Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
markos4 έγραψε:Συμφωνω και επαυξανω σε αυτα που γραφεις...sic-4 έγραψε:ακομα κι ετσι να ειναι... Ο Βρυζας ειναι Προεδρος. Αν ειναι ετσι γιατι δεχθηκε να συνεχισει να ειναι Προεδρος του ΠΑΟΚ αν δεν συμφωνει με τις κινησεις του μεγαλομετοχου? Οταν ειπε ο Ιβαν οτι εγω δεν ειπα να μην γινουν μεταγραφες, επρεπε να βγει ο Βρυζας και να πει "Γεια σας κυριε Ιβαν, αποχωρω" αν ελεγε ψεματα.. ετσι δεν ειναι?markos4 έγραψε:Τον Βρυζα δεν τον παω καθολου,θεωρω ομως οτι στο θεμα τον μεταγραφων
δεν φταιει αυτος αλλα ο Σαββιδης...
Νομιζω οτι ο ιδιος δεν ηθελε να βαλει το χερι στην τσεπη,ηθελε μαλλον να ακολουθησει το μοντελο
του βαζελου.
Επισης... Αν πηγαινα να γινω προεδρος στην ομαδα του χωριου μου και να πουλαω μουρη στους συγχωριανους οτι ειμαι προεδρας, ξερω οτι αναλαμβανω και μια ευθυνη... Θα πρεπει τουλαχιστον καθε τοσο να ενημερωνω τους συγχωριανους για τα του ΑΟ Κατω Ραχουλας αλλιως ξερω οτι θα φαω κραξιμο και δεν θα πουλαω και τοσο μουρη... Δεν πηρα το καφενειο του χωριου για να κανω του κεφαλιου μου και οποιος θελει ας μην παταει... πηρα την ομαδα του χωριου και αναλογως πρεπει να λειτουργησω...
Ο κυριος Βρυζας θεωρει οτι η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΙΩΠΗ του ολον τον καιρο που ειναι προεδρος, συμβαδιζει με τις αναγκες του θεσμου του Προεδρου του ΠΑΟΚ, ενος τοσο λαοφιλους σωματειου? Ευθυνες για το ιδιο θεμα εχει και ο κ. Σαββιδης.
Αλλα να σε ρωτησω....
Ειναι πλεον ο Ζ.Β προεδρος και ναι ποιος ειναι ο ρολος του Αγγελιδη;
Και δευτερον αν εσυ επερνες 7 χιλιαρικα σε μια εταιρια και σου λεγε ο εργοδοτης σου αγορες τελος
δεν υπαρχουν λεφτα,τι θα εκανες;
Ο Αγγελιδης ανελαβε τωρα.. απο δω και περα θα τον δουμε... για μεχρι τωρα δεν φταιει αυτος σε τιποτα..
Οσο για το αλλο που λες... τα 7 χιλιαρικα του συγκεκριμενου ανθρωπου και της συγκεκριμενης θεσης αντιστοιχουν στο 1 χιλιαρικο του καθημερινου ανθρωπου στη δουλεια του. Ενα το κρατουμενο..
Ο ΠΑΟΚ δεν ειναι μια εταιρεια... αυτο ειπα πριν.. δεν ειναι το καφενειο του χωριου να κανεις οτι γουσταρεις... ειναι η ομαδα του χωριου οπου πρεπει να δινεις λογο. Γι αυτο πληρωνεσαι. Για το βαρος της ευθυνης. Εισαι δημοσιο προσωπο... εκτιθεσαι... εχεις λοιπον τις εξης επιλογες:
Α. ενημερωνεις τον κοσμο ομορφα και ωραια "κυριοι.. δεν θα πεσουν φραγκα φετος.. το πλανο ειναι αυτο" και δεχεσαι τις συνεπειες.. Θεωρω πως δεν θα ηταν τραγικες μια και ολοι λεμε πως απλα θελουμε την αληθεια.
Β. επιλεγεις να καταπινεις τα παντα για να τσεπωνεις τα 7 χιλιαρικα και να φαινεσαι εσυ ο μ@λ@κας
Γ. Λες: "μαγκες... δεν θα ξευτιλιστω και εντελως για τα 7.. γεια χαρα νταν"
Re: Ζήσης Βρύζας
Με τη καμία . Η πίκρα σου μιλάει τώρα και όχι η λογική.ABOLEYTOI έγραψε:μεγαλύτερο φαβορί είναι ο Ατρόμητας που "ξεφορτώθηκε" την αγγαρεία της Ευρώπης
Αν είσαι Αθήνα , συμβολικά , ένας καφές για στοιχημα είναι ότι πρέπει.
ΥΓ: είπες καλοφάγωτα και θεώρησα ότι εννοείς πως αντί για να κάνει μεταγραφές , έφαγε τα λεφτά ο ΖΒ. Σορυ αν δεν εννοούσες αυτό
ΥΓ2: Έφυγε κι ο Σαβιόλα έτσι? Αυτή η ομάδα πως θα βρει τη στοιχειώδη συνοχή ώστε να κάνει πρωταθλητισμό? Τα κοράκια φέτος θα δουλέψουν υπερωρίες
Re: Ζήσης Βρύζας
Δε λέω, σωστό γενικά το πεσίδι στον Βρύζα, αλλά ξέρετε/ουμε ότι δεν κινείται τίποτα αν δεν πει ο Ιβάν ότι κινείται, έτσι;
- Pastor_of_Muppets
- Δημοσιεύσεις: 581
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:43
Re: Ζήσης Βρύζας
Karelias έγραψε:Δε λέω, σωστό γενικά το πεσίδι στον Βρύζα, αλλά ξέρετε/ουμε ότι δεν κινείται τίποτα αν δεν πει ο Ιβάν ότι κινείται, έτσι;
Κι αν ο Ιβάν πει ότι κινείται,
ο ΖΒ μας έχει αποδείξει πόσο γατόνι και σβέλτος είναι με τις πράξεις του και όσα παλτά, εθνικής ομάδας ή όχι έχει φέρει ως τώρα.
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Ζήσης Βρύζας
Σε παρακαλώ πολύ να μας εξηγήσεις τι σημαίνει το "καλοφάγωτα" και τι αποδείξεις έχεις γι αυτό.ABOLEYTOI έγραψε:@γιαπας, συμφωνώ
η αντίσταση στη μεταγραφολαγνική λαίλαπα είναι το μεγαλύτερο στοίχημα που έχει να κερδίσει ένας τεχνικός διευθυντής με λεφτά από πίσω του
ΥΓ καλοφάγωτα.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8230
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Ζήσης Βρύζας
Για το πρώτο η λογική αυτό λέει, αν δεν γίνει ρδελομπου η ομάδα. Για το δεύτερο δεν ξέρω.giapas έγραψε: Αν είχα να στοιχηματίσω με κάποιον , θα έλεγα ότι Χριστούγεννα θα είμαστε 2οι και μάλλον στην επόμενη φάση της Ευρώπης.
Καταδεικνύεται κι απ' το ποιον έχει ακόμα στη μπούκα ο φαταούλ και η παρέα του. Πρώτο ματς, κόκκινη απ' το πουθενά. Δεύτερο ματς, άνετη νίκη, στο ψυγείο ο διαιτητής.
Ξέρω ξέρω, να φτιάξουμε ομάδα και μετά μιλάμε για διαιτησία.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ζήσης Βρύζας
black death έγραψε:Δεύτερο ματς, άνετη νίκη, στο ψυγείο ο διαιτητής.
Αυτό το *ουνί δεν το λυπάμαι.
Re: Ζήσης Βρύζας
Το να περάσουμε στους 32 όταν έχουμε στον όμιλό μας μια Λευκορώσικη που το αστέρι της είναι ο Ουντότζι και μια Γαλλική που παλεύει για τη σωτηρία της ΔΕΝ είναι επιτυχία.
Βέβαια, ο περσινός Αρχηγός μετά την ισοπαλία στο Ισραήλ βγήκε και δήλωσε ότι ο (ευρωπαϊκός) στόχος επετεύχθη...
Επιτυχία θα'ναι η πρωτιά στον όμιλο ώστε να έχουμε πιθανότητες να φτάσουμε για πρώτη φορά στους 16.
Όσο για τη λίγδα, μικρή σημασία έχει αν θα είμαστε στο +5 ή στο -5 από τον βάζελο τον Γενάρη. Όπως μικρή σημασία έχει αν θα είμαστε στο +15 ή στο -15 τον Μάη. Το θέμα είναι σε τί κατάσταση θα είναι η ομάδα στα πλέι ωχ ώστε να πάρει την πρωτιά που δίνει δικαίωμα στο όνειρο του Τσου Λου.
** Ντίνο, το υστερόγραφο των αβόλευτων, νομίζω, απευθύνεται και παροτρύνει τον συμφορουμίτη να παίξει πρόκριση του ΠΑΟΚ στους 32 & 2η θέση με το πέρας του πρώτου γύρου της λίγδας.
Βέβαια, ο περσινός Αρχηγός μετά την ισοπαλία στο Ισραήλ βγήκε και δήλωσε ότι ο (ευρωπαϊκός) στόχος επετεύχθη...
Επιτυχία θα'ναι η πρωτιά στον όμιλο ώστε να έχουμε πιθανότητες να φτάσουμε για πρώτη φορά στους 16.
Όσο για τη λίγδα, μικρή σημασία έχει αν θα είμαστε στο +5 ή στο -5 από τον βάζελο τον Γενάρη. Όπως μικρή σημασία έχει αν θα είμαστε στο +15 ή στο -15 τον Μάη. Το θέμα είναι σε τί κατάσταση θα είναι η ομάδα στα πλέι ωχ ώστε να πάρει την πρωτιά που δίνει δικαίωμα στο όνειρο του Τσου Λου.
** Ντίνο, το υστερόγραφο των αβόλευτων, νομίζω, απευθύνεται και παροτρύνει τον συμφορουμίτη να παίξει πρόκριση του ΠΑΟΚ στους 32 & 2η θέση με το πέρας του πρώτου γύρου της λίγδας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος astronaut την Δευ 01 Σεπ 2014, 23:44, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8230
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Ζήσης Βρύζας
Ιταλική είναι η Φιορεντίνα, με τα δεύτερα θα κατεβαίνει στο γιουρόπα. Μπορεί να το παρατήσει και να μην περάσει καν. Άσε που δεν είναι και κάνα φόβητρο...
Εμείς δεν φτάσαμε σε σημείο να λέμε ότι η πρόκριση στους 32 δεν είναι (μίνι) επιτυχία. Η θέση μικρή σημασία έχει πιστεύω.
Εμείς δεν φτάσαμε σε σημείο να λέμε ότι η πρόκριση στους 32 δεν είναι (μίνι) επιτυχία. Η θέση μικρή σημασία έχει πιστεύω.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Ζήσης Βρύζας
ο τελευταιος που φταιει για τις μη μεταγραφες σιγουρα ειναι ο βρυζας.
μπορουμε να του την πουμε για ολα τα παλτα που μας φορεσε ολα αυτα τα χρονια,αλλα μεταγραφες παντα εκανε και πολλες φορες περισσοτερες απ οτι επρεπε. να το πουμε και απλα...δεν ειναι το στιλ του αυτο που εγινε
μπορουμε να του την πουμε για ολα τα παλτα που μας φορεσε ολα αυτα τα χρονια,αλλα μεταγραφες παντα εκανε και πολλες φορες περισσοτερες απ οτι επρεπε. να το πουμε και απλα...δεν ειναι το στιλ του αυτο που εγινε
Re: Ζήσης Βρύζας
Φυσικα κ εχει ευθυνες ο Τ.Δ για το ελειπες ροστερ μας,αλλα δεν νομιζω να ειναι ο μοναδικος...
Με μολις 5 μεταγραφες (νομιζω οτι ειναι οι καλυτερες εδω κ 3-4 χρονια) εναντι 14-15 αποχωρησεων εισαι αποτυχημενος,φυσικα εχεις ακομα μερικες μερες να το σωσεις αλλα ειναι πλεον πολυ δυσκολο κ ηδη πολυ αργα.
Μεγαλο λαθος ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της διοικησης που δεν βγηκαν να ενημερωσουν τον κοσμο αρχες ιουνη τι ακριβως να περιμενει,νομιζω οτι οι αντιδρασεις θα ηταν μικροτερες κ η συσπειρωση μεγαλυτερη.
Με μολις 5 μεταγραφες (νομιζω οτι ειναι οι καλυτερες εδω κ 3-4 χρονια) εναντι 14-15 αποχωρησεων εισαι αποτυχημενος,φυσικα εχεις ακομα μερικες μερες να το σωσεις αλλα ειναι πλεον πολυ δυσκολο κ ηδη πολυ αργα.
Μεγαλο λαθος ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της διοικησης που δεν βγηκαν να ενημερωσουν τον κοσμο αρχες ιουνη τι ακριβως να περιμενει,νομιζω οτι οι αντιδρασεις θα ηταν μικροτερες κ η συσπειρωση μεγαλυτερη.
Re: Ζήσης Βρύζας
Πηγαινε στον γιαπας, για το στοιχημα που τον προετρεψε καποιος συμφορουμιτης να παιξει.Dinos_Liverpool έγραψε:Σε παρακαλώ πολύ να μας εξηγήσεις τι σημαίνει το "καλοφάγωτα" και τι αποδείξεις έχεις γι αυτό.ABOLEYTOI έγραψε:@γιαπας, συμφωνώ
η αντίσταση στη μεταγραφολαγνική λαίλαπα είναι το μεγαλύτερο στοίχημα που έχει να κερδίσει ένας τεχνικός διευθυντής με λεφτά από πίσω του
ΥΓ καλοφάγωτα.
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Ζήσης Βρύζας
Τώρα που το ξαναδιαβάζω, όντως αυτό το νόημα βγάζω κι εγώ. Παρεξήγησα και λάθος μου! Χίλια συγγνώμη!
Re: Ζήσης Βρύζας
Μαζί σου. Γι αυτό και λέω, σωστό γενικά το πεσίδι στον Βρύζα.Pastor_of_Muppets έγραψε:Karelias έγραψε:Δε λέω, σωστό γενικά το πεσίδι στον Βρύζα, αλλά ξέρετε/ουμε ότι δεν κινείται τίποτα αν δεν πει ο Ιβάν ότι κινείται, έτσι;
Κι αν ο Ιβάν πει ότι κινείται,
ο ΖΒ μας έχει αποδείξει πόσο γατόνι και σβέλτος είναι με τις πράξεις του και όσα παλτά, εθνικής ομάδας ή όχι έχει φέρει ως τώρα.
Απλά τα κλειδιά τα έχει άλλος, ο Βρύζας είναι ο θυρωρός.