Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από prist64 »

ΑΝΤΕ Π.Α.Ο.Κ.ΑΑΑΑΑΡΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Εζαντηνα α σην αναμονη.
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από theo G4 »

Εγώ γιατί το βλέπω 442 με δεύτερο επιθετικό τον φακ
και όχι 433 :?:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Τέσσερις παλιούς γνώριμους συναντά ο ΠΑΟΚ στο Αγρίνιο. Συγκεκριμένα ο Στέλιος Μαλεζάς, ο Γιώργος Φωτάκης αλλά και ο Γιώργος Θεοδωρίδης θα τεθούν αντιμέτωποι της παλιάς τους ομάδας όπως και ο προπονητής των Αγρινιωτών Μάκης Χάβος, ο οποίος διετέλεσε και παίκτης και προπονητής του "Δικεφάλου".
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από pilotos »

Μπείτε παίξτε σαν ΠΑΟΚ.
Αυτό τίποτα άλλο.

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από theo G4 »

akis_1987 έγραψε:Αλάνια, απ ότι φαίνεται θα έχει stream - τουλάχιστον έτσι φαίνεται στα σάιτ που τσεκάρω εγώ..

http://www.vipleague.se/sports/football.html βρείτε τη ΠΑΟΚΑΡΑ, και έχει 2 λινκ που μάλλον θα παίξουν..Άντε να μη το γκαντεμιάσω αλλά υπάρχει ενδεχόμενο να δούμε επιτέλους ένα ματς και εμείς του εξωτερικού...

Στα του αγώνος, δύσκολο ματς..Ελπίζω να κάνουμε κανά κουλό και να το πάρουμε(εύκολα εννοώ, κανά 0-3)...Παιχνίδι - κριτήριο πάντως για τη συνέχεια..Θέλω να δω πως θα το διαχειριστούμε..Αμυντικό στήσιμο ή φουλ επίθεση και κατοχή..

Άντε καλή μας τύχη..Και στο ματς και στα λινκ..! :opaokara:
Εμένα δεν μου παίζει και άνοιξα το σπορτλεμον.
:opaokara: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
kotsidas9
Δημοσιεύσεις: 544
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ 2008, 13:02
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από kotsidas9 »

http://trifasiko.blogspot.gr/p/trifasik ... -live.html

Λογικα εδω θα το δειχνει σ ενα απο τα καναλια που αναφερει..
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από pilotos »

Άσε με να είμαι ρομαντικός... Έστω για κάποιους

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Rizla »

2
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από theo G4 »

μ@μ@ την τρέλα μου, με το ράδιο θα την βγάλουμε :evil:
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Αντε ΠΑΟΚΑΡΑ παμε να τους καβαλησουμε και μετα 30000 με οφη θα απαιτησουν το διπλο στο βρωμολιμανο.
akis_1987
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2008, 13:17

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από akis_1987 »

Χιούστον, έχουμε εικόνα..!

http://live-agones.blogspot.gr/p/tv-1.html
http://live-agones.blogspot.gr/p/tv-2.html

Άντε λίγο! Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος akis_1987 την Δευ 22 Σεπ 2014, 18:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
iasoiako
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 15:42

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από iasoiako »

Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Θα κλάψω, υπάρχει link σ'αυτόν τον αγώνα!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Επιτέλους με μαύρα ο Γλύκος!
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Πολύ μας εκθειάζει ρέ ο σπίκερ της νόβα,και ιδίως την δουλειά του Άγγελου!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”