Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Ο Φωτάκης βγάζει λίγο κόμπλεξ με τον Σ...τον Σαλπι...τον Σαλπιγγίδη, ή με φαίνεται;; Τι φάουλ είναι αυτά ρε; 
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Υπερβολική η κάρτα στον Κάτσε. Την 'πήρε' η κερκίδα..
Πολύ κλοτσιά γενικά το ματς. Πολύ δουλειά ο Σάλπι, σε κακή μέρα ο Σκόνδρας.
Πολύ κλοτσιά γενικά το ματς. Πολύ δουλειά ο Σάλπι, σε κακή μέρα ο Σκόνδρας.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Λείπει πολυ απο την ομαδα ενα δεκαρι. Η ενα 8αρι τουλαχιστον. Και αυτο φαινεται απλουστατα και απο την ενδεκαδα αφου δεν υπαρχει επιθετικος μεσος μεσα.
Η έλλειψη ενος παικτη πλαυ μαικερ με την ευκολη καθετη πασα και με κατοχη κτλ ειναι και ο λογος για τις πολλες λανθασμενες πασες στην επιθεση κτλ.
Η έλλειψη ενος παικτη πλαυ μαικερ με την ευκολη καθετη πασα και με κατοχη κτλ ειναι και ο λογος για τις πολλες λανθασμενες πασες στην επιθεση κτλ.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Παρα πολλα λαθη...παρα πολλα...αν ηρεμισουμε λιγο θα πετυχουμε γκολ.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
-
obanebane79
- Δημοσιεύσεις: 554
- Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια