Pc support

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
suncity4
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 00:14

Re: Pc support

Δημοσίευση από suncity4 »

Καλησπερα τσακαλια

Πηρα προσφατα καινουριο λαπτοπ και εχει τα windows 8.1

Προσπαθησα να βαλω το bsplayer για να βλεπω ταινιες και επειδη συγχρονιζει χωρις διαδικασια τους υποτιτλους, αλλα δεν μπορω

Ξερετε λοιπον να προτινετε κανενα προγραμμα για ταινιες στα 8.1 που να διαβαζει και υποτιτλους?

Το προγραμμα που εχει το λειτουργικο, διαβαζει τα mkv αρχεια, αλλα δεν βρηκα κατι για υποτιτλους, καθως δεν βρισκω τις ρυθμισεις... :P
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Bsplayer έχω στα 8.1

Δοκίμασε μερικές φορές ακόμα, και με λίγο παλιότερες εκδόσεις, η καλύτερα μια offline έκδοση αν βρεις. Έτσι το έβαλα, δυστυχώς
Άβαταρ μέλους
suncity4
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 00:14

Re: Pc support

Δημοσίευση από suncity4 »

pgetsos έγραψε:Bsplayer έχω στα 8.1

Δοκίμασε μερικές φορές ακόμα, και με λίγο παλιότερες εκδόσεις, η καλύτερα μια offline έκδοση αν βρεις. Έτσι το έβαλα, δυστυχώς
Για πες φιλε...

'Η αν ειναι ευκολο στειλε συνδεσμο...
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Pc support

Δημοσίευση από lamosas »

Δοκίμασε το kodi. Αν το καταφέρεις δεν θα βάλεις οτιδήποτε άλλο για αναπαραγωγή media
klainmein
Δημοσιεύσεις: 1395
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 15:35

Re: Pc support

Δημοσίευση από klainmein »

ρΟΜΑΝ, μαμηθήκαμε να κάνουμε αναλύσεις κι εσύ το παίζεις Μήτσιος;ΕΛΕΟΣ! Τι έκανες και έπεσες από 450 στα 250 ρε;Πλήρωσες για χρόνια το domain κ το hosting να ανέβει η σελίδα του ρούλη; :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

suncity4 έγραψε:
pgetsos έγραψε:Bsplayer έχω στα 8.1

Δοκίμασε μερικές φορές ακόμα, και με λίγο παλιότερες εκδόσεις, η καλύτερα μια offline έκδοση αν βρεις. Έτσι το έβαλα, δυστυχώς
Για πες φιλε...

'Η αν ειναι ευκολο στειλε συνδεσμο...
Στην σελίδα του θα βρεις παλιές εκδόσεις. Μπορείς να ψάξεις bs player offline
lamosas έγραψε:Δοκίμασε το kodi. Αν το καταφέρεις δεν θα βάλεις οτιδήποτε άλλο για αναπαραγωγή media
Και αυτό καλό, αλλά θέλει λίγο ψάξιμο στην αρχή
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Pc support

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

klainmein έγραψε:ρΟΜΑΝ, μαμηθήκαμε να κάνουμε αναλύσεις κι εσύ το παίζεις Μήτσιος;ΕΛΕΟΣ! Τι έκανες και έπεσες από 450 στα 250 ρε;Πλήρωσες για χρόνια το domain κ το hosting να ανέβει η σελίδα του ρούλη; :mrgreen:
Όχι, απλώς υπολόγιζα σε κάτι που τελικά δεν "έκατσε".
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2892
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: Pc support

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

suncity4 έγραψε:Καλησπερα τσακαλια

Πηρα προσφατα καινουριο λαπτοπ και εχει τα windows 8.1

Προσπαθησα να βαλω το bsplayer για να βλεπω ταινιες και επειδη συγχρονιζει χωρις διαδικασια τους υποτιτλους, αλλα δεν μπορω

Ξερετε λοιπον να προτινετε κανενα προγραμμα για ταινιες στα 8.1 που να διαβαζει και υποτιτλους?

Το προγραμμα που εχει το λειτουργικο, διαβαζει τα mkv αρχεια, αλλα δεν βρηκα κατι για υποτιτλους, καθως δεν βρισκω τις ρυθμισεις... :P
Το bsplayer pro το δοκίμασες σπασμένο?Δεν το χρησιμοποιώ προσωπικά για ταινίες αλλά ακόμα και για να βρίσκει υπότιτλους θεωρείται το καλύτερο, ίσως να ψάξεις την έκδοση 2.51 που λέει ο pgetsos.
Αν μπορείς να βρεις πάντως συγχρονισμένους υπότιτλους <<subscene.com, podnapisi.net>> , σαν σουίτα αναπαραγωγής to kmplayer απλά τα σπάει, έχει απίστευτες ρυθμίσεις για εικόνα, δυνατό και καθαρό ήχο, ένα κάρο άλλες ρυθμίσεις για υπότιτλους,γραμματοσειρά χρώμα τοποθεσία κτλ κτλ
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Pc support

Δημοσίευση από stelyk »

ο καλυτερος player για μενα και ειναι free απο την επισιμη σελιδα του.

http://player.gomlab.com/eng/
Άβαταρ μέλους
mpampos
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση Αττικής

Re: Pc support

Δημοσίευση από mpampos »

@pgetsos
δες αυτο τον οδηγο για το KODI
https://www.youtube.com/watch?v=1ysG4iQjBRk
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Xbmc έχω και στο κινητό ακόμα ;)


Απλά το θεωρώ πιο δύσκολο για ένα πρωταρη
pisakaipoupoula έγραψε:
suncity4 έγραψε:Καλησπερα τσακαλια

Πηρα προσφατα καινουριο λαπτοπ και εχει τα windows 8.1

Προσπαθησα να βαλω το bsplayer για να βλεπω ταινιες και επειδη συγχρονιζει χωρις διαδικασια τους υποτιτλους, αλλα δεν μπορω

Ξερετε λοιπον να προτινετε κανενα προγραμμα για ταινιες στα 8.1 που να διαβαζει και υποτιτλους?

Το προγραμμα που εχει το λειτουργικο, διαβαζει τα mkv αρχεια, αλλα δεν βρηκα κατι για υποτιτλους, καθως δεν βρισκω τις ρυθμισεις... :P
Το bsplayer pro το δοκίμασες σπασμένο?Δεν το χρησιμοποιώ προσωπικά για ταινίες αλλά ακόμα και για να βρίσκει υπότιτλους θεωρείται το καλύτερο, ίσως να ψάξεις την έκδοση 2.51 που λέει ο pgetsos.
Αν μπορείς να βρεις πάντως συγχρονισμένους υπότιτλους <<subscene.com, podnapisi.net>> , σαν σουίτα αναπαραγωγής to kmplayer απλά τα σπάει, έχει απίστευτες ρυθμίσεις για εικόνα, δυνατό και καθαρό ήχο, ένα κάρο άλλες ρυθμίσεις για υπότιτλους,γραμματοσειρά χρώμα τοποθεσία κτλ κτλ
KM λατρεία! Όταν δε βαριέμαι να κατεβάζω υπότιτλους η δε με νοιάζουν :P
OdysseasMan
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Δευ 19 Ιαν 2015, 00:52

Re: Pc support

Δημοσίευση από OdysseasMan »

Χρησιμοποιώ το Pot Player εδώ και κάμποσο διάστημα και είμαι αρκετά ευχαριστημένος.Δεν είναι και το φιλικότερο Player προς τον χρήστη αλλά δεν μασάει σε τίποτα.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Pc support

Δημοσίευση από K_geo »

και εγω προτεινω Pot.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Pc support

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ψαχνω ενα προγραμμα λιγο εξειδικευμενο.Δεν μπορω να το βρω καπου free.
Το προγραμμα λεγεται musaios 2010.
Αν εχει κανεις καποια λυση ιδεα ας προτεινει.
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2575
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Pc support

Δημοσίευση από dimbar »

Ψάξε για crack ή keygenerator.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”