
Ανέκδοτα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ανέκδοτα
τρου στόρι
δίπλα σε γραφείο τελετών υπάρχει κατάστημα ηλεκτρολογικού υλικού, που πουλάει και λάμπες, φωτιστικά κτλ.
βλέπει η μικρή τη νεκροφόρα με τα ηλεκτρικά μανουάλια στο εσωτερικό και λέει
"το μαγαζί (με τα ηλεκτρικά) έχει και το φορτηγό του απ'έξω"

δίπλα σε γραφείο τελετών υπάρχει κατάστημα ηλεκτρολογικού υλικού, που πουλάει και λάμπες, φωτιστικά κτλ.
βλέπει η μικρή τη νεκροφόρα με τα ηλεκτρικά μανουάλια στο εσωτερικό και λέει
"το μαγαζί (με τα ηλεκτρικά) έχει και το φορτηγό του απ'έξω"
Re: Ανέκδοτα
-Φιλε τον βλέπεις αυτον με τα μισοκιλα βαράκια?
-Ναι
-Προσεχε τον δεν σηκώνει πολλα πολλα...
----------------------------
-Πώς λέγεται ο άνεργος Μπομπ ο μάστορας;
-Μπομπ ο μάστορας.
Τίποτα δεν αφαιρεί το δικαίωμα στον ήρωά μας να αυτοσυντήνεται ως μάστορας. Ακόμα κι αν τσάκισε κι αυτόν η κρίση...
-Ναι
-Προσεχε τον δεν σηκώνει πολλα πολλα...
----------------------------
-Πώς λέγεται ο άνεργος Μπομπ ο μάστορας;
-Μπομπ ο μάστορας.
Τίποτα δεν αφαιρεί το δικαίωμα στον ήρωά μας να αυτοσυντήνεται ως μάστορας. Ακόμα κι αν τσάκισε κι αυτόν η κρίση...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ανέκδοτα
-Μωρό μου θες να παίξουμε το γιατρό;
-Αμε
-Αχ γιατρέ μου, εχω έναν πόνο εδώ χαμηλά...
-Τι ταμείο έχετε κυρία μου;
-Είσαι μ@λ@κ@ς αγόρι μου;

-Αμε
-Αχ γιατρέ μου, εχω έναν πόνο εδώ χαμηλά...
-Τι ταμείο έχετε κυρία μου;
-Είσαι μ@λ@κ@ς αγόρι μου;
Re: Απ: Ανέκδοτα
Στάθη, εντάξει από τον παππού... Αλλά από εσένα;;;;
pgetsos έγραψε:-Θες να παίξουμε τον γιατρό;
-Ναι αμέ
-Αχ γιατρέ έχω έναν πόνο ΝΑ ΕΔΩ στο ΣΤΗΘΟΣ
-Τί ταμείο έχετε;
-Είσαι μαλ@κας αγόρι μου;
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ανέκδοτα
Γι'αυτό ορισμένοι ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ τα δικά μας και δεν ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ξένα, διότι έχουμε πρωτότυπο humor.
Re: Ανέκδοτα
-Μη πατάς εκεί στη μέση ρε μαλακα χάλασες το ψηφιδωτό
-Έλα μωρέ στ' αρχίδια σου λες και θα το δει κανείς
Έλληνες 4ος αιώνας π.Χ
-Έλα μωρέ στ' αρχίδια σου λες και θα το δει κανείς
Έλληνες 4ος αιώνας π.Χ
Re: Ανέκδοτα
Καλως τον.pgetsos έγραψε:-Μη πατάς εκεί στη μέση ρε μαλακα χάλασες το ψηφιδωτό
-Έλα μωρέ στ' αρχίδια σου λες και θα το δει κανείς
Έλληνες 4ος αιώνας π.Χ
Καλο ηταν αυτο,οχι οπως τα αλλα.
Re: Ανέκδοτα
Ένα πρωινό η γιαγιά σηκώθηκε να βάλει ξύλα στην σόμπα για να ζεστάνει το σπίτι. Ο Παππούς, βλέπει την κίνηση και της λέει...
Όρε γριά τι κάνεις εκεί;
Τι κάνω;
Λέει η γριά.
Βάζεις ξύλα στην σόμπα μωρή!!! Και έξω έχει 40 βαθμούς!!!
Α μπα;;;... Να σε θυμίσω γλυκέ μου ό,τι
40 βαθμούς είχε και πριν 40 χρόνια. Αλλά τότε μου έλεγες... Δεν σκύβεις να βάλεις ξύλα, για να δω τα ωραία σου βουνά...
Τώρα τι έγινε;
Μωρή, τότε όση ζέστη και να είχε. Όσο μεγάλα και να ήταν τα βουνά σου. Είχα καλό κοντάρι να τα ανέβω και να μπαινοβγαίνω στην σπηλιά σου.
Τώρα που τα βουνά έγιναν πεδιάδες και η σπηλιά έχει αποκτήσει αράχνες... Δεν έχει την ίδια περιπέτεια.
Μωρέ σαν να έχεις δίκιο... ήσουν νέος και με την μια σκαρφάλωνες τα βουνά, με μονο μιας, έμπαινες στην σπηλιά και ποτέ δεν είδες το βάθος, ποτέ δεν το άγγιξες.
Γατί ήσουν μικρός στην ηλικία σαν το κοντάρι σου
Αλλά πάντα φώναζες... Τι σου κάνω μάνα μου;
Και σου απαντούσα... έχεις κάνει μούσκεμα πάλι την είσοδο και μόνο ... Εξερευνητή μου

Όρε γριά τι κάνεις εκεί;
Τι κάνω;
Βάζεις ξύλα στην σόμπα μωρή!!! Και έξω έχει 40 βαθμούς!!!
Α μπα;;;... Να σε θυμίσω γλυκέ μου ό,τι
Μωρή, τότε όση ζέστη και να είχε. Όσο μεγάλα και να ήταν τα βουνά σου. Είχα καλό κοντάρι να τα ανέβω και να μπαινοβγαίνω στην σπηλιά σου.
Τώρα που τα βουνά έγιναν πεδιάδες και η σπηλιά έχει αποκτήσει αράχνες... Δεν έχει την ίδια περιπέτεια.
Μωρέ σαν να έχεις δίκιο... ήσουν νέος και με την μια σκαρφάλωνες τα βουνά, με μονο μιας, έμπαινες στην σπηλιά και ποτέ δεν είδες το βάθος, ποτέ δεν το άγγιξες.
Και σου απαντούσα... έχεις κάνει μούσκεμα πάλι την είσοδο και μόνο ... Εξερευνητή μου
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανέκδοτα
ΝΑΙ!stathis73 έγραψε:RoMaN έγραψε:Μόλις σκέφτηκα μια ακόμη σύντομη ανεκδοτάρα! Αν πίνετε κάτι, σταματήστε γιατί θα πνιγείτε από τα γέλια!!!
- Ποιο είναι το αντίθετο του "αμέτι
μουχαμέτι";
- Αμέτι δεν μου 'χα μέτι.ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Στάθης αργεί;
RoMaN αμα κανεις παρεα με τον Αποστολο αυτα θα γραφεις.....................Εδω ειμαι παιδι μου Αποστολε με εχασες;;![]()
![]()
![]()
Δεν αντέχω άλλο τις ανεκδοτάρες του Ρόμαν, γιατί παθαίνουν κράμπα οι φοβεροί κοιλιακοί μου!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες