Ανέκδοτα

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
prist64
Δημοσιεύσεις: 7609
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από prist64 »

Δυο τυποι,ειναι εξω απο το γραφειο του Αγιου Πετρου και περιμενουν να τους πουνε,που θα πανε.
-Πως συνεβη το μοιραιο? ρωταει ο ενας τον αλλο.
-Παγωσα απο το κρυο,υποθερμια και τα σχετικα,γεια σας,εσυ?
-Εγω απο την χαρα μου.
-Απο την χαρα σου? Καλα πως γινεται αυτο?
-Να,με πηρε καποιος τηεφωνο στη δουλεια και μου ειπε οτι ,
η γυναικα μου πηδιοταν εκεινη την ωρα στο σπιτι.
Τρεχω στο σπιτι και την βρισκω γυμνη στο κρεβατι.Τρελαθηκα και αρχισα να ψαχνω το σπιτι.
Κατω απο το κρεβατι,την ντουλαπα,το μπανιο,το παταρι,την αποθηκη,τα μπαλκονια,
εκανα φυλλο και φτερο ολο το σπιτι και δεν βρηκα κανενα.
Απο την χαρα μου που δεν ειμαι κερατας,επαθα ανακοπη και ηρθα κι εγω.
-Τι να σου πω ρε μ@λακα,θα ημασταν και οι δυο ζωντανοι αν,
εψαχνες και στον...........................................καταψυκτη.
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Ανέκδοτα

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Λιγο πριν τον κατακλυσμό του Νώε ανεβαίνουν όλα τα ζώα στην κιβωτό και περιμένουν την βροχή. Ξεκινάει η βροχή, βρέχει ασταμάτητα επι μέρες ενώ τα ζώα μέσα φοβισμένα δεν κουνιούνται. Όταν σταμάτησε η βροχή τα ζώα άρχισαν να βαριούνται. Τι κάνουν για να περάσει η ώρα? Άρχισαν το σεξ. Έκαναν σεξ όλα μαζί και έτσι το καράβι άρχισε να παλατζάρει δεξιά κι αριστερά πολύ επικίνδυνα.

Ο Νώε διατάσσει σύναξη των ζώων και τους λέει: "Για να μην έχουμε πρόβλημα όταν συνουσιάζεστε και να μην βουλιάξει η κιβωτός, θα πάρετε όλοι από ένα καρτελάκι με μια ήμερα επάνω στην οποία θα λέει την ημέρα της συνεύρεσης σας με την σύντροφό σας."

Αφού μοιράστηκαν τα καρτελάκια και πέρασαν 2-3 μέρες πηγαίνει ο κούνελος στην κουνέλα και της λέει με έντονο ύφος:
"Την ερχόμενη Τρίτη θα υποφέρεις!!!"
Ντράπηκε η καημένη η κουνέλα επειδή ήταν κι άλλοι παρόντες στο σκηνικό. Την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια "Την ερχόμενη Τρίτη θα υποφέρεις!!!"
Μια και δυο πήγε η κουνέλα στον Νώε και του τα είπε όλα χαρτί και καλαμάρι.

Πιάνει ο Νώε τον κούνελο και του λέει "ρε μαλάκα μην την απειλείς έτσι την γυναίκα σου"
και απαντάει κι ο κούνελος: "Δεν την απειλώ, την προειδοποιώ. Έχασα το καρτελάκι στο πόκερ και τώρα το έχει ο γάιδαρος
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Όταν ακούς γυναίκα να λέει λέξεις όπως ''συστημικό'', ''ρεφορμισμός'', ''ιδεολογικοπολιτική'' να ξέρεις ότι δεν ξέρει να μαγειρεύει....

Μειωθηκαν λέει οι ληστείες στα καταστήματα...
ΑΦΟΥ ΤΑ ΜΙΣΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ!
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

efthimis_paok έγραψε:Λιγο πριν τον κατακλυσμό του Νώε ανεβαίνουν όλα τα ζώα στην κιβωτό και περιμένουν την βροχή. Ξεκινάει η βροχή, βρέχει ασταμάτητα επι μέρες ενώ τα ζώα μέσα φοβισμένα δεν κουνιούνται. Όταν σταμάτησε η βροχή τα ζώα άρχισαν να βαριούνται. Τι κάνουν για να περάσει η ώρα? Άρχισαν το σεξ. Έκαναν σεξ όλα μαζί και έτσι το καράβι άρχισε να παλατζάρει δεξιά κι αριστερά πολύ επικίνδυνα.

Ο Νώε διατάσσει σύναξη των ζώων και τους λέει: "Για να μην έχουμε πρόβλημα όταν συνουσιάζεστε και να μην βουλιάξει η κιβωτός, θα πάρετε όλοι από ένα καρτελάκι με μια ήμερα επάνω στην οποία θα λέει την ημέρα της συνεύρεσης σας με την σύντροφό σας."

Αφού μοιράστηκαν τα καρτελάκια και πέρασαν 2-3 μέρες πηγαίνει ο κούνελος στην κουνέλα και της λέει με έντονο ύφος:
"Την ερχόμενη Τρίτη θα υποφέρεις!!!"
Ντράπηκε η καημένη η κουνέλα επειδή ήταν κι άλλοι παρόντες στο σκηνικό. Την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια "Την ερχόμενη Τρίτη θα υποφέρεις!!!"
Μια και δυο πήγε η κουνέλα στον Νώε και του τα είπε όλα χαρτί και καλαμάρι.

Πιάνει ο Νώε τον κούνελο και του λέει "ρε μαλάκα μην την απειλείς έτσι την γυναίκα σου"
και απαντάει κι ο κούνελος: "Δεν την απειλώ, την προειδοποιώ. Έχασα το καρτελάκι στο πόκερ και τώρα το έχει ο γάιδαρος
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Eκατσα και συζητησα με τον εαυτο μου....
Ρεε δεν παει καλά ο τύπος. :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Αμα δεν παρω εγω τηλεφωνο
εσυ δεν παιρνεις ποτέ.
-Μα κυρία μου σουβλατζίδικο ειμαστε......
-Δικαιολογίες..... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Λιγο τα μελομακαρονα, λιγο οι
κουραμπιέδες και δεν ΧΟ ΧΟ ΧΟρας πουθενά. :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Μεχρι 5 χρονων νομιζα
οτι με λενε "Αστο κατω" :mrgreen: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Και ερχεται η στιγμη που λές
οτι δεν παει αλλο....
και αφηνεις κατω
το πιρούνι. :mrgreen: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

- Ένα πιστολάκι μαλλιών θα ήθελα καλό.
- Με φυσούνα για έξτρα όγκο ή απλό;
- Για να ανάβει τα κάρβουνα στην ψησταριά. :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Ένας Έλληνας μπαίνει σε μια τράπεζα της Νέας Υόρκης και ζητάει πληροφορίες για ένα δάνειο.
Λέει στον υπάλληλο των δανείων ότι θέλει να ταξιδέψει στην Ελλάδα λόγω των εορτών των Χριστουγέννων για 2 εβδομάδες και χρειάζεται οπωσδήποτε να πάρει
ένα δάνειο των $5.000.
Ο υπάλληλος του εξηγεί ότι η τράπεζα θα χρειαστεί ένα είδος εξασφάλισης για να του χορηγήσει το δάνειο, έτσι ο Έλληνας βγάζει από την τσέπη του
και αφήνει πάνω στο γραφείο τα κλειδιά από μία ολοκαίνουρια Ferrari, που είναι παρκαρισμένη στην είσοδο της Τράπεζας.
Αφού πραγματοποιείται ο έλεγχος από την τράπεζα ότι το αυτοκίνητο είναι όντως στο όνομά του, μέσα σε 20 λεπτά εγκρίνεται το δάνειο.
ο Έλληνας παίρνει τα χρήματα και φεύγει. Μόλις φεύγει, ο διευθυντής της Τράπεζας και οι υπάλληλοί του ξεκαρδίζονται στα γέλια που ο
Έλληνας έβαλε υποθήκη μία Ferrari των $200.000 για να πάρει δάνειο $5000!!!!!!!!!
Ένας υπάλληλος παίρνει το αυτοκίνητο και το αφήνει στο υπόγειο γκαραζ της τράπεζας.
Δύο εβδομάδες αργότερα, ο Έλληνας επιστρέφει, πληρώνει $5000 και τον τόκο, που ανέρχεται στα $15.00.
Ο υπάλληλος του λέει:
- Κύριε, είμαστε ευτυχείς που συνεργαστήκατε με την τράπεζά μας, όλα έγιναν σωστά μόνο που έχουμε μία απορία.
Όσο εσείς λείπατε, ελέγξαμε στον υπολογιστή και βρήκαμε ότι είσαστε δισεκατομμυριούχος!!!!!!!!!!
Το περίεργο είναι ποιος ήταν ο λόγος που πήρατε το δάνειο!
Και ο Έλληνας απαντά:
- Πες μου ένα άλλο σημείο στη Νέα Υόρκη που θα μπορούσε να αφήσει κανείς μια Ferrari με ασφάλεια για δύο εβδομάδες, πληρώνοντας για πάρκινγκ μόνο 15.00 $....;;;;;;;;
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33940
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από john4serres »

Ανακοινωσε στοπερ , χαφ και εξτρεμ η ΠΑΕ ΠΑΟΚ .
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33940
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από john4serres »

- Πες μου ένα άλλο σημείο στη Νέα Υόρκη που θα μπορούσε να αφήσει κανείς μια Ferrari με ασφάλεια για δύο εβδομάδες, πληρώνοντας για πάρκινγκ μόνο 15.00 $....;;;;;;;;
ΘΕΟΣ
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Ρέ εσύ john έτρεχα στο site της παε και σκόνταψα στα σκαλιά βρέ παναθεμά σε! :lol:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33940
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από john4serres »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”