33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από K_geo »

Όπως έπρεπε το πρώτο, αλλά το δεύτερο, αλητεία. Με το κορμί πατάει τυράκι στους αμυντικούς και με το πόδι εκεί που Δεν πιάνεται.

Ωραίος αρχηγέ. Συνέχιζε. Το έχεις. :nairepaok:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54424
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Black&White έγραψε:
RoMaN έγραψε:Αν συνεχίσει έτσι, θα υπάρξουν προτάσεις τον Γενάρη.. Ελπίζω να μην βάλουν τον Σαββίδη σε σκέψεις...

Δηλαδή εσύ αυτό που σκέφτεσαι όταν κάποιος παίκτης μας πάει καλά είναι οι προτάσεις που θα έρθουν;
Δεν το επιθυμώ, απλώς περνά από το μυαλό μου!
northend4
Δημοσιεύσεις: 1171
Εγγραφή: Τρί 04 Μαρ 2014, 13:06
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από northend4 »

Μπορει κάποιο παιδι που το εχει ή η admin team να κανει ενα βιντέακι με ολα τα φετινά γκολ του κλάους;
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Rizla »

Ειχα να μπω καιρο εδω,δεν μπαινω τακτικα στα τοπικ παχτων,αλλα αυτα που διαβασα θα με κανουν να μην ξαναμπω....
Καλα ρε ντουγανια ειναι δυνατον να πουλαει ο χοντρος τον μητρογλου 15εκ και εμεις να δωσουμε τον Κλαους 5-6?
Πατε καλα ρε? 25εκ ακατεβατα και μπροστα και 2 παιχτες εμψυχα ανταλλαγματα και μονο απο ομαδα Ισπανιας Αγγλιας ή Γερμανιας...
Αν και ο Κλαους δεν πρεπει να φυγει μονο ετσι θα δεχτω την αποχωρηση του.,.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από desperando »

μεγαλη υποθεση η πολυ δουλεια τελικα.

υγ να φανταστω τωρα το ξυπνητηρι δεν μας ενοχλει ετσι?
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Rizla έγραψε:Ειχα να μπω καιρο εδω,δεν μπαινω τακτικα στα τοπικ παχτων,αλλα αυτα που διαβασα θα με κανουν να μην ξαναμπω....
Καλα ρε ντουγανια ειναι δυνατον να πουλαει ο χοντρος τον μητρογλου 15εκ και εμεις να δωσουμε τον Κλαους 5-6?
Πατε καλα ρε? 25εκ ακατεβατα και μπροστα και 2 παιχτες εμψυχα ανταλλαγματα και μονο απο ομαδα Ισπανιας Αγγλιας ή Γερμανιας...
Αν και ο Κλαους δεν πρεπει να φυγει μονο ετσι θα δεχτω την αποχωρηση του.,.
Εγω μιλησα για τη ρητρα η οποια ειναι γυρω στα 7εκ. απ'οτι ειχαν πει.
Τα 15 του μητρογλου δεν θεωρω πως ισχυουν.
Αρα τα 25 μου φαινονται παρα πολλα.7 και πανω ειναι πολυ καλα...
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Rizla »

Δεν πωλειται ρε το παλληκαρι...Με το ζορι να τον πουλησουμε?
ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Εγω δεν ειπα να πουληθει σε καμοια περιπτωση...
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Rizla »

Οχι ρε δεν το λεω για σενα...το λεω στους υποψηφιους αγοραστες... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
billospaok_4
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 15:46

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από billospaok_4 »

μεγαλο κατορθωμα του αγγελου που δεν τον αφησε να καθησει στο νεο συμβολαιο και να καβαλησει το καλαμι :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Karelias »

1 γκολ στις 2,2 προσπάθειες, απίθανα πράγματα! :shock:
Άβαταρ μέλους
agios
Δημοσιεύσεις: 1489
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2014, 21:13

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από agios »

Με Βιερίνια,Μακ στα άκρα και Φακούντο από πίσω πόσα γκολ μπορεί να κάνει????οεο??? :D ;)
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Ale »

Και ο Σάλπι; Πού θα παίζει ο Σάλπι;
Άβαταρ μέλους
agios
Δημοσιεύσεις: 1489
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2014, 21:13

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από agios »

Ale έγραψε:Και ο Σάλπι; Πού θα παίζει ο Σάλπι;
Τρίτη θέση δεξιά στον πάγκο κάτω από την θ2.... :D
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54424
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Karelias έγραψε:1 γκολ στις 2,2 προσπάθειες, απίθανα πράγματα! :shock:
Όταν κάνει 2,2 γκολ ανά μία προσπάθεια, θα είμαι ικανοποιημένος.
Έως τότε, σκυμμένο κεφάλι και δουλειά μικρέ, για να καθιερωθείς και στην εθνική Ελλάδος!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”