33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2720
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από zissos »

Ελπίζω να οδηγάει καλύτερα από τον Τσέκο. Και αν θυμάμαι καλά πλέον έχει βάλει περισσότερα γκολ από τους πόντους που είχε βάλει ο Τσέκος.
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Χωρικός »

ένα παιχνίδι ήταν να παίξει ο αληταράς , να μαρκάρει τον Ρουσκόνι , και πήγε και στούκαρε!
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από stelyk »

για αυτο παιρνεις 700 ακατεβατα, και λιγα παιρνεις λεω εγω, εξω τετοια στατιστικα κατω απο 2 δε δινουν.

ΕΜ.ΒΙ.ΠΙ. :nairepaok:
Asimos

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Asimos »

gkaletsi έγραψε:Το άκουσα και από τον ομιλητή, αλλά εγώ πως θυμάμαι ότι ο Γιασεμάκης έχει πετύχει επίσης χατ τρικ;
Κάποιος άλλος που το θυμάται;

Κατά τα άλλα, μπράβο ρε Κλάους. Σου εύχομαι τουλάχιστον ένα γκολ σε κάθε παιχνίδι.


ΠΑΟΚ - ΡΕΝ 5-1

89΄ΓΚΟΟΟΛ ο Γιασεμάκης. Σέντρα του Σικαμπάλα ο Γιασεμάκης αρχικά έπιασε κεφαλιά που τράνταξε το οριζόντιο δοκάρι του Πουπλέν και στη συνέχεια με ανάποδο ψαλίδι νίκησε τον Γάλλο τερματοφύλακα

82' ΓΚΟΟΟΛ. Ο Σαλπιγγίδης μετά από κάθετη μπαλιά έκανε την επέλαση μέσα στη μεγάλη περιοχή της Ρεν και ανατράπηκε από τον Πουπλέν. Ο διαιτητής της αναμέτρησης καταλόγισε το πέναλτι, με τον βραχύσωμο επιθετικό του ΠΑΟΚ να αναλαμβάνει την εκτέλεσή του και να κάνει το 4-1!

79' ΓΚΟΟΟΛ ο Γιασεμάκης. Σέντρα του Σικαμπάλα από την αριστερή πλευρά όπως επιτίθεται ο ΠΑΟΚ η μπάλα κόντραρε πάνω σε ένα παίκτη ξεγελώντας τον Πουπλέν με αποτέλεσμα από κοντά ο επιθετικός των γηπεδούχων να κάνει το 3-1

37' ΓΚΟΟΟΛ ο Χριστοδουλόπουλος. Ο Μαλαδένης έβγαλε μπαλιά στην μεγάλη περιοχή στον Χριστοδουλόπουλο ο οποίος έπιασε δυνατό σουτ στην κίνηση με το δεξί και "εκτέλεσε" τον Πουπλέν κάνοντας το 2-0

3' ΓΚΟΟΟΛ ο Ροσά. Αυτογκόλ του Γάλλου αμυντικού. Ο Σικαμπάλα έκανε την σέντρα από την αριστερή πλευρά και ο Ροσά στην προσπάθειά του να διώξει την μπάλα κόρνερ την έστειλε στα δίχτυα της ομάδας του
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από TylerDurden »

gkaletsi έγραψε:Το άκουσα και από τον ομιλητή, αλλά εγώ πως θυμάμαι ότι ο Γιασεμάκης έχει πετύχει επίσης χατ τρικ;
Κάποιος άλλος που το θυμάται;
Και ΄γω ήμουνα 100% σίγουρος οτι ο Γιασεμάκης είχε καρφώσει 3 γκολ στο 5-1 με τη Ρέν και οτι ο εκφωνητής έλεγε μ@λ@κιες μεχρι που βρήκα το ρεπορτάζ που παραθέτει και ο Άσιμος και διαπίστωσα οτι είχε βάλει μόνο 2.
Αν το ποδόσφαιρο ήταν δίκαιο,το ψαλίδι που είχε βάλει θα έπιανε για δίγκολο!
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από obanebane »

Τι να λεμε; πλεον μιλαμε για ποδοσφαιριστη ολοκληρωμενο μεγαλης κλασης.
Αν ειχες μεινει μεσα θα ειχες βαλει και αλλο.
Μπραβο ρε ΠΑΟΚτσακι με κανεις πολυ περηφανο που ειμαι ΠΑΟΚ.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Φήμες λένε ότι για κάθε ημίχρονο αγώνα εθνικής που δεν αγωνίζεται, κάνει 10 ώρες ατομική προπόνηση, γι'αυτό και η βελτίωση! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Και πάνω σε αυτό που λέει ο μπανε αν έπαιζαν απο ακαδημίες σε άλλη ομάδα σαλπι κλάους κάτσε τΖανσαρης σε άλλη ομάδα θα μας πρηζανε ..4 στους 11 να μη βάλω και κιτσιου
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από eorptol »

ΜΠΡΑΒΟ παικταρα αλλα θα σε κραζω γιατι πηρες καλο αυτοκίνητο εχεις ωραία γκομενα και περνεις καλα ΛΕΦΤΑ :):):):)
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από theo G4 »

Μπράβο αρχηγέ :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από astronaut »

zissos έγραψε:Ελπίζω να οδηγάει καλύτερα από τον Τσέκο. Και αν θυμάμαι καλά πλέον έχει βάλει περισσότερα γκολ από τους πόντους που είχε βάλει ο Τσέκος.
(...) ο Κλάους ο ΑΛΗΤΑΡΑΣ :opaokara:
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από astronaut »

Asimos έγραψε:
gkaletsi έγραψε:Το άκουσα και από τον ομιλητή, αλλά εγώ πως θυμάμαι ότι ο Γιασεμάκης έχει πετύχει επίσης χατ τρικ;
Κάποιος άλλος που το θυμάται;

Κατά τα άλλα, μπράβο ρε Κλάους. Σου εύχομαι τουλάχιστον ένα γκολ σε κάθε παιχνίδι.


ΠΑΟΚ - ΡΕΝ 5-1

89΄ΓΚΟΟΟΛ ο Γιασεμάκης. Σέντρα του Σικαμπάλα ο Γιασεμάκης αρχικά έπιασε κεφαλιά που τράνταξε το οριζόντιο δοκάρι του Πουπλέν και στη συνέχεια με ανάποδο ψαλίδι νίκησε τον Γάλλο τερματοφύλακα

82' ΓΚΟΟΟΛ. Ο Σαλπιγγίδης μετά από κάθετη μπαλιά έκανε την επέλαση μέσα στη μεγάλη περιοχή της Ρεν και ανατράπηκε από τον Πουπλέν. Ο διαιτητής της αναμέτρησης καταλόγισε το πέναλτι, με τον βραχύσωμο επιθετικό του ΠΑΟΚ να αναλαμβάνει την εκτέλεσή του και να κάνει το 4-1!

79' ΓΚΟΟΟΛ ο Γιασεμάκης. Σέντρα του Σικαμπάλα από την αριστερή πλευρά όπως επιτίθεται ο ΠΑΟΚ η μπάλα κόντραρε πάνω σε ένα παίκτη ξεγελώντας τον Πουπλέν με αποτέλεσμα από κοντά ο επιθετικός των γηπεδούχων να κάνει το 3-1

37' ΓΚΟΟΟΛ ο Χριστοδουλόπουλος. Ο Μαλαδένης έβγαλε μπαλιά στην μεγάλη περιοχή στον Χριστοδουλόπουλο ο οποίος έπιασε δυνατό σουτ στην κίνηση με το δεξί και "εκτέλεσε" τον Πουπλέν κάνοντας το 2-0

3' ΓΚΟΟΟΛ ο Ροσά. Αυτογκόλ του Γάλλου αμυντικού. Ο Σικαμπάλα έκανε την σέντρα από την αριστερή πλευρά και ο Ροσά στην προσπάθειά του να διώξει την μπάλα κόρνερ την έστειλε στα δίχτυα της ομάδας του
Κι από τότε -τιμής ένεκεν- ακουγόταν η ιαχή "Ρουντ Ρουντ Ρουντ Ρουντ..." (απ'τον Ρουντ Φαν Νιλστερόι) :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gkaletsi
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:36
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρη γη

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από gkaletsi »

Asimos έγραψε: ΠΑΟΚ - ΡΕΝ 5-1

89΄ΓΚΟΟΟΛ ο Γιασεμάκης.
82' ΓΚΟΟΟΛ. Ο Σαλπιγγίδης
79' ΓΚΟΟΟΛ ο Γιασεμάκης.
37' ΓΚΟΟΟΛ ο Χριστοδουλόπουλος.
3' ΓΚΟΟΟΛ ο Ροσά.
Ωραίος ο παίχτης.
Αυτό το παιχνίδι είχα στο μυαλό μου αλλά δεν θυμόμουνα με ποιον παίζαμε :D .

:nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το GT-R εφοδιάζεται με κινητήρα V6 3.8 λίτρων, με διπλό τούρμπο, φτάνοντας τους 485 ίππους (η αρχική ισχύς ήταν 480 ίπποι). Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6-τάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, σε συνδυασμό με ένα εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης με την ονομασία ATTESA-ETS (Advanced Total Traction Engineering System for All-Terrain - Electronic Torque Split).

Η ισχύς μεταδίδεται κατά κανόνα στους πίσω τροχούς, στέλνοντας πάντως την ισχύ και στον μπροστινό άξονα όποτε υπάρχει ανάγκη. Το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και πετυχαίνει τελική ταχύτητα 310 χλμ/ώρα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”