Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1089
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Ale3 »

Καθαρά επειδή δεν μπορεί να σφυρίξει κάτι χειρότερο. ..
Άβαταρ μέλους
psykoman
Δημοσιεύσεις: 3867
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2008, 22:39
Τοποθεσία: Σερρες

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από psykoman »

Τες πα... ο επικαλεσμος της κουρασης για μια ασχημη εμφανιση μιας ομαδος μονο στην Ελλαδα γινετε... δεν λεω οτι ειναι φαινομενο μονο στον ΠΑΟΚ...ολες οι ομαδες το κανουν εδω και γενικοτερα ολοι ειναι καλομαθημενοι...
εχουν γινει ελαχιστα ματς με διακοπες ενδιαμεσα λογο ακυρωσης αγωνιστικης και εθνικων και νομιζω οτι ειναι πολυ φθηνη δικαιολογια για μια ομαδα η κουραση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος psykoman την Κυρ 02 Νοέμ 2014, 16:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Olorin.2
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: Τρί 25 Φεβ 2014, 18:51

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Olorin.2 »

μβπ ο Τζιώλης

εδιτ:με πρόλαβε ο Κλάους!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Olorin.2 την Κυρ 02 Νοέμ 2014, 16:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1089
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Ale3 »

Κρατάμε το +5
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6613
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από CCCP »

Δυο φορες σε ολο το ματς περασαμε μια καθετη μπαλια και μπηκαν δυο γκολ.
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

4 λεπτά δεν σφύριξε γιατί παίζουνε 6 λεπτά;
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9808
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από tzelas »

GGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLlll

Alla dyo prolavainete :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gvpaok89
Δημοσιεύσεις: 1418
Εγγραφή: Δευ 11 Αύγ 2014, 22:08

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από gvpaok89 »

Οοο ΠΑΟΚαρα εχω τρελα...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από sourmenetes »

army το χεις ετοιμο???
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από spyretto »

:opaokara: :nairepaok:

Αντε παμε να ξεκουραστούμε τώρα
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Rizla »

Τεραστια νικη Μεγας Κλαους...Μπραβο... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Pr.Jon
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2014, 14:30

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Pr.Jon »

κάνε ροτέσιον με φιορεντίνα παναγιά μουυυυ
βάλε τους ολλανδούς,περέιρα-τζαβέλα
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από TylerDurden »

Τεράστια νίκη!
Μεγάλος Κλάους!
nkalis
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:48
Τοποθεσία: Τζιτζιφιές

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από nkalis »

Ετσι ρε π...η μου και το κοράκι και όλους. Ας έρθουν τώρα τα βαζελάκια να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Άβαταρ μέλους
Moko
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 01:57

Re: Εργοτέλης – ΠΑΟΚ 2/11-15:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Moko »

Και 2ο παστέλι ο αντικαταστάτης του Μήτρογλου στην εθνικη!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”