Dinos_Liverpool έγραψε:"Εξαπέστειλεν την περιστεράν", ρε γκαβάδια...
475 ΤΔΒΕΘ!
Στραβάδι διάβασε.
Την 28η Ιουλίου 1829 με το υπ΄αριθμόν 13559 διάταγμα του πρώτου κυβερνήτη της Ελλάδας Ιωάννη Καποδίστρια ιδρύεται το Μηχανικό ως " Σώμα επί της οχυρωματοποιίας και αρχιτεκτονικής"
Το 1946 ιδρύεται το όπλο των διαβιβάσεων με το νόμο 919. Μέχρι τότε ήταν κομμάτι του Μηχανικού ως μονάδες τηλεγραφητών. Γι΄ αυτό και στην αρχή οι μονάδες διαβιβάσεων πλαισιώθηκαν από αξιωματικούς του Μηχανικού.
Και κάτι για τον Αποστόλη
Το έτος 1833 δημιουργείται Διοίκηση Μηχανικού σε κάθε Νομό στην οποία ανατίθεται η εκτέλεση των Δημοσίων έργων, Στρατιωτικών και μη. Το Φεβρουάριο 1878 ψηφίσθηκε ο Νόμος «Περί συστάσεως Σώματος Πολιτικών Μηχανικών» το οποίο αναλαμβάνει τα Δημόσια έργα σε αντικατάσταση των Αξιωματικών του Μηχανικού. Από το 1837, έτος έναρξης λειτουργίας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, μέχρι και το 1901, Αξιωματικοί του Μηχανικού διδάσκουν στο Πολυτεχνείο και κατά χρονικά διαστήματα αναλαμβάνουν και τη Διεύθυνση του Σχολείου.
Γι΄ αυτό και οι πολιτικοί μηχανικοί λέγονται πολιτικοί (από το πολίτες).