33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54437
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

:?:
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Το τακουνακι στο δοκαρι μαλλον εννοει
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Δεν τον βόλευε το σύστημα παντως
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33940
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από john4serres »

απο τις σημερινες φωτογραφιες βλεπω tattoo του Al Capone στο ποδι

:o Klaous εισαι gangster !
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54437
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Μάλλον είναι κάτι σε στυλ "εκτελεστής"..
Θυμήθηκα τώρα του Γκέκα που λέει στα Κινέζικα "Κρύο χειμώνας σκοτώνω" (κάπως έτσι), ενώ ήθελε να πει "Ψυχρός εκτελεστής" :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από astronaut »

Μαφιόζικο χτύπημα κάθε γκολ του με το ποδάρρρ :D
POWER-4-
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 21:09

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από POWER-4- »

καλος χθες οπως παντα φετος αλλα με 1-2-3 κουκους η ανοιξη δεν ερχεται γιατι το ποδοσφαιρο ειναι ομαδικο αθλημα δεν σε ηθελε και η σουλτανα η μπαλα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106616
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Χθες, με την Εθνική Σαρρή ήσουν πολύ καλός, γιατί προσπάθησες πολύ εκτός περιοχής, όπου ήσαν όλες οι τροφοδοτήσεις σου. Μάλιστα από δικό σου κόψιμο και επανακατοχή της μπάλας προήλθε το πρώτο γκολ της Εθνικής. Μία φορά μόνο τροφοδοτήθηκες εντός περιοχής και έκανες αμέσως την τελική, που την απέκρουσε ο τερματοφύλακας της Φινλανδίας.
Έχω γράψει και πιο πάνω πως το φορ είναι ο πάικτης της τελικής προσπάθειας και πως για να φανεί πρέπει η ομάδα να έχει καλή ανάπτυξη και να ανοίγει τις αντίπαλες άμυνες. Η Εθνική Σαρρή κατέβηκε με παίκτες που δεν έχουν καμία ικανότητα να κάνουν κάτι τέτοιο και αν δεν υπήρχε το άπιαστο σουτ του Καρέλη δεν είχαμε χάσει και πάλι. Μέχρι και ο Παπασταθόπουλος έκανε κατεβασιά και κόντεψε να μπει στην περιοχή, δείγμα της ανύπαρκτης επιθετικής μας ανάπτυξης.
Τώρα όσοι θέλουν να μας πείσουν ότι ήσουν πολύ μέτριος χθες, ή κατευθυνόμενοι είναι ή άσχετοι από μπάλα. Προσωπικά δεν με ανησυχεί καθόλου ο παραγκωνισμός σου (αν υπάρξει). Η Εθνική Σαρρή είναι κάτι που δεν με απασχολεί και εδώ ταιριάζει το "μακριά και αγαπημένοι".
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από danirifle »

το λεπόν κλάους, σε έχω "κράξει" πολλές φορές στο παρελθόν από εδώ μέσα και μόνο
σου έχω πει και λίγες φορές τα "μπράβο" και από εδώ και από το γήπεδο

ένας σπόρος που έπαιζες στις ακαδημίες και σκόραρες κατά βούληση
δε χάθηκες όπως τόσοι και τόσοι άλλοι
αντίθετα κατάφερες και έπαιξες στην πρώτη ομάδα
ένα παιδάκι τότε που αν φυσούσε βαρδάρης, θα σε έριχνε κάτω για πλάκα
ένα ταλέντο με πολλές πολλές αδυναμίες
δούλεψες πολύ στις αδυναμίες σου και μέσα από τα στραβά και τα καλά σου έφτασες να γίνεις βασικός στη μεγάλη ομάδα
τώρα έφτασες και στην ελίτ των επιθετικών της χώρας και έπαιξες επιτέλους και στην εθνική (την οποία αντιπαθώ)
βγαίνεις πρώτος σκόρερ του ΠΑΟΚ συνέχεια, έχεις βελτιωθεί σε πολλούς τομείς αγωνηστικά και έχεις εξελιχθεί στον ηγέτη του ΠΑΟΚ μας
με το σπαθί σου έχεις κατακτήσει πολύ περισσότερα από όσα περίμενα
ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ από μένα

θα σε ξανακράξω, δεν αυταπατώμαι
απλά σου αναγνωρίζω την τεράστια πρόοδο, η οποία είναι σίγουρα αποτέλεσμα δουλειάς
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Ο Κλαους θα γραψει το ονομα του διπλα στα ιερα τερατα της ομαδας μας,γεια σου Στεφαναρα.
Άβαταρ μέλους
suncity4
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 00:14

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από suncity4 »

danirifle έγραψε:τδε χάθηκες όπως τόσοι και τόσοι άλλοι
Φιλε μου, αυτο εγινε, γιατι οταν αλλοι πηγαιναν στον Πανσερραϊκο(και στον καθε Πανσερραϊκο) για να παρουν παιχνιδια και να εξελιχθουν, ξενερωναν και εμεναν στασιμοι

Καποιος αλλος, εδειξε οτι δεν το βαζει κατω

Οχι μονο οταν πηγε δανεικος, αλλα και οταν τρωει κραξιμο και δεν εχει στηριξη προπονητη....


Μακαρι πολλοι να ακολουθησουν τη συμπεριφορα του

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31587
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

danirifle έγραψε: θα σε ξανακράξω, δεν αυταπατώμαι
απλά σου αναγνωρίζω την τεράστια πρόοδο,
:lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara: ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ωραίος ο ντανιρ :opaokara:
Άβαταρ μέλους
HeartOfDarkness
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Παρ 13 Δεκ 2013, 14:28

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από HeartOfDarkness »

Έχει ωριμάσει και πολυ σαν χαρακτήρας. Η προσωπικότητα του βγαίνει στον αγωνιστικό χώρο και τέτοιους παίκτες χρειάζεται ο ΠΑΟΚ ( ή πιο σωστά "και τέτοιους παίκτες" ).

Να τον βλέπουν κάτι "μικρά" που θέλουν να κάνουν καριέρα και έχουν όλο τον χρονο μπροστά τους ακόμα αλλά δεν αρπάζουν ευκαιρίες και μένουν στάσιμοι. Ευκαιρία ειναι και η προπόνηση στον ΠΑΟΚ δεν είναι μόνο να σε βάλει 15-20-25 λεπτά και να πας σπίτι μετά να πεις δεν πρόλαβα να δείξω, με αδίκησε ο προπονητής ή άλλα χαζά που ακούμε απο διάφορα "ταλέντα" που χάνονται στο χρονοντούλαπο της ιστορίας του ποδοσφαίρου.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από obanebane »

Eλπιζω να μην εχεις κατι σοβαρο γιατι ερχονται πολυ σημαντικα παιχνιδια.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”