Pc support

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: Απ: Pc support

Δημοσίευση από nico4 »

Είσαι σίγουρος πως δεν είναι θέμα θερμοκρασίας;
Με ανοικτό το κουτί άνοιξε το pc και κοίτα αν δουλεύει το ανεμιστηρακι του επεξεργαστή και του τροφοδοτικού.
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Pc support

Δημοσίευση από stelyk »

ευχαριστω για τις απαντησεις,

kataramenos5 εκανα οτι ειπες, μπηκα χωρις σκληρους στο bios και δουλεψε χωρις να κλεισει, μολις τα εβαλα πανω εκλεισε ξανα, το εχω δοκιμασει με 3 διαφορετικους δισκους που εχουν win8, win7, xp!!!!

pgetsos οι ραμ ειναι καινουριες, το bios τις βλεπει κανονικα και φαινετε να δουλευουν σωστα, στο λιγο που μενει ανοιχτο το πισι φαινονται και απο τα win οι ραμ

nico4 ειτε ανοιχτο ειτε κλειστο κουτι οι θερμοκρασιες ειναι γυρω στους 38-45 για ολα και με προγραμμα τις ειδα και μεσα απο το bios

λετε να εχει ο σλκηρος bad sector και να κλεινει??? :?
αν εχει πως το φτιαχνω? αν και αν θελει προγραμμα δε ξερω αν μεινει ανοιχτος για να τρεξει...

:pano:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Αν έχεις bad sectors, αλλάζεις σκληρό άμεσα. Αν Και λογικά θα σου έβγαζε προειδοποίηση
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16714
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Pc support

Δημοσίευση από Equalizer »

Να σβήνει πισι απο Bad sector δεν έχω ακούσει. Ούτε και απο πρόβλημα ραμ. Είναι περίεργο για οποιοδήποτε τέτοιο ζήτημα να ΣΒΗΝΕΙ το πισι. Άλλο το κόλλημα και οι επανεκκινήσεις.

Εν τέλει τι είναι αυτό που αφαιρώντας το, μένει ανοιχτός ο υπολογιστής;
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Pc support

Δημοσίευση από stelyk »

τι να πω ρε παιδια δεν ξερω, εχω καταληξει οτι φταιει ενας απο τους 2 σκληρους μαλλον.

ξεχασα να πω, μηπως εχει σημασια, οτι ο ενας δισκος ειναι σατα και τον εχω πριμαρυ και ο αλλος ειναι ιντε και ειναι σλειβ.
στον σατα εχω το λειτουργικο.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Βάζοντας 1 δισκο καθε φορα βρίσκεις ποιος φταιει. Μαλλον κάποια ψυχρη κόλληση στην πλακέτα και σου κανει νουμερα ή πήρες μαπα μητρική :mrgreen: ή τροφοδοτικό(συμβαίνει ).
Ωπα τώρα το προσεξα "ξαφνικα σβηνει αποτομα χωρις επανεκινηση" δηλαδή δε kανει reboot απλά κλείνει? Για virus το ψαξες?Υπαρχουν μερικοι που κανουν shutdown.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Pc support

Δημοσίευση από nikolasf »

Χωρίς να είμαι PC expert Κατ ... Τί σόι virus δουλεύει σε 3 λειτουργικά win8, win7, xp;;;; 8-)

Υ.Γ. Έχω ένα netbook - pc lenovo ... 11άρι με δυνατότητες ...τέλος πάντων,... Εργοστασιακά win7 και δεν κάνει ενημέρωση... Βγάζει ένα περίεργο σφάλμα που ούτε το σαιτ της microsoft το καταλαβαίνει... :?
Έχει ακούσει κανείς κάτι παρόμοιο.. ή έχει κανείς καμιά ιδέα;;;
Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Pc support

Δημοσίευση από The_Stalker »

Stelyk,
- Πρώτα απ' όλα αγόρασε ένα φυσερό (περίπου 25€) και καθάρισε καλά το PC. Το φυσερό συμφέρει οικονομικά σε σχέση με τα σπρέι καθαρισμού. Έλεγξε όλους τους ανεμιστήρες γιατί μπορεί να έχουν πιάσει τόση σκόνη που ούτε το φυσερό δεν τους καθαρίζει.
- 99% φταίει το τροφοδοτικό. Δοκίμασε ένα άλλο και δες τι γίνεται.
- Αν κλείνει όταν παίζουν βίντεο ή παιχνίδια, φταίει η κάρτα γραφικών.
- Έλεγξε με ένα πολύμετρο την τάση της πρίζας που τροφοδοτεί το PC. Αν έχεις πολύπριζο ή οποιοδήποτε άλλο εργαλείο (UPS, σταθεροποιητή τάσης κλπ), δοκίμασε τι γίνεται χωρίς αυτά.
- Κατέβασε και τρέξε το CCleaner για να καθαρίσεις το μητρώο (registry).
- Αν δεν βρεις άκρη με τα παραπάνω, έλεγξε για ιό. Δες τι διεργασίες τρέχουν από το task manager. Αν κάποια φαίνεται ύποπτη, ψάξε κάποια software όπως hijackthis, malwarebytes κλπ ανάλογα με το τι βλέπεις. Ξεκίνα το PC σε safe mode.
- Αν όλα τα παραπάνω δεν λύνουν το πρόβλημα, ψάχνουμε πιο εξωτικά πράγματα. Πληκτρολόγιο, ποντίκι, USB κλπ. Δοκίμασε με διαφορετικά, ένα προς ένα.
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Pc support

Δημοσίευση από The_Stalker »

nikolasf,
πόσταρε το σφάλμα που βγάζει να δούμε μήπως βγει άκρη.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από kataramenos5 »

nikolasf έγραψε:Χωρίς να είμαι PC expert Κατ ... Τί σόι virus δουλεύει σε 3 λειτουργικά win8, win7, xp;;;; 8-)

Υ.Γ. Έχω ένα netbook - pc lenovo ... 11άρι με δυνατότητες ...τέλος πάντων,... Εργοστασιακά win7 και δεν κάνει ενημέρωση... Βγάζει ένα περίεργο σφάλμα που ούτε το σαιτ της microsoft το καταλαβαίνει... :?
Έχει ακούσει κανείς κάτι παρόμοιο.. ή έχει κανείς καμιά ιδέα;;;
Ευχαριστώ!
Και ο ιος ενα προγραμματάκι ειναι (συνήθως σε C ή assembly) Νικόλα .Όπως ενα game παίζει σε xp,7,8 ετσι παιζει κι ο ιος σε πολλά λειτουργικά της ίδιας φιλοσοφίας πχ windows.
Οσο για το υστερόγραφο googlare το σφαλμα και θα δεις.Εμεις χωρις να το δουμε παντως δε μπορουμε να εχουμε αποψη. ;)
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: Pc support

Δημοσίευση από Kourdos »

Αν έχετε κάνα παλιό μηχάνημα και λίγο χρονο, δοκιμάστε Linux λειτουργικό, όπως OpenSuSe, μπορεί να αλλάξει η ζωή σας ;-)
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: Pc support

Δημοσίευση από Kostomanolis »

Ρε παιδια ξέρει κανεις τι να κάνω για να μην γεμίζει η οθόνη μου διαφημίσεις;
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Firefox/chrome/opera κατεβάζεις πρόσθετο/add-on το adblock plus

Αν ακόμα σου βγάζει τετραγωνάκια άδεια παντού στην οθόνη, θα πας στην απεγκατάσταση προγραμμάτων και θα βγάλεις οτιδήποτε περίεργο βλέπεις. Η αδερφή μου είχε ένα bitlord, κάπως έτσι
GKD
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2014, 20:35

Re: Pc support

Δημοσίευση από GKD »

stelyk έγραψε:τι να πω ρε παιδια δεν ξερω, εχω καταληξει οτι φταιει ενας απο τους 2 σκληρους μαλλον.

ξεχασα να πω, μηπως εχει σημασια, οτι ο ενας δισκος ειναι σατα και τον εχω πριμαρυ και ο αλλος ειναι ιντε και ειναι σλειβ.
στον σατα εχω το λειτουργικο.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο IDE ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΣΥΝΗΘΩΣ BAD BLOCKS) ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ..) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΣΒΗΝΕ..
ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ. ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ CPU. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΣΚΟΝΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ Η ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΕΠΑΝΑΚΟΛΛΗΣΗ (ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙΣ , ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ CPU ΒΑΖΕΙΣ ΠΑΣΤΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ.)
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Kourdos έγραψε:Αν έχετε κάνα παλιό μηχάνημα και λίγο χρονο, δοκιμάστε Linux λειτουργικό, όπως OpenSuSe, μπορεί να αλλάξει η ζωή σας ;-)
Παλιο μηχάνημα αλλα απο 2 GB ram χρειάζονται.Υπάρχουν και τα light όπως το mint αλλα εκεί τα σκασίματα (αν ανοιγοκλείσεις πχ τα network settings 5 -6 φορές) ειναι κανόνας .Μιλαω παντα για το γραφικο περιβάλλον.
Οσο και να μη γουστάρω το BIll και τις ομορφιές που μας χαρησε κατα καιρούς(SVista,8ρια) δυστυχώς για τους πολλούς ειναι μονοδρομος.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”