33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ελπίζω να οδηγάει καλύτερα από τον Τσέκο. Και αν θυμάμαι καλά πλέον έχει βάλει περισσότερα γκολ από τους πόντους που είχε βάλει ο Τσέκος.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ένα παιχνίδι ήταν να παίξει ο αληταράς , να μαρκάρει τον Ρουσκόνι , και πήγε και στούκαρε!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
για αυτο παιρνεις 700 ακατεβατα, και λιγα παιρνεις λεω εγω, εξω τετοια στατιστικα κατω απο 2 δε δινουν.
ΕΜ.ΒΙ.ΠΙ.
ΕΜ.ΒΙ.ΠΙ.
-
Asimos
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
gkaletsi έγραψε:Το άκουσα και από τον ομιλητή, αλλά εγώ πως θυμάμαι ότι ο Γιασεμάκης έχει πετύχει επίσης χατ τρικ;
Κάποιος άλλος που το θυμάται;
Κατά τα άλλα, μπράβο ρε Κλάους. Σου εύχομαι τουλάχιστον ένα γκολ σε κάθε παιχνίδι.
ΠΑΟΚ - ΡΕΝ 5-1
89΄ΓΚΟΟΟΛ ο Γιασεμάκης. Σέντρα του Σικαμπάλα ο Γιασεμάκης αρχικά έπιασε κεφαλιά που τράνταξε το οριζόντιο δοκάρι του Πουπλέν και στη συνέχεια με ανάποδο ψαλίδι νίκησε τον Γάλλο τερματοφύλακα
82' ΓΚΟΟΟΛ. Ο Σαλπιγγίδης μετά από κάθετη μπαλιά έκανε την επέλαση μέσα στη μεγάλη περιοχή της Ρεν και ανατράπηκε από τον Πουπλέν. Ο διαιτητής της αναμέτρησης καταλόγισε το πέναλτι, με τον βραχύσωμο επιθετικό του ΠΑΟΚ να αναλαμβάνει την εκτέλεσή του και να κάνει το 4-1!
79' ΓΚΟΟΟΛ ο Γιασεμάκης. Σέντρα του Σικαμπάλα από την αριστερή πλευρά όπως επιτίθεται ο ΠΑΟΚ η μπάλα κόντραρε πάνω σε ένα παίκτη ξεγελώντας τον Πουπλέν με αποτέλεσμα από κοντά ο επιθετικός των γηπεδούχων να κάνει το 3-1
37' ΓΚΟΟΟΛ ο Χριστοδουλόπουλος. Ο Μαλαδένης έβγαλε μπαλιά στην μεγάλη περιοχή στον Χριστοδουλόπουλο ο οποίος έπιασε δυνατό σουτ στην κίνηση με το δεξί και "εκτέλεσε" τον Πουπλέν κάνοντας το 2-0
3' ΓΚΟΟΟΛ ο Ροσά. Αυτογκόλ του Γάλλου αμυντικού. Ο Σικαμπάλα έκανε την σέντρα από την αριστερή πλευρά και ο Ροσά στην προσπάθειά του να διώξει την μπάλα κόρνερ την έστειλε στα δίχτυα της ομάδας του
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- TylerDurden
- Δημοσιεύσεις: 987
- Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
- Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Και ΄γω ήμουνα 100% σίγουρος οτι ο Γιασεμάκης είχε καρφώσει 3 γκολ στο 5-1 με τη Ρέν και οτι ο εκφωνητής έλεγε μ@λ@κιες μεχρι που βρήκα το ρεπορτάζ που παραθέτει και ο Άσιμος και διαπίστωσα οτι είχε βάλει μόνο 2.gkaletsi έγραψε:Το άκουσα και από τον ομιλητή, αλλά εγώ πως θυμάμαι ότι ο Γιασεμάκης έχει πετύχει επίσης χατ τρικ;
Κάποιος άλλος που το θυμάται;
Αν το ποδόσφαιρο ήταν δίκαιο,το ψαλίδι που είχε βάλει θα έπιανε για δίγκολο!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Τι να λεμε; πλεον μιλαμε για ποδοσφαιριστη ολοκληρωμενο μεγαλης κλασης.
Αν ειχες μεινει μεσα θα ειχες βαλει και αλλο.
Μπραβο ρε ΠΑΟΚτσακι με κανεις πολυ περηφανο που ειμαι ΠΑΟΚ.
Αν ειχες μεινει μεσα θα ειχες βαλει και αλλο.
Μπραβο ρε ΠΑΟΚτσακι με κανεις πολυ περηφανο που ειμαι ΠΑΟΚ.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Φήμες λένε ότι για κάθε ημίχρονο αγώνα εθνικής που δεν αγωνίζεται, κάνει 10 ώρες ατομική προπόνηση, γι'αυτό και η βελτίωση! 
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Και πάνω σε αυτό που λέει ο μπανε αν έπαιζαν απο ακαδημίες σε άλλη ομάδα σαλπι κλάους κάτσε τΖανσαρης σε άλλη ομάδα θα μας πρηζανε ..4 στους 11 να μη βάλω και κιτσιου
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ΜΠΡΑΒΟ παικταρα αλλα θα σε κραζω γιατι πηρες καλο αυτοκίνητο εχεις ωραία γκομενα και περνεις καλα ΛΕΦΤΑ
:):):)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
(...) ο Κλάους ο ΑΛΗΤΑΡΑΣzissos έγραψε:Ελπίζω να οδηγάει καλύτερα από τον Τσέκο. Και αν θυμάμαι καλά πλέον έχει βάλει περισσότερα γκολ από τους πόντους που είχε βάλει ο Τσέκος.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Κι από τότε -τιμής ένεκεν- ακουγόταν η ιαχή "Ρουντ Ρουντ Ρουντ Ρουντ..." (απ'τον Ρουντ Φαν Νιλστερόι)Asimos έγραψε:gkaletsi έγραψε:Το άκουσα και από τον ομιλητή, αλλά εγώ πως θυμάμαι ότι ο Γιασεμάκης έχει πετύχει επίσης χατ τρικ;
Κάποιος άλλος που το θυμάται;
Κατά τα άλλα, μπράβο ρε Κλάους. Σου εύχομαι τουλάχιστον ένα γκολ σε κάθε παιχνίδι.
ΠΑΟΚ - ΡΕΝ 5-1
89΄ΓΚΟΟΟΛ ο Γιασεμάκης. Σέντρα του Σικαμπάλα ο Γιασεμάκης αρχικά έπιασε κεφαλιά που τράνταξε το οριζόντιο δοκάρι του Πουπλέν και στη συνέχεια με ανάποδο ψαλίδι νίκησε τον Γάλλο τερματοφύλακα
82' ΓΚΟΟΟΛ. Ο Σαλπιγγίδης μετά από κάθετη μπαλιά έκανε την επέλαση μέσα στη μεγάλη περιοχή της Ρεν και ανατράπηκε από τον Πουπλέν. Ο διαιτητής της αναμέτρησης καταλόγισε το πέναλτι, με τον βραχύσωμο επιθετικό του ΠΑΟΚ να αναλαμβάνει την εκτέλεσή του και να κάνει το 4-1!
79' ΓΚΟΟΟΛ ο Γιασεμάκης. Σέντρα του Σικαμπάλα από την αριστερή πλευρά όπως επιτίθεται ο ΠΑΟΚ η μπάλα κόντραρε πάνω σε ένα παίκτη ξεγελώντας τον Πουπλέν με αποτέλεσμα από κοντά ο επιθετικός των γηπεδούχων να κάνει το 3-1
37' ΓΚΟΟΟΛ ο Χριστοδουλόπουλος. Ο Μαλαδένης έβγαλε μπαλιά στην μεγάλη περιοχή στον Χριστοδουλόπουλο ο οποίος έπιασε δυνατό σουτ στην κίνηση με το δεξί και "εκτέλεσε" τον Πουπλέν κάνοντας το 2-0
3' ΓΚΟΟΟΛ ο Ροσά. Αυτογκόλ του Γάλλου αμυντικού. Ο Σικαμπάλα έκανε την σέντρα από την αριστερή πλευρά και ο Ροσά στην προσπάθειά του να διώξει την μπάλα κόρνερ την έστειλε στα δίχτυα της ομάδας του
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ωραίος ο παίχτης.Asimos έγραψε: ΠΑΟΚ - ΡΕΝ 5-1
89΄ΓΚΟΟΟΛ ο Γιασεμάκης.
82' ΓΚΟΟΟΛ. Ο Σαλπιγγίδης
79' ΓΚΟΟΟΛ ο Γιασεμάκης.
37' ΓΚΟΟΟΛ ο Χριστοδουλόπουλος.
3' ΓΚΟΟΟΛ ο Ροσά.
Αυτό το παιχνίδι είχα στο μυαλό μου αλλά δεν θυμόμουνα με ποιον παίζαμε
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Το GT-R εφοδιάζεται με κινητήρα V6 3.8 λίτρων, με διπλό τούρμπο, φτάνοντας τους 485 ίππους (η αρχική ισχύς ήταν 480 ίπποι). Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6-τάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, σε συνδυασμό με ένα εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης με την ονομασία ATTESA-ETS (Advanced Total Traction Engineering System for All-Terrain - Electronic Torque Split).
Η ισχύς μεταδίδεται κατά κανόνα στους πίσω τροχούς, στέλνοντας πάντως την ισχύ και στον μπροστινό άξονα όποτε υπάρχει ανάγκη. Το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και πετυχαίνει τελική ταχύτητα 310 χλμ/ώρα.
Η ισχύς μεταδίδεται κατά κανόνα στους πίσω τροχούς, στέλνοντας πάντως την ισχύ και στον μπροστινό άξονα όποτε υπάρχει ανάγκη. Το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και πετυχαίνει τελική ταχύτητα 310 χλμ/ώρα.
