με βρουν ΠΟΤΕ!!!!
ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.
pgetsos έγραψε:Τι γραφει πανω στον ταφο του Μ. Αλεξανδρου;;
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ΠΑΟΚ και ας μη με βρουν ποτε!!
Ekatnetworkltd έγραψε:O Τζέιμς Μποντ μπαίνει σ’ ένα μπαρ και κάθεται δίπλα σε μια καρακουκλάρα. Πέφτουν κλεφτές ματιές κι αρχίζει το παιχνίδι. Κάποια στιγμή ο Τζέιμς αρχίζει να περιεργάζεται το χρυσό του ρόλεξ με επιδεικτικό τρόπο, οπότε η καρακουκλάρα μας λιγάκι ενοχλημένη ρωτά :
- Έχει αργήσει το ραντεβού σου;
- Α, όχι αγαπητή μου, απαντάει αυτός, απλά τεστάρω το τελευταίας τεχνολογίας ρολόι μου..
Επανέρχεται το ενδιαφέρον της καρακουκλάρας :
- Τελευταίας τεχνολογίας ε; Δηλαδή σαν τι μπορεί να κάνει;
Ο Τζέιμς αμέσως της εξηγεί :
- Χρησιμοποιεί κύματα και μου μιλάει τηλεπαθητικά..
- Και τι σου έλεγε μόλις προηγουμένως; ρωτά έκπληκτη η κυρία
- Να, μου έλεγε ότι δε φοράς εσώρουχα..
Η κυρία χαμογελά κοροϊδευτικά :
- Λυπάμαι που σε απογοητεύω,το ρολόι πρέπει να έχει πρόβλημα..Φοράω εσώρουχα!
Και ο Τζέιμς :
- Χμ,αυτό είναι το πρόβλημα με το ρολόι..Πάει πάντα μία ώρα μπροστά..!!!
1 σελίδα πίσω...stathis73 έγραψε:-Μπαινω σπίτι και την πιάνω με τον καλυτερο μου φίλο
καλα ρε μαλακα του λέω
δεν ειχαμε κανονίσει μπαλίτσα;;![]()
![]()