33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- billospaok_4
- Δημοσιεύσεις: 247
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 15:46
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ο πανηγυρισμος που στοχευε και τα πουστρακια θεικος ρε αρχηγαρα!αλλα ξερω εγω γιατι τα κανεις αυτα,οπως λεει ο τσουκαλας,παρακαλουσες γονατιστος να πας και δεν σε θελανε!
τοσο μαλακες ειστε γαυροι που τα πιστευετε!οπου τους βρισκεις παικταρα μου χωρις σαλιο 
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Παλι γκολ με την μια,συμφωνα με τον Αποστολο παλι .................δεν υπήρχες σημερα

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106615
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ρε συ Κλαους αυτου του κερατογερου δε του εριχνες ενα σκαμπιλι να παει στο διαολο;
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ...ΜΕ @@...ΚΑΙ ΚΙΛΛΕΡ!!!
απλα ρε κλάους όταν βάζεις γκόλ ασε τα τόξα και τις σφεντόνες..και αγκάλιαζε τους συμπαίχτες σου...είναι ποιο ΠΑΟΚ
απλα ρε κλάους όταν βάζεις γκόλ ασε τα τόξα και τις σφεντόνες..και αγκάλιαζε τους συμπαίχτες σου...είναι ποιο ΠΑΟΚ
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
και βαζει που λες το γκολ και λεω τωρα αντι για τοξο θα πεταξει το καϊμακι στη φαλαινα....

- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7407
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ποσο τεραστιος παιχτης εισαι? Δε γινεται να σκοραρεις σε ολα τα μεγαλα ματς αρχηγαρα
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
καλα, αν τους πατησει και στο εντος θα προτεινω να αλλαξουμε τιτλο στο τοπικ και να το κανουμε
33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης ο Γαυροκτονος
33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης ο Γαυροκτονος
