33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Το Σάββατο βάζεις δυο γκολ που δεν είναι στο συνήθες σου ρεπερτόριο.
Σήμερα βγάζεις μια μαγική κάθετη ,κάνεις το γκολ που ακυρώνεται,κάνεις το τακουνάκι στον Γκολάσα (πριν 2 χρόνια δεν υπήρχε περίπτωση) και μετά επανέρχεσαι και δίνεις και την ασσιστ για το γκολ.
Δουλεύεις Κλάους και φαίνεται.Μπράβο παιχταρά.
Σήμερα βγάζεις μια μαγική κάθετη ,κάνεις το γκολ που ακυρώνεται,κάνεις το τακουνάκι στον Γκολάσα (πριν 2 χρόνια δεν υπήρχε περίπτωση) και μετά επανέρχεσαι και δίνεις και την ασσιστ για το γκολ.
Δουλεύεις Κλάους και φαίνεται.Μπράβο παιχταρά.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
με μακ μαρτενσ γκολασα και μια καλη προσθηκη θα κανεις οργια
παιχταρα μου
παιχταρα μου
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Έκατσα και είδα παιχνίδια παλαιότερων χρόνων. Κίλλερ ήταν πάντα, αλλά σε όλα τα υπόλοιπα δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Έχει βελτιωθεί τρομερά.Odi έγραψε:Το Σάββατο βάζεις δυο γκολ που δεν είναι στο συνήθες σου ρεπερτόριο.
Σήμερα βγάζεις μια μαγική κάθετη ,κάνεις το γκολ που ακυρώνεται,κάνεις το τακουνάκι στον Γκολάσα (πριν 2 χρόνια δεν υπήρχε περίπτωση) και μετά επανέρχεσαι και δίνεις και την ασσιστ για το γκολ.
Δουλεύεις Κλάους και φαίνεται.Μπράβο παιχταρά.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Τι να πει κανεις για σενα, τι να πει...
Εγινες Παιχτης ρε μεγαλε...
Πλασεδαρα, αν και νομιζω οφσαιτ, Απιστευτη, αρχηγικη ψυχραιμια στην ασσιστ...
Εγινες Παιχτης ρε μεγαλε...
Πλασεδαρα, αν και νομιζω οφσαιτ, Απιστευτη, αρχηγικη ψυχραιμια στην ασσιστ...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αν συνεχισεις ετσι αγορι μου δεν σε βλεπω για πολυ μονιμο κατοικο Θεσσαλονικης......μπραβο σου
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αυτό.desperando έγραψε:οτι και να πουμε πλεον για σενα ειναι λιγο.
μια γκολαρα μεγαλου παικτου,μια ασιστ,μια εκπληκτικη καθετη στον φακουντο,πολυ τρεξιμο,πιεση και παρα πολλες κερδισμενες μονομαχιες απεναντι σε μια παρα πολυ καλη ιταλικη αμυνα.
μπραβο και παλι μπραβο
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
σιγουρα χθες οι φιορεντινοι θα ηθελαν εσενα να φορας το 33 τους.......
συνεχιζε, δεν κερδισες ΤΙΠΟΤΑ ακομη....
συνεχιζε, δεν κερδισες ΤΙΠΟΤΑ ακομη....
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Οπως ξαναείπα ηρθε η ωρα σου να πάρεις τη θεση που σου αξιζει σαν τον εμβληματικό αρχηγό του ΠΑΟΚ που έμεινε όλη του την καριέρα στην ομαδα σε εποχές οχι οπως το 70 με τα συμβόλαια σκλαβιάς αλλα σε μια εποχή που ολοι οι επαγγελματίες αλλάζουν ομάδες σαν τα πουκάμισα!
GRANDE CAPITANO!!!
Sent from my mind using boobs power
GRANDE CAPITANO!!!
Sent from my mind using boobs power
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
κατ με έφτιαξες
κλάους, ακόνισε τα βέλη σου και λάδωσε τη χορδή του τόξου
κλάους, ακόνισε τα βέλη σου και λάδωσε τη χορδή του τόξου
