33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- AbdelSattarSabry
- Δημοσιεύσεις: 40
- Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2014, 21:11
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Τελικα ηξερες εσυ στεφανε.. και εμαθες και τον φακ απ'οτι φαινεται...AbdelSattarSabry έγραψε:Ξέρεις εσύ μεθαύριο Στέφανε..
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
μπραβο ρε αρχηγε
τεραστιος πραγματικα και εσυ
φοβερα τρεξιματα, και πολυ καλες ολες οι καλυψεις στην αριστερη πλευρα και οι βοηθειες στον Ρατς
τεραστιος πραγματικα και εσυ
φοβερα τρεξιματα, και πολυ καλες ολες οι καλυψεις στην αριστερη πλευρα και οι βοηθειες στον Ρατς
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Sera4 έγραψε:πως το ειπες πως το ειπες εκεινο ρε συ κλαους???
ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΑΩ
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ειπαμε.
ΑΡΧΗΓΟΣ
τι ξενερωμα εφαγαν στο 0-1 οταν ειδαν οτι το εβαλες εσυ... τι ξενερωμα!
ΑΡΧΗΓΟΣ
τι ξενερωμα εφαγαν στο 0-1 οταν ειδαν οτι το εβαλες εσυ... τι ξενερωμα!
- DarkBishop
- Δημοσιεύσεις: 323
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:13
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
K_geo έγραψε:ειπαμε.
ΑΡΧΗΓΟΣ
τι ξενερωμα εφαγαν στο 0-1 οταν ειδαν οτι το εβαλες εσυ... τι ξενερωμα!
+123
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00