Ανέκδοτα

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ekatnetklpklp και billos ωραίοι ο κοπρόσκυλος κι ο κόκορας. :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Ήταν ένας άνθρωπος σε ένα ξενοδοχείο ο οποίος ήθελε να κάνει μπάνιο, αλλά στο μπάνιο του δεν υπήρχε σαπούνι. Πάει τότε στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου γυμνός για να ζητήσει ένα σαπούνι.
Για κακή του τύχη όμως δεν ήταν κανένας εκεί. Έτσι αποφασίζει να πάει στο διπλανό δωμάτιο για να πάρει ένα σαπούνι.
Μπαίνει μέσα αφού ήταν τυχερός και αυτοί που έμεναν εκεί είχαν ξεχάσει να κλειδώσουν, παίρνει δύο σαπούνια και πάει να φύγει αλλά ακούει βήματα μέσα στο δωμάτιο.
Τότε βάζει τα σαπούνια στο στόμα του και κάθεται σαν άγαλμα. Εκείνη τη στιγμή μπαίνουν μέσα τρείς καλόγριες. Λέει η πρώτη:
- Τι είναι αυτό;
Λέει η δεύτερη:
- Πρέπει να είναι το καινούριο μηχάνημα που θα μας δίνει σαπούνια και τραβάει το πέος του γυμνού άντρα.
Τότε πέφτει ένα σαπούνι από το στόμα του άντρα και πάει και κάνει μπάνιο. Αφού τελείωσε το μπάνιο της η πρώτη πάει η δεύτερη τραβάει το πέος του άτυχου άνδρα και πέφτει και το δεύτερο σαπούνι. Αφού τέλειωσε και η δεύτερη πάει και η τρίτη και τραβάει το πέος του άντρα για να πέσει ένα σαπούνι.
Όμως ο άντρας είχε πάρει μόνο δύο σαπούνια μαζί του και έτσι η καλόγρια συνέχισε να τραβάει το πέος του άντρα μέχρι τη στιγμή που ξαφνικά λέει:
- Ωχ...εμένα μου έβγαλε υγρό κρεμοσάπουνο.
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Ήταν μια φορά ένας λαγός και ένας αρκούδος που περπατούσαν στο δάσος. Έξαφνα μπροστά τους εμφανίζεται ένας χρυσός βάτραχος. Η έκπληξη τους ήταν μεγάλη και πήγαν πιο κοντά για να δουν περί τίνος πρόκειται. Ο βάτραχος ήταν μαγικός και πρόθυμος να τους εκπληρώσει κάθε επιθυμία (κάτι σαν μαγικό Τζίνι)!
Τους λέει λοιπόν:
- "Κάθε ένας από εσάς έχει στη διάθεσή του τρεις ευχές- επιθυμίες, σας ακούω!"
Ο αρκούδος χωρίς να σκεφτεί πολύ, εκφράζει την πρώτη επιθυμία του.
- "Θέλω όλες οι αρκούδες στη γειτονιά , εκτός από εμένα , να γίνουν θηλυκές"
- "Η επιθυμία σου εξετελέσθη!", απαντά ο βάτραχος.
Έρχεται η σειρά του λαγού και λέει:
- "Θέλω, θέλω ..... ένα κράνος!"
Ο βάτραχος απαντά:
- "Η επιθυμία σου διαταγή μου και αμέσως εμφάνισε ένα κράνος !"
Ο βάτραχος παίρνει το κράνος και το φορά , ενώ ο αρκούδος δεν μπορεί να συγκρατηθεί από τα γέλια: "Χα,χα ,χα, ένα κράνος!"
Ο βάτραχος ρωτά ξανά τον αρκούδο για την 2η επιθυμία του.
Χωρίς να σκεφτεί καλά-καλά απαντά:
- "Θέλω όλες οι αρκούδες , όλης της περιοχής , εκτός από εμένα, να γίνουν θηλυκές!!»
- "Η επιθυμία σου εξετελέσθη!", απαντά ο βάτραχος. και δίνει το λόγο στο λαγό:
- "Εσύ τι άλλο θέλεις;", του λέει.
Ο λαγός σκέφτεται για λίγο και απαντά:
- "Θέλω μια πολύ πολύ γρήγορη μοτοσικλέτα !!", ενώ ο αρκούδος έχει κυριολεκτικά κατουρηθεί από τα γέλια.
Ο βάτραχος την εμφανίζει και ο λαγός , φορώντας πάντα το κράνος του την καβαλά και τη βάζει μπρος.
Ώρα για την τελευταία σας επιθυμία , λέει ο βάτραχος. Ο αρκούδος και πάλι, δίχως πολύ σκέψη λέει:
- "Θέλω όλες οι αρκούδες , όλου του κόσμου, εκτός εμένα, να γίνουν θηλυκές!"
Τα παίζει από την επιθυμία ο βάτραχος , αλλά τι να κάνει, την πραγματοποιεί.
Φτάνει και η σειρά της τελευταίας επιθυμίας του λαγού. Ο λαγός φορώντας πάντα το κράνος του, ανεβασμένος στη γρήγορη μηχανή δέχεται την ερώτηση από το βάτραχο:
- "Ποια είναι η τελευταία σου επιθυμία λαγέ;"
Εκείνος μαρσάρει ,μμμ, μμμμ, και λίγο πριν γίνει καπνός λέει:
"Θέλω, θέλω......ο αρκούδος να γίνει ......Γκέι!!!"
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Ήταν μια φορά ένας λαγός και ένας αρκούδος που περπατούσαν στο δάσος. Έξαφνα μπροστά τους εμφανίζεται ένας χρυσός βάτραχος. Η έκπληξη τους ήταν μεγάλη και πήγαν πιο κοντά για να δουν περί τίνος πρόκειται. Ο βάτραχος ήταν μαγικός και πρόθυμος να τους εκπληρώσει κάθε επιθυμία (κάτι σαν μαγικό Τζίνι)!
Τους λέει λοιπόν:
- "Κάθε ένας από εσάς έχει στη διάθεσή του τρεις ευχές- επιθυμίες, σας ακούω!"
Ο αρκούδος χωρίς να σκεφτεί πολύ, εκφράζει την πρώτη επιθυμία του.
- "Θέλω όλες οι αρκούδες στη γειτονιά , εκτός από εμένα , να γίνουν θηλυκές"
- "Η επιθυμία σου εξετελέσθη!", απαντά ο βάτραχος.
Έρχεται η σειρά του λαγού και λέει:
- "Θέλω, θέλω ..... ένα κράνος!"
Ο βάτραχος απαντά:
- "Η επιθυμία σου διαταγή μου και αμέσως εμφάνισε ένα κράνος !"
Ο βάτραχος παίρνει το κράνος και το φορά , ενώ ο αρκούδος δεν μπορεί να συγκρατηθεί από τα γέλια: "Χα,χα ,χα, ένα κράνος!"
Ο βάτραχος ρωτά ξανά τον αρκούδο για την 2η επιθυμία του.
Χωρίς να σκεφτεί καλά-καλά απαντά:
- "Θέλω όλες οι αρκούδες , όλης της περιοχής , εκτός από εμένα, να γίνουν θηλυκές!!»
- "Η επιθυμία σου εξετελέσθη!", απαντά ο βάτραχος. και δίνει το λόγο στο λαγό:
- "Εσύ τι άλλο θέλεις;", του λέει.
Ο λαγός σκέφτεται για λίγο και απαντά:
- "Θέλω μια πολύ πολύ γρήγορη μοτοσικλέτα !!", ενώ ο αρκούδος έχει κυριολεκτικά κατουρηθεί από τα γέλια.
Ο βάτραχος την εμφανίζει και ο λαγός , φορώντας πάντα το κράνος του την καβαλά και τη βάζει μπρος.
Ώρα για την τελευταία σας επιθυμία , λέει ο βάτραχος. Ο αρκούδος και πάλι, δίχως πολύ σκέψη λέει:
- "Θέλω όλες οι αρκούδες , όλου του κόσμου, εκτός εμένα, να γίνουν θηλυκές!"
Τα παίζει από την επιθυμία ο βάτραχος , αλλά τι να κάνει, την πραγματοποιεί.
Φτάνει και η σειρά της τελευταίας επιθυμίας του λαγού. Ο λαγός φορώντας πάντα το κράνος του, ανεβασμένος στη γρήγορη μηχανή δέχεται την ερώτηση από το βάτραχο:
- "Ποια είναι η τελευταία σου επιθυμία λαγέ;"
Εκείνος μαρσάρει ,μμμ, μμμμ, και λίγο πριν γίνει καπνός λέει:
"Θέλω, θέλω......ο αρκούδος να γίνει ......Γκέι!!!"
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Kυρία: Πείτε μου 3 προτάσεις με την λέξη κολοσσός..
Αννούλα: Ένα από τα 7 θαύματα ήταν ο κολοσσός της Ρόδου..
Κωστάκης: Ο θείος μου θεωρείται κολοσσός της τέχνης...
Τοτός: Xτες έφαγα ένα σουβλακι και η κ@λοσως με ξεσκισε.!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Γιατί κλαις;
-Γιατί ο Γιώργος μου έστειλε ανθοδέσμη που γράφει "Θα με ξαναδείς όταν μαραθουν!"
-Α αυτό είναι πολύ ρομαντικό!!
-Είναι ψεύτικα!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9808
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από tzelas »

stathis73 έγραψε:Kυρία: Πείτε μου 3 προτάσεις με την λέξη κολοσσός..
Αννούλα: Ένα από τα 7 θαύματα ήταν ο κολοσσός της Ρόδου..
Κωστάκης: Ο θείος μου θεωρείται κολοσσός της τέχνης...
Τοτός: Xτες έφαγα ένα σουβλακι και η κ@λοσως με ξεσκισε.!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: η κ@λοσως λέει με ξέσκισε :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έμπαινε Στάθη αδελφέ μου!
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από The_Stalker »

stathis73 έγραψε:Kυρία: Πείτε μου 3 προτάσεις με την λέξη κολοσσός..
Αννούλα: Ένα από τα 7 θαύματα ήταν ο κολοσσός της Ρόδου..
Κωστάκης: Ο θείος μου θεωρείται κολοσσός της τέχνης...
Τοτός: Xτες έφαγα ένα σουβλακι και η κ@λοσως με ξεσκισε.!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
γαμάτο, αλλά τι θα έλεγες για την παραλλαγή:
Τοτός (που είναι σκουλήκι): Χτες παίζαμε μπάσκετ κι ο Κολοσσός μας ξέσκισε!!!
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Ekatnetworkltd έγραψε:Ήταν μια φορά ένας λαγός και ένας αρκούδος που περπατούσαν στο δάσος. Έξαφνα μπροστά τους εμφανίζεται ένας χρυσός βάτραχος. Η έκπληξη τους ήταν μεγάλη και πήγαν πιο κοντά για να δουν περί τίνος πρόκειται. Ο βάτραχος ήταν μαγικός και πρόθυμος να τους εκπληρώσει κάθε επιθυμία (κάτι σαν μαγικό Τζίνι)!
Τους λέει λοιπόν:
- "Κάθε ένας από εσάς έχει στη διάθεσή του τρεις ευχές- επιθυμίες, σας ακούω!"
Ο αρκούδος χωρίς να σκεφτεί πολύ, εκφράζει την πρώτη επιθυμία του.
- "Θέλω όλες οι αρκούδες στη γειτονιά , εκτός από εμένα , να γίνουν θηλυκές"
- "Η επιθυμία σου εξετελέσθη!", απαντά ο βάτραχος.
Έρχεται η σειρά του λαγού και λέει:
- "Θέλω, θέλω ..... ένα κράνος!"
Ο βάτραχος απαντά:
- "Η επιθυμία σου διαταγή μου και αμέσως εμφάνισε ένα κράνος !"
Ο βάτραχος παίρνει το κράνος και το φορά , ενώ ο αρκούδος δεν μπορεί να συγκρατηθεί από τα γέλια: "Χα,χα ,χα, ένα κράνος!"
Ο βάτραχος ρωτά ξανά τον αρκούδο για την 2η επιθυμία του.
Χωρίς να σκεφτεί καλά-καλά απαντά:
- "Θέλω όλες οι αρκούδες , όλης της περιοχής , εκτός από εμένα, να γίνουν θηλυκές!!»
- "Η επιθυμία σου εξετελέσθη!", απαντά ο βάτραχος. και δίνει το λόγο στο λαγό:
- "Εσύ τι άλλο θέλεις;", του λέει.
Ο λαγός σκέφτεται για λίγο και απαντά:
- "Θέλω μια πολύ πολύ γρήγορη μοτοσικλέτα !!", ενώ ο αρκούδος έχει κυριολεκτικά κατουρηθεί από τα γέλια.
Ο βάτραχος την εμφανίζει και ο λαγός , φορώντας πάντα το κράνος του την καβαλά και τη βάζει μπρος.
Ώρα για την τελευταία σας επιθυμία , λέει ο βάτραχος. Ο αρκούδος και πάλι, δίχως πολύ σκέψη λέει:
- "Θέλω όλες οι αρκούδες , όλου του κόσμου, εκτός εμένα, να γίνουν θηλυκές!"
Τα παίζει από την επιθυμία ο βάτραχος , αλλά τι να κάνει, την πραγματοποιεί.
Φτάνει και η σειρά της τελευταίας επιθυμίας του λαγού. Ο λαγός φορώντας πάντα το κράνος του, ανεβασμένος στη γρήγορη μηχανή δέχεται την ερώτηση από το βάτραχο:
- "Ποια είναι η τελευταία σου επιθυμία λαγέ;"
Εκείνος μαρσάρει ,μμμ, μμμμ, και λίγο πριν γίνει καπνός λέει:
"Θέλω, θέλω......ο αρκούδος να γίνει ......Γκέι!!!"
Για να μην έχουμε παρατράγουδα μεταξύ των ευχόντων το τεμπέλικο τζίνι της ερήμου έκανε ευχές που ίσχυαν για όλη την παρέα. Αυτό είπε σε 3 ταλαίπωρους μαύρους που το βρήκαν στη μέση της ερήμου. Κάνουν λοιπόν σύσκεψη οι 3 μαύροι για να βρουν 3 ευχές που θα τους ωφελήσουν και τους 3.
Λέει ο πρώτος, "βαρέθηκα να είμαι μια ζωή μαύρος, δεν υπάρχει ευτυχία για εμάς, θέλω να μας κάνεις λευκούς".
Λέει ο δεύτερος, "βαρέθηκα μια ζωή μέσα στην έρημο, θέλω γύρω μου τρεχούμενα νερά".
Λέει ο τρίτος, "βαρέθηκα να μη με πλησιάζει θηλυκό, θέλω γύρω μου γυμνές γυναίκες".
Σκέφτεται λίγο το τζίνι...
και παφ! τους κάνει χέστρες.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Πρωινή μου έμπνευση, μετά από καιρό:

Τι έτρωγαν οι προφήτες, ώστε να μπορούν να προφητεύουν τα μελλούμενα;
Προφητερόλ.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Ale »

[youtube]2xlp_3uw2HQ[/youtube]
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Τα ανέκδοτά μου προκαλούν τη ποιότητα!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Στάθης αργεί;
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Στάθης αργεί;

Eλα εδω ειμαι,.....................κατσε να αφιερώσω σε σενα και στο Ρομαν μια μαντιναδα :mrgreen: :mrgreen:


«Χίλια μαχαίρια και σπαθιά, χάμε στη γη στρωμένα, τσαλαπατώ τα και παιρνώ και έρχομαι σε σένα» :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”