Π.Α.Ο.Κ.-Bεροια 26/10-17:15, NS2 & NS2HD
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Bεροια 26/10-17:15, NS2 & NS2HD
Eiσα υπερβολικος 5-1 το πολυ...Olorin.2 έγραψε:9-0 έπρεπε να είναι μέχρι τώρα.
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Bεροια 26/10-17:15, NS2 & NS2HD
Πολυ κωλοφαρδη η Βεροια.
Ας βαλουμε αλλα 2-3 για να μην εχουμε θεματα οπως με Ατρομητο.
Σουπερ φουτμπολ με την ταχυτητα στις αντεπιθεσεις!!
Ας βαλουμε αλλα 2-3 για να μην εχουμε θεματα οπως με Ατρομητο.
Σουπερ φουτμπολ με την ταχυτητα στις αντεπιθεσεις!!
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Bεροια 26/10-17:15, NS2 & NS2HD
2-0 αντι 5-0 και εχουμε ακομα ενα ημιχρονο....παμε ομαδαρα
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8891
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Bεροια 26/10-17:15, NS2 & NS2HD
Σκόραρε ,γιορτάζει στο δεύτερο να βάλει άλλο ένα και να βγει εκεί στο 60 να χειροκροτηθεί γιατί τον περιμένουν στο σπίτι....
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3847
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Bεροια 26/10-17:15, NS2 & NS2HD
Εξαιρετικό πρώτο ημίχρονο από όλη την 11άδα.
Άλλο ένα στο δεύτερο να τελειώνουμε.
ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΔΙΚΕΦΑΛΕ
Άλλο ένα στο δεύτερο να τελειώνουμε.
ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΔΙΚΕΦΑΛΕ
- HeartOfDarkness
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Παρ 13 Δεκ 2013, 14:28
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Bεροια 26/10-17:15, NS2 & NS2HD
Μπράβο στον Άγγελο αυτός ειναι ο αρχιτέκτονας αυτης της εικόνας που ... θυμίζει ΠΑΟΚ !!
Μπαίνω μέσα για να κερδίσω, να σκοράρω νωρίς και ειδικά τα ματς στην Τούμπα να τα "καθαρίσω" όσο πιο γρήγορα γίνεται και με καλό θεάμα για τους οπαδούς μου.
Αυτοί είμασταν πάντα, αυτοί είμαστε. Χαίρομαι ιδιαίτερα για τα νέα παιδιά που τώρα αρχίζουν και ασχολούνται με τον αθλητισμό και τη μπάλα ειδικότερα και έχουν την ευκαιρία η ομάδα που υποστηρίζουν να διδάσκει πράγματα. Πάθος, νοοτροπία νικητή, συγκέντρωση στο στόχο.
Για τους υπόλοιπους υπάρχει πάντα η β' και η γ' κατηγορία και τα παραρτήματα του κράτους των Αθηνών.
Ας μη ξεφύγω και άλλο όμως απο το θέμα.
Περιμένω αντίστοιχο παιχνίδι στο β' μερος με έμφαση σε χαρακτηριστικά όπως η διαχείριση του αποτελέσματος, η ωριμότητα στις επιλογές και το θέαμα.
ωωωω ΠΑΟΚάρα έχω τρέλα μεσα στο μυαλό ...
Μπαίνω μέσα για να κερδίσω, να σκοράρω νωρίς και ειδικά τα ματς στην Τούμπα να τα "καθαρίσω" όσο πιο γρήγορα γίνεται και με καλό θεάμα για τους οπαδούς μου.
Αυτοί είμασταν πάντα, αυτοί είμαστε. Χαίρομαι ιδιαίτερα για τα νέα παιδιά που τώρα αρχίζουν και ασχολούνται με τον αθλητισμό και τη μπάλα ειδικότερα και έχουν την ευκαιρία η ομάδα που υποστηρίζουν να διδάσκει πράγματα. Πάθος, νοοτροπία νικητή, συγκέντρωση στο στόχο.
Για τους υπόλοιπους υπάρχει πάντα η β' και η γ' κατηγορία και τα παραρτήματα του κράτους των Αθηνών.
Ας μη ξεφύγω και άλλο όμως απο το θέμα.
Περιμένω αντίστοιχο παιχνίδι στο β' μερος με έμφαση σε χαρακτηριστικά όπως η διαχείριση του αποτελέσματος, η ωριμότητα στις επιλογές και το θέαμα.
ωωωω ΠΑΟΚάρα έχω τρέλα μεσα στο μυαλό ...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Bεροια 26/10-17:15, NS2 & NS2HD
Εγώ το 3ο γκολ δεν το είδα, *αμώ το link μου μέσα...
Αν δεν σκοράρει ο Αθανασιάδης, δεν τελειώνει ο αγώνας!
Αν δεν σκοράρει ο Αθανασιάδης, δεν τελειώνει ο αγώνας!
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Bεροια 26/10-17:15, NS2 & NS2HD
Πολυ καλη εμφανιση σημερα...παει και η Βεροια επεσε και αυτη...σαν πολλοι δε πεφτουν φετος?χαχαχαχα