Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
ΑΝΤΕ Π.Α.Ο.Κ.ΑΑΑΑΑΡΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Εζαντηνα α σην αναμονη.
Εζαντηνα α σην αναμονη.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Εγώ γιατί το βλέπω 442 με δεύτερο επιθετικό τον φακ
και όχι 433
και όχι 433
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Τέσσερις παλιούς γνώριμους συναντά ο ΠΑΟΚ στο Αγρίνιο. Συγκεκριμένα ο Στέλιος Μαλεζάς, ο Γιώργος Φωτάκης αλλά και ο Γιώργος Θεοδωρίδης θα τεθούν αντιμέτωποι της παλιάς τους ομάδας όπως και ο προπονητής των Αγρινιωτών Μάκης Χάβος, ο οποίος διετέλεσε και παίκτης και προπονητής του "Δικεφάλου".
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Μπείτε παίξτε σαν ΠΑΟΚ.
Αυτό τίποτα άλλο.
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό τίποτα άλλο.
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Εμένα δεν μου παίζει και άνοιξα το σπορτλεμον.akis_1987 έγραψε:Αλάνια, απ ότι φαίνεται θα έχει stream - τουλάχιστον έτσι φαίνεται στα σάιτ που τσεκάρω εγώ..
http://www.vipleague.se/sports/football.html βρείτε τη ΠΑΟΚΑΡΑ, και έχει 2 λινκ που μάλλον θα παίξουν..Άντε να μη το γκαντεμιάσω αλλά υπάρχει ενδεχόμενο να δούμε επιτέλους ένα ματς και εμείς του εξωτερικού...
Στα του αγώνος, δύσκολο ματς..Ελπίζω να κάνουμε κανά κουλό και να το πάρουμε(εύκολα εννοώ, κανά 0-3)...Παιχνίδι - κριτήριο πάντως για τη συνέχεια..Θέλω να δω πως θα το διαχειριστούμε..Αμυντικό στήσιμο ή φουλ επίθεση και κατοχή..
Άντε καλή μας τύχη..Και στο ματς και στα λινκ..!
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
http://trifasiko.blogspot.gr/p/trifasik ... -live.html
Λογικα εδω θα το δειχνει σ ενα απο τα καναλια που αναφερει..
Λογικα εδω θα το δειχνει σ ενα απο τα καναλια που αναφερει..
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Άσε με να είμαι ρομαντικός... Έστω για κάποιους
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Αντε ΠΑΟΚΑΡΑ παμε να τους καβαλησουμε και μετα 30000 με οφη θα απαιτησουν το διπλο στο βρωμολιμανο.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Χιούστον, έχουμε εικόνα..!
http://live-agones.blogspot.gr/p/tv-1.html
http://live-agones.blogspot.gr/p/tv-2.html
Άντε λίγο! Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ..
http://live-agones.blogspot.gr/p/tv-1.html
http://live-agones.blogspot.gr/p/tv-2.html
Άντε λίγο! Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος akis_1987 την Δευ 22 Σεπ 2014, 18:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ.22-9-19:30,Ns1
Πολύ μας εκθειάζει ρέ ο σπίκερ της νόβα,και ιδίως την δουλειά του Άγγελου!