Pc support
Re: Απ: Pc support
Είσαι σίγουρος πως δεν είναι θέμα θερμοκρασίας;
Με ανοικτό το κουτί άνοιξε το pc και κοίτα αν δουλεύει το ανεμιστηρακι του επεξεργαστή και του τροφοδοτικού.
Με ανοικτό το κουτί άνοιξε το pc και κοίτα αν δουλεύει το ανεμιστηρακι του επεξεργαστή και του τροφοδοτικού.
Re: Pc support
ευχαριστω για τις απαντησεις,
kataramenos5 εκανα οτι ειπες, μπηκα χωρις σκληρους στο bios και δουλεψε χωρις να κλεισει, μολις τα εβαλα πανω εκλεισε ξανα, το εχω δοκιμασει με 3 διαφορετικους δισκους που εχουν win8, win7, xp!!!!
pgetsos οι ραμ ειναι καινουριες, το bios τις βλεπει κανονικα και φαινετε να δουλευουν σωστα, στο λιγο που μενει ανοιχτο το πισι φαινονται και απο τα win οι ραμ
nico4 ειτε ανοιχτο ειτε κλειστο κουτι οι θερμοκρασιες ειναι γυρω στους 38-45 για ολα και με προγραμμα τις ειδα και μεσα απο το bios
λετε να εχει ο σλκηρος bad sector και να κλεινει???
αν εχει πως το φτιαχνω? αν και αν θελει προγραμμα δε ξερω αν μεινει ανοιχτος για να τρεξει...

kataramenos5 εκανα οτι ειπες, μπηκα χωρις σκληρους στο bios και δουλεψε χωρις να κλεισει, μολις τα εβαλα πανω εκλεισε ξανα, το εχω δοκιμασει με 3 διαφορετικους δισκους που εχουν win8, win7, xp!!!!
pgetsos οι ραμ ειναι καινουριες, το bios τις βλεπει κανονικα και φαινετε να δουλευουν σωστα, στο λιγο που μενει ανοιχτο το πισι φαινονται και απο τα win οι ραμ
nico4 ειτε ανοιχτο ειτε κλειστο κουτι οι θερμοκρασιες ειναι γυρω στους 38-45 για ολα και με προγραμμα τις ειδα και μεσα απο το bios
λετε να εχει ο σλκηρος bad sector και να κλεινει???
αν εχει πως το φτιαχνω? αν και αν θελει προγραμμα δε ξερω αν μεινει ανοιχτος για να τρεξει...
Re: Pc support
Αν έχεις bad sectors, αλλάζεις σκληρό άμεσα. Αν Και λογικά θα σου έβγαζε προειδοποίηση
Re: Pc support
Να σβήνει πισι απο Bad sector δεν έχω ακούσει. Ούτε και απο πρόβλημα ραμ. Είναι περίεργο για οποιοδήποτε τέτοιο ζήτημα να ΣΒΗΝΕΙ το πισι. Άλλο το κόλλημα και οι επανεκκινήσεις.
Εν τέλει τι είναι αυτό που αφαιρώντας το, μένει ανοιχτός ο υπολογιστής;
Εν τέλει τι είναι αυτό που αφαιρώντας το, μένει ανοιχτός ο υπολογιστής;
Re: Pc support
τι να πω ρε παιδια δεν ξερω, εχω καταληξει οτι φταιει ενας απο τους 2 σκληρους μαλλον.
ξεχασα να πω, μηπως εχει σημασια, οτι ο ενας δισκος ειναι σατα και τον εχω πριμαρυ και ο αλλος ειναι ιντε και ειναι σλειβ.
στον σατα εχω το λειτουργικο.
ξεχασα να πω, μηπως εχει σημασια, οτι ο ενας δισκος ειναι σατα και τον εχω πριμαρυ και ο αλλος ειναι ιντε και ειναι σλειβ.
στον σατα εχω το λειτουργικο.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Pc support
Βάζοντας 1 δισκο καθε φορα βρίσκεις ποιος φταιει. Μαλλον κάποια ψυχρη κόλληση στην πλακέτα και σου κανει νουμερα ή πήρες μαπα μητρική
ή τροφοδοτικό(συμβαίνει ).
Ωπα τώρα το προσεξα "ξαφνικα σβηνει αποτομα χωρις επανεκινηση" δηλαδή δε kανει reboot απλά κλείνει? Για virus το ψαξες?Υπαρχουν μερικοι που κανουν shutdown.
Ωπα τώρα το προσεξα "ξαφνικα σβηνει αποτομα χωρις επανεκινηση" δηλαδή δε kανει reboot απλά κλείνει? Για virus το ψαξες?Υπαρχουν μερικοι που κανουν shutdown.
Re: Pc support
Χωρίς να είμαι PC expert Κατ ... Τί σόι virus δουλεύει σε 3 λειτουργικά win8, win7, xp;;;; 
Υ.Γ. Έχω ένα netbook - pc lenovo ... 11άρι με δυνατότητες ...τέλος πάντων,... Εργοστασιακά win7 και δεν κάνει ενημέρωση... Βγάζει ένα περίεργο σφάλμα που ούτε το σαιτ της microsoft το καταλαβαίνει...
Έχει ακούσει κανείς κάτι παρόμοιο.. ή έχει κανείς καμιά ιδέα;;;
Ευχαριστώ!
Υ.Γ. Έχω ένα netbook - pc lenovo ... 11άρι με δυνατότητες ...τέλος πάντων,... Εργοστασιακά win7 και δεν κάνει ενημέρωση... Βγάζει ένα περίεργο σφάλμα που ούτε το σαιτ της microsoft το καταλαβαίνει...
Έχει ακούσει κανείς κάτι παρόμοιο.. ή έχει κανείς καμιά ιδέα;;;
Ευχαριστώ!
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
Re: Pc support
Stelyk,
- Πρώτα απ' όλα αγόρασε ένα φυσερό (περίπου 25€) και καθάρισε καλά το PC. Το φυσερό συμφέρει οικονομικά σε σχέση με τα σπρέι καθαρισμού. Έλεγξε όλους τους ανεμιστήρες γιατί μπορεί να έχουν πιάσει τόση σκόνη που ούτε το φυσερό δεν τους καθαρίζει.
- 99% φταίει το τροφοδοτικό. Δοκίμασε ένα άλλο και δες τι γίνεται.
- Αν κλείνει όταν παίζουν βίντεο ή παιχνίδια, φταίει η κάρτα γραφικών.
- Έλεγξε με ένα πολύμετρο την τάση της πρίζας που τροφοδοτεί το PC. Αν έχεις πολύπριζο ή οποιοδήποτε άλλο εργαλείο (UPS, σταθεροποιητή τάσης κλπ), δοκίμασε τι γίνεται χωρίς αυτά.
- Κατέβασε και τρέξε το CCleaner για να καθαρίσεις το μητρώο (registry).
- Αν δεν βρεις άκρη με τα παραπάνω, έλεγξε για ιό. Δες τι διεργασίες τρέχουν από το task manager. Αν κάποια φαίνεται ύποπτη, ψάξε κάποια software όπως hijackthis, malwarebytes κλπ ανάλογα με το τι βλέπεις. Ξεκίνα το PC σε safe mode.
- Αν όλα τα παραπάνω δεν λύνουν το πρόβλημα, ψάχνουμε πιο εξωτικά πράγματα. Πληκτρολόγιο, ποντίκι, USB κλπ. Δοκίμασε με διαφορετικά, ένα προς ένα.
- Πρώτα απ' όλα αγόρασε ένα φυσερό (περίπου 25€) και καθάρισε καλά το PC. Το φυσερό συμφέρει οικονομικά σε σχέση με τα σπρέι καθαρισμού. Έλεγξε όλους τους ανεμιστήρες γιατί μπορεί να έχουν πιάσει τόση σκόνη που ούτε το φυσερό δεν τους καθαρίζει.
- 99% φταίει το τροφοδοτικό. Δοκίμασε ένα άλλο και δες τι γίνεται.
- Αν κλείνει όταν παίζουν βίντεο ή παιχνίδια, φταίει η κάρτα γραφικών.
- Έλεγξε με ένα πολύμετρο την τάση της πρίζας που τροφοδοτεί το PC. Αν έχεις πολύπριζο ή οποιοδήποτε άλλο εργαλείο (UPS, σταθεροποιητή τάσης κλπ), δοκίμασε τι γίνεται χωρίς αυτά.
- Κατέβασε και τρέξε το CCleaner για να καθαρίσεις το μητρώο (registry).
- Αν δεν βρεις άκρη με τα παραπάνω, έλεγξε για ιό. Δες τι διεργασίες τρέχουν από το task manager. Αν κάποια φαίνεται ύποπτη, ψάξε κάποια software όπως hijackthis, malwarebytes κλπ ανάλογα με το τι βλέπεις. Ξεκίνα το PC σε safe mode.
- Αν όλα τα παραπάνω δεν λύνουν το πρόβλημα, ψάχνουμε πιο εξωτικά πράγματα. Πληκτρολόγιο, ποντίκι, USB κλπ. Δοκίμασε με διαφορετικά, ένα προς ένα.
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Pc support
Και ο ιος ενα προγραμματάκι ειναι (συνήθως σε C ή assembly) Νικόλα .Όπως ενα game παίζει σε xp,7,8 ετσι παιζει κι ο ιος σε πολλά λειτουργικά της ίδιας φιλοσοφίας πχ windows.nikolasf έγραψε:Χωρίς να είμαι PC expert Κατ ... Τί σόι virus δουλεύει σε 3 λειτουργικά win8, win7, xp;;;;
Υ.Γ. Έχω ένα netbook - pc lenovo ... 11άρι με δυνατότητες ...τέλος πάντων,... Εργοστασιακά win7 και δεν κάνει ενημέρωση... Βγάζει ένα περίεργο σφάλμα που ούτε το σαιτ της microsoft το καταλαβαίνει...![]()
Έχει ακούσει κανείς κάτι παρόμοιο.. ή έχει κανείς καμιά ιδέα;;;
Ευχαριστώ!
Οσο για το υστερόγραφο googlare το σφαλμα και θα δεις.Εμεις χωρις να το δουμε παντως δε μπορουμε να εχουμε αποψη.
Re: Pc support
Αν έχετε κάνα παλιό μηχάνημα και λίγο χρονο, δοκιμάστε Linux λειτουργικό, όπως OpenSuSe, μπορεί να αλλάξει η ζωή σας 
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Pc support
Firefox/chrome/opera κατεβάζεις πρόσθετο/add-on το adblock plus
Αν ακόμα σου βγάζει τετραγωνάκια άδεια παντού στην οθόνη, θα πας στην απεγκατάσταση προγραμμάτων και θα βγάλεις οτιδήποτε περίεργο βλέπεις. Η αδερφή μου είχε ένα bitlord, κάπως έτσι
Αν ακόμα σου βγάζει τετραγωνάκια άδεια παντού στην οθόνη, θα πας στην απεγκατάσταση προγραμμάτων και θα βγάλεις οτιδήποτε περίεργο βλέπεις. Η αδερφή μου είχε ένα bitlord, κάπως έτσι
Re: Pc support
ΚΑΛΗΜΕΡΑstelyk έγραψε:τι να πω ρε παιδια δεν ξερω, εχω καταληξει οτι φταιει ενας απο τους 2 σκληρους μαλλον.
ξεχασα να πω, μηπως εχει σημασια, οτι ο ενας δισκος ειναι σατα και τον εχω πριμαρυ και ο αλλος ειναι ιντε και ειναι σλειβ.
στον σατα εχω το λειτουργικο.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο IDE ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΣΥΝΗΘΩΣ BAD BLOCKS) ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ..) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΣΒΗΝΕ..
ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ. ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ CPU. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΣΚΟΝΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ Η ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΕΠΑΝΑΚΟΛΛΗΣΗ (ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙΣ , ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ CPU ΒΑΖΕΙΣ ΠΑΣΤΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ.)
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Pc support
Παλιο μηχάνημα αλλα απο 2 GB ram χρειάζονται.Υπάρχουν και τα light όπως το mint αλλα εκεί τα σκασίματα (αν ανοιγοκλείσεις πχ τα network settings 5 -6 φορές) ειναι κανόνας .Μιλαω παντα για το γραφικο περιβάλλον.Kourdos έγραψε:Αν έχετε κάνα παλιό μηχάνημα και λίγο χρονο, δοκιμάστε Linux λειτουργικό, όπως OpenSuSe, μπορεί να αλλάξει η ζωή σας
Οσο και να μη γουστάρω το BIll και τις ομορφιές που μας χαρησε κατα καιρούς(SVista,8ρια) δυστυχώς για τους πολλούς ειναι μονοδρομος.