33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Καλά ρε μεταχείρισμενο αμάξι πήρε το παιδί!
Ιβάν καβούρια έχεις? Δώσε κανένα φράγκο ρε!
Ιβάν καβούρια έχεις? Δώσε κανένα φράγκο ρε!
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Δεύτερος χειρότερος μετά τον Ballack!RoMaN έγραψε:Π.Α.Ο.Κ. είναι, τι θα οδηγάει, κόκκινο;;;
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
αΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩς ΕΙΝΑΙParolos έγραψε:
Το αμάξι είναι αλλού..
Άντε να το γιορτάσεις με Hat-trick σήμερα Στέφανε!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
http://www.paokfc.gr/news-el/%CE%BA%CE% ... %BA-video/
Κλάους, μια ζωή στον ΠΑΟΚ
Από το 1996 μέχρι και σήμερα έχουν περάσει 18 χρόνια. Μια ολόκληρη ζωή. Μια ζωή που ο Στέφανος Αθανασιάδης την έχει περάσει ντυμένος στα ασπρόμαυρα ως παίκτης του ΠΑΟΚ. Το PAOK TV ετοίμασε ένα μικρό αφιέρωμα στον επιθετικό του Δικεφάλου, το οποίο θα προβληθεί στον ηλεκτρονικό πίνακα της Τούμπας λίγο πριν από τη σέντρα της αναμέτρησης με την Ντιναμό Μίνσκ. Δείτε το σε πρώτη προβολή και σας περιμένουμε το βράδυ στο γήπεδο για την πρεμιέρα των ομίλων του Europa League.
[youtube]SHJRh6syb3I[/youtube]
Κλάους, μια ζωή στον ΠΑΟΚ
Από το 1996 μέχρι και σήμερα έχουν περάσει 18 χρόνια. Μια ολόκληρη ζωή. Μια ζωή που ο Στέφανος Αθανασιάδης την έχει περάσει ντυμένος στα ασπρόμαυρα ως παίκτης του ΠΑΟΚ. Το PAOK TV ετοίμασε ένα μικρό αφιέρωμα στον επιθετικό του Δικεφάλου, το οποίο θα προβληθεί στον ηλεκτρονικό πίνακα της Τούμπας λίγο πριν από τη σέντρα της αναμέτρησης με την Ντιναμό Μίνσκ. Δείτε το σε πρώτη προβολή και σας περιμένουμε το βράδυ στο γήπεδο για την πρεμιέρα των ομίλων του Europa League.
[youtube]SHJRh6syb3I[/youtube]
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
theo G4 έγραψε:Καλά ρε μεταχείρισμενο αμάξι πήρε το παιδί!
Ιβάν καβούρια έχεις? Δώσε κανένα φράγκο ρε!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ιστορία έγραψε σήμερα ο Κλάους καθώς έγινε ο πρώτος παίκτης στην ευρωπαϊκή ιστορία της ομάδας που κάνει Χατ-τρικ.
Μπράβο ρε παλήκαρε!!!
Μπράβο ρε παλήκαρε!!!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
και οχι μονο αυτο!εγινε πλεον ο 1ος σκορερ στους αγωνες μας στην Ευρωπη.14 γκολ και ακολουθει Σαλπι με 13 
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Το άκουσα και από τον ομιλητή, αλλά εγώ πως θυμάμαι ότι ο Γιασεμάκης έχει πετύχει επίσης χατ τρικ;
Κάποιος άλλος που το θυμάται;
Κατά τα άλλα, μπράβο ρε Κλάους. Σου εύχομαι τουλάχιστον ένα γκολ σε κάθε παιχνίδι.
Κάποιος άλλος που το θυμάται;
Κατά τα άλλα, μπράβο ρε Κλάους. Σου εύχομαι τουλάχιστον ένα γκολ σε κάθε παιχνίδι.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
gkaletsi, η Π.Α.Ε. το έγραψε στο Facebook, οπότε οποιοδήποτε λάθος ανήκει σ'αυτούς..
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Parolos έγραψε:
Το αμάξι είναι αλλού..
Άντε να το γιορτάσεις με Hat-trick σήμερα Στέφανε!
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος