Ανέκδοτα

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

τρου στόρι

δίπλα σε γραφείο τελετών υπάρχει κατάστημα ηλεκτρολογικού υλικού, που πουλάει και λάμπες, φωτιστικά κτλ.
βλέπει η μικρή τη νεκροφόρα με τα ηλεκτρικά μανουάλια στο εσωτερικό και λέει
"το μαγαζί (με τα ηλεκτρικά) έχει και το φορτηγό του απ'έξω"

:lol:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από pgetsos »

-Φιλε τον βλέπεις αυτον με τα μισοκιλα βαράκια?
-Ναι
-Προσεχε τον δεν σηκώνει πολλα πολλα...

----------------------------

-Πώς λέγεται ο άνεργος Μπομπ ο μάστορας;
-Μπομπ ο μάστορας.
Τίποτα δεν αφαιρεί το δικαίωμα στον ήρωά μας να αυτοσυντήνεται ως μάστορας. Ακόμα κι αν τσάκισε κι αυτόν η κρίση...
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Το 1ο ωραίο!

Το 2ο...
RoMaN έγραψε:Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

-Μωρό μου θες να παίξουμε το γιατρό;
-Αμε
-Αχ γιατρέ μου, εχω έναν πόνο εδώ χαμηλά...
-Τι ταμείο έχετε κυρία μου;
-Είσαι μ@λ@κ@ς αγόρι μου; :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Απ: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από pgetsos »

Στάθη, εντάξει από τον παππού... Αλλά από εσένα;;;;
pgetsos έγραψε:-Θες να παίξουμε τον γιατρό;
-Ναι αμέ
-Αχ γιατρέ έχω έναν πόνο ΝΑ ΕΔΩ στο ΣΤΗΘΟΣ
-Τί ταμείο έχετε;
-Είσαι μαλ@κας αγόρι μου;
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Γι'αυτό ορισμένοι ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ τα δικά μας και δεν ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ξένα, διότι έχουμε πρωτότυπο humor.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

αμέσως να κατηγορήσετε. Είναι γνωστό ότι το συγκεκριμένο τόπικ έχει ηχώ.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από pgetsos »

-Μη πατάς εκεί στη μέση ρε μαλακα χάλασες το ψηφιδωτό
-Έλα μωρέ στ' αρχίδια σου λες και θα το δει κανείς

Έλληνες 4ος αιώνας π.Χ
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από prist64 »

pgetsos έγραψε:-Μη πατάς εκεί στη μέση ρε μαλακα χάλασες το ψηφιδωτό
-Έλα μωρέ στ' αρχίδια σου λες και θα το δει κανείς

Έλληνες 4ος αιώνας π.Χ
Καλως τον.
Καλο ηταν αυτο,οχι οπως τα αλλα.
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από efthimis_paok »

:-)
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Realcon »

Ένα πρωινό η γιαγιά σηκώθηκε να βάλει ξύλα στην σόμπα για να ζεστάνει το σπίτι. Ο Παππούς, βλέπει την κίνηση και της λέει...
Όρε γριά τι κάνεις εκεί; :o
Τι κάνω; :? Λέει η γριά.
Βάζεις ξύλα στην σόμπα μωρή!!! Και έξω έχει 40 βαθμούς!!! :evil:
Α μπα;;;... Να σε θυμίσω γλυκέ μου ό,τι :P 40 βαθμούς είχε και πριν 40 χρόνια. Αλλά τότε μου έλεγες... Δεν σκύβεις να βάλεις ξύλα, για να δω τα ωραία σου βουνά... :cry: Τώρα τι έγινε; :x
Μωρή, τότε όση ζέστη και να είχε. Όσο μεγάλα και να ήταν τα βουνά σου. Είχα καλό κοντάρι να τα ανέβω και να μπαινοβγαίνω στην σπηλιά σου. :D
Τώρα που τα βουνά έγιναν πεδιάδες και η σπηλιά έχει αποκτήσει αράχνες... Δεν έχει την ίδια περιπέτεια. :(
Μωρέ σαν να έχεις δίκιο... ήσουν νέος και με την μια σκαρφάλωνες τα βουνά, με μονο μιας, έμπαινες στην σπηλιά και ποτέ δεν είδες το βάθος, ποτέ δεν το άγγιξες. :evil: Γατί ήσουν μικρός στην ηλικία σαν το κοντάρι σου :twisted: Αλλά πάντα φώναζες... Τι σου κάνω μάνα μου; :shock:
Και σου απαντούσα... έχεις κάνει μούσκεμα πάλι την είσοδο και μόνο ... Εξερευνητή μου :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gvpaok89
Δημοσιεύσεις: 1418
Εγγραφή: Δευ 11 Αύγ 2014, 22:08

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από gvpaok89 »

:D
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

stathis73 έγραψε:
RoMaN έγραψε:Μόλις σκέφτηκα μια ακόμη σύντομη ανεκδοτάρα! Αν πίνετε κάτι, σταματήστε γιατί θα πνιγείτε από τα γέλια!!!

- Ποιο είναι το αντίθετο του "αμέτι
μουχαμέτι";
- Αμέτι δεν μου 'χα μέτι.
ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Στάθης αργεί;

RoMaN αμα κανεις παρεα με τον Αποστολο αυτα θα γραφεις.....................Εδω ειμαι παιδι μου Αποστολε με εχασες;; :mrgreen: :mrgreen: :opaokara: :opaokara:
ΝΑΙ!
Δεν αντέχω άλλο τις ανεκδοτάρες του Ρόμαν, γιατί παθαίνουν κράμπα οι φοβεροί κοιλιακοί μου!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

+1926
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”