς στόπερ, από τους οποίους ο συμπατριώτης τους, Βίτορ Περέιρα, διάλεξε? τον δεύτερο για τον απλούστατο λόγο ότι είναι 7 χρόνια νεότερος και πολύ πιο... ενεργός το τελευταίο διάστημα. Με άλλα λόγια, ο Ολυμπιακός δεν ψώνισε κεντρικό αμυντικό μόνο για τη φετινή σεζόν, αλλά και για τα επόμενα χρόνια.
"Πασπαρτού" Χάρα
Ο Φράνκο Χάρα, επίσης, στα 27 του, έρχεται με μεταγραφή στον Πειραιά κι έχοντας στο βιογραφικό του 4 συμμετοχές με τη φανέλα της εθνικής Αργεντινής, αλλά και τη δυνατότητα να αγωνιστεί σε όλες τις θέσεις της επίθεσης, αποτελεί επένδυση επί της ουσίας και με ορίζοντα για τα επόμενα 3 χρόνια τουλάχιστον σε 2 χρόνια θα έχει ήδη πουληθεί.
Με άλλα λόγια, οι "ερυθρόλευκοι" μπορεί να άργησαν, καθώς η μεταγραφική περίοδος ολοκληρώνεται σε μία εβδομάδα, αλλά -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- δείχνουν να θωρακίζουν σωστά τον νέο προπονητή και όχι μόνο για τη φετινή περίοδο. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το βάθος που έχει ούτως ή άλλως το ρόστερ της ομάδας, κάτι που είναι γνωστό από το ξεκίνημα της περιόδου, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο Πορτογάλος κόουτς έχει όλα όσα χρειάζεται για να οδηγήσει την ομάδα στην κατάκτηση του νταμπλ, αλλά και σε μια καλή παρουσία στο Europa League.
Δουλειά του Περέιρα
Το ζητούμενο από εδώ και πέρα, βέβαια, δεν αφορά ούτε το όνομα ούτε το κόστος των μεταγραφών που έγιναν ή πρόκειται να γίνουν από τους δύο διεκδικητές του τίτλου. Αφορά το πώς οι δύο προπονητές θα μπορέσουν να εντάξουν τα νέα δεδομένα στην εξίσωση και ποια από τις δύο ομάδες θα εμφανιστεί καλύτερη στη μάχη προς τον τίτλο.
Και σε αυτήν την παράμετρο, πάντως, στην Πλατεία Αλεξάνδρας και στου Ρέντη δεν έχουν πολλά ερωτήματα. Θεωρούν ότι η καλή δουλειά που γίνεται μέρες τώρα από τον Βίτορ Περέιρα θα φανεί πολύ σύντομα σε όλο της το εύρος και καταλήγουν στο συμπέρασμα πως κι αυτός ο τίτλος θα έχει κόκκινο χρώμα. Εν αναμονή του μεταγραφικού... φίνις των δύο "μονομάχων", τα υπόλοιπα θα τα δούμε στο γήπεδο...
Για Noboa, Devic και Cώsta, ούτε μια σειρά!!!

Ο Σταύρος Γεωργακόπουλος συγκρίνει το μεταγραφικό ντεμαράζ Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ τις τελευταίες ημέρες και εξηγεί γιατί οι πρωταθλητές Ελλάδας κάνουν ανώτερες επιλογές που θα τους βοηθήσουν να φτάσουν στον τίτλο.
Ανέβηκε για τα καλά το θερμόμετρο τις τελευταίες μέρες. Με θέα την κούπα του πρωταθλήματος, Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ γεμίζουν τη φαρέτρα τους κι όποιος αντέξει. Χάρα, Νέτο κι ένας εξτρέμ πρώτης γραμμής θα αποτελέσουν -εκτός απροόπτου- τα νέα "όπλα" που θα τεθούν στα χέρια του Βίτορ Περέιρα, την ώρα που η ομάδα του Άγγελου Αναστασιάδη έχει κάνει δικό της τον Νομπόα, κλείνει τον Ρικάρντο Κόστα και "πολιορκεί" τον Μάρκο Ντέβιτς.
(...)
Επτά χρόνια νεότερος
Αναμένοντας την άφιξη του Φράνκο Χάρα, πάντως, αλλά και του νέου εξτρέμ, ο οποίος θα έρθει για να κάνει τη διαφορά στις πτέρυγες, ταπεινή άποψή μου είναι πως οι κινήσεις των "ερυθρολεύκων" προέρχονται από το πιο πάνω ράφι και εξηγούμαι...
Δεν διαφωνώ πως το πιο μεγάλο όνομα που έχει αποκτηθεί ως τώρα είναι ο Νομπόα, ωστόσο, αν ο έξτρέμ που κυνηγάει ο Ολυμπιακός βρίσκεται στο επίπεδο του Κάμπελ ή του Βάις, τότε οι πρωταθλητές θα κλείσουν τη χειμερινή μεταγραφική περίοδο με τρεις πολύ σημαντικές προσθήκες πλήρους μέλλοντος.
Για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, είναι γεγονός ότι οι "ερυθρόλευκοι" ασχολήθηκαν αρκετά με την περίπτωση του Ρικάρντο Κόστα (ισχύει αυτό; ), ωστόσο, επέλεξαν τελικά τον Νέτο. Πρόκειται για δύο Πορτογάλους διεθνείς στόπερ, από τους οποίους ο συμπατριώτης τους, Βίτορ Περέιρα, διάλεξε? τον δεύτερο για τον απλούστατο λόγο ότι είναι 7 χρόνια νεότερος και πολύ πιο... ενεργός το τελευταίο διάστημα. Με άλλα λόγια, ο Ολυμπιακός δεν ψώνισε κεντρικό αμυντικό μόνο για τη φετινή σεζόν, αλλά και για τα επόμενα χρόνια.
"Πασπαρτού" Χάρα
Ο Φράνκο Χάρα, επίσης, στα 27 του, έρχεται με μεταγραφή στον Πειραιά κι έχοντας στο βιογραφικό του 4 συμμετοχές με τη φανέλα της εθνικής Αργεντινής, αλλά και τη δυνατότητα να αγωνιστεί σε όλες τις θέσεις της επίθεσης, αποτελεί επένδυση επί της ουσίας και με ορίζοντα για τα επόμενα 3 χρόνια τουλάχιστον σε 2 χρόνια θα έχει ήδη πουληθεί.
Με άλλα λόγια, οι "ερυθρόλευκοι" μπορεί να άργησαν, καθώς η μεταγραφική περίοδος ολοκληρώνεται σε μία εβδομάδα, αλλά -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- δείχνουν να θωρακίζουν σωστά τον νέο προπονητή και όχι μόνο για τη φετινή περίοδο. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το βάθος που έχει ούτως ή άλλως το ρόστερ της ομάδας, κάτι που είναι γνωστό από το ξεκίνημα της περιόδου, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο Πορτογάλος κόουτς έχει όλα όσα χρειάζεται για να οδηγήσει την ομάδα στην κατάκτηση του νταμπλ, αλλά και σε μια καλή παρουσία στο Europa League.
Δουλειά του Περέιρα
Το ζητούμενο από εδώ και πέρα, βέβαια, δεν αφορά ούτε το όνομα ούτε το κόστος των μεταγραφών που έγιναν ή πρόκειται να γίνουν από τους δύο διεκδικητές του τίτλου. Αφορά το πώς οι δύο προπονητές θα μπορέσουν να εντάξουν τα νέα δεδομένα στην εξίσωση και ποια από τις δύο ομάδες θα εμφανιστεί καλύτερη στη μάχη προς τον τίτλο.
Και σε αυτήν την παράμετρο, πάντως, στην Πλατεία Αλεξάνδρας και στου Ρέντη δεν έχουν πολλά ερωτήματα. Θεωρούν ότι η καλή δουλειά που γίνεται μέρες τώρα από τον Βίτορ Περέιρα θα φανεί πολύ σύντομα σε όλο της το εύρος και καταλήγουν στο συμπέρασμα πως κι αυτός ο τίτλος θα έχει κόκκινο χρώμα. Εν αναμονή του μεταγραφικού... φίνις των δύο "μονομάχων", τα υπόλοιπα θα τα δούμε στο γήπεδο...
Για Noboa, Devic και Cώsta, ούτε μια σειρά!!!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ανέκδοτα
Στα 'μαύρα" ανέκδοτα τα 9 στα 10 είναι από σαχλά ως απαράδεκτα! Μόνο του Στάθη είναι καλούτσικα αλλά please Roman σταμάτα να βγάζεις δικά σου! Μήπως πρέπει να γίνει ένα ξεχωριστό τόπικ "Κρύα Ανέκδοτα"?kataramenos5 έγραψε:Εχεις αχρωματοψία στο μαυρο?dim72 έγραψε:Παλιά-ξεπαλιά όταν μπαίνω να διαβάσω ανέκδοτα πάω πρώτα στα ανέκδοτα με τα μπλε γράμματα!![]()
Υ.Γ. Ένας λόγος που διαβάζω Αποστόλη είναι ότι έχουμε το ίδιο όνομα και πως θα του στείλω διεύθυνση για τα λεφτά που μου έταξε αν πω γι' αυτόν κανένα καλό λόγο και απαξιωτικά για Στάθη και Roman!
Re: Ανέκδοτα
Aσε αδερφέ μου, εγω στα πα οτι ο αιωνόβιος ειναι σε αυτην την φαση που λεγετε "ξεμωράθηκε ο παλιο γερος", τι να κανουμε θα τον υποστούμε για αλλα 40-50-60kataramenos5 έγραψε:Δε το περιμενα απο σενα ..Τωρα στα γεράματα?ΑποστόληςΑ έγραψε:ΑΓΓΕΛΙΑ: Ζητείται γκόμενος με το όνομα Τάκης γιατί δεν έχω χρήματα να σβήσω το τατουάζ…![]()
ΥΓ ΣΤΑΘΗΗΗΗΗΗΗΗ
Re: Ανέκδοτα
η αλλη απο πανω φωναζει
ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι
μαλλον θα την παιρνουν με αποκρυψη και δεν της μιλανε.................

ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι
μαλλον θα την παιρνουν με αποκρυψη και δεν της μιλανε.................
Re: Ανέκδοτα
εχουμε ελευθερη σχεση..
αυτος νομιζει οτι ειναι ελευθερος
κι εγω οτι εχουμε σχεση......

αυτος νομιζει οτι ειναι ελευθερος
κι εγω οτι εχουμε σχεση......
Re: Ανέκδοτα
Tρεις άνδρες σε ένα ασανσέρ: ένας Έλληνας, ένας Ιάπωνας και ένας Αμερικανός. Ο Ιάπωνας βγάζει ένα κινητό τηλέφωνο τελευταίας τεχνολογίας και πουλάει μούρη στους άλλους δυο. Ο Αμερικάνος βγάζει ένα φορητό υπολογιστή και αυτός τελευταίας τεχνολογίας και αρχίζει και αυτός να καμαρώνει. Ο Έλληνας που δεν έχει τίποτα αφήνει μια βροντερή πορδή και λέει στους άλλους "Δεν είναι τίποτα, έρχεται φαξ"!!!
Re: Ανέκδοτα
Δύο ξανθές συζητάνε στην κουζίνα ... Ξαφνικά η μια από τις δυο βλέπει το σύζυγό της να γυρνά στο σπίτι με ένα μπουκέτο λουλούδια στο χέρι. Γαμώτο, λέει, ήρθε ο δικός μου με λουλούδια,θα πρέπει πάλι να ανοίξω τα πόδια μου!
Και η φίλη της απαντάει: Γιατί, δεν έχετε βάζο;
Και η φίλη της απαντάει: Γιατί, δεν έχετε βάζο;
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Ανέκδοτα
Στο δημοτικό η δασκάλα λέει στους μαθητές της:
- Παιδιά, ελάτε να κάνουμε ένα τεστ εξυπνάδας! Στην συνέχεια ρωτάει έναν:
- Κώστα, πες μου ποιο είναι αυτό το ζωάκι: περπατά στα κεραμίδια, έχει μουστάκι, κάνει νιάου, αλλά έχει και μια ελιά στη μυτούλα του!
- Δεν ξέρω κυρία!
- Μα είναι η γάτα, την ελιά την έβαλα απλά για να σε μπερδέψω.
Στην συνέχεια:
- Πέτρο, πες μου εσύ: έχει φτερό, ράμφος και από κάτω ένα κουκούτσι;
- Πού να ξέρω κυρία και με κουκούτσι από κάτω; Δύσκολα τα πράγματα!
- Είναι το πουλί βρε παιδί μου, το κουκούτσι το έβαλα έτσι απλά για να σε μπερδέψω!
- Τώρα εσύ Τοτέ, ρώτα με εσύ κάτι!
Ξεκινά ο Τοτός και λέει λοιπόν:
- Τι είναι μακρύ, είναι κόκκινο και στρογγυλό στην κορυφή, έχει δυο μπάλες από κάτω και αρέσει στις γυναίκες να το βάζουν στο στόμα;
Τσαντίζεται η δασκάλα:
- Τοτέ, έξω από την τάξη! Τώρα!
Ήρεμος της λέει της δασκάλας:
- Όχι κυρία, είναι το ΚΡΑΓΙΟΝ, τις μπάλες τις έβαλα απλά για να σας μπερδέψω!
- Παιδιά, ελάτε να κάνουμε ένα τεστ εξυπνάδας! Στην συνέχεια ρωτάει έναν:
- Κώστα, πες μου ποιο είναι αυτό το ζωάκι: περπατά στα κεραμίδια, έχει μουστάκι, κάνει νιάου, αλλά έχει και μια ελιά στη μυτούλα του!
- Δεν ξέρω κυρία!
- Μα είναι η γάτα, την ελιά την έβαλα απλά για να σε μπερδέψω.
Στην συνέχεια:
- Πέτρο, πες μου εσύ: έχει φτερό, ράμφος και από κάτω ένα κουκούτσι;
- Πού να ξέρω κυρία και με κουκούτσι από κάτω; Δύσκολα τα πράγματα!
- Είναι το πουλί βρε παιδί μου, το κουκούτσι το έβαλα έτσι απλά για να σε μπερδέψω!
- Τώρα εσύ Τοτέ, ρώτα με εσύ κάτι!
Ξεκινά ο Τοτός και λέει λοιπόν:
- Τι είναι μακρύ, είναι κόκκινο και στρογγυλό στην κορυφή, έχει δυο μπάλες από κάτω και αρέσει στις γυναίκες να το βάζουν στο στόμα;
Τσαντίζεται η δασκάλα:
- Τοτέ, έξω από την τάξη! Τώρα!
Ήρεμος της λέει της δασκάλας:
- Όχι κυρία, είναι το ΚΡΑΓΙΟΝ, τις μπάλες τις έβαλα απλά για να σας μπερδέψω!