Ζήσης Βρύζας
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11912
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Ζήσης Βρύζας
και οι πεντε μεταγραφες ειναι επιλογες βρυζα οι οποιες περασανε καιτις αποδεχτηκε ο αγγελος.
αποκει και περα υπαρχουν 10αδες παικτες που ειτε ηταν επιλογες αγγελου και τις εκοψε ο βρυζας ειτε το αντιθετο.
το θεμα ομως δεν ειναι ποιος εκανε τις μεταγαφες,το θεμα ειναι ποιος πηρε την αποφαση η ομαδα να κατεβει την νεα σεζον με 1,5 στοπερ,χωρις δημιουργικο 8αρι και με κανενα αριστερο εξτρεμ.
αποκει και περα υπαρχουν 10αδες παικτες που ειτε ηταν επιλογες αγγελου και τις εκοψε ο βρυζας ειτε το αντιθετο.
το θεμα ομως δεν ειναι ποιος εκανε τις μεταγαφες,το θεμα ειναι ποιος πηρε την αποφαση η ομαδα να κατεβει την νεα σεζον με 1,5 στοπερ,χωρις δημιουργικο 8αρι και με κανενα αριστερο εξτρεμ.
Re: Ζήσης Βρύζας
Δυστυχως αυτο ειναι απορροια των μακροχρονων διοικητικων προβληματων που ειχαμε στην ομαδα... ειχαμε φτασει πολλες φορες σε σημειο τα λογιστικα ρεπορταζ για την ομαδα να ειναι πολυ περισσοτερα απο τα αγωνιστικα...Taseos έγραψε:Αφου ξεκαθαρισω για να μην παρεξηγηθω οτι δε γουσταρω ουτε ζηση ουτε αγγελο. Δεν τους θελω στον Παοκ. Θεωρω ακραιο αυτο που συμβαινει στο μεγαλο μας χωριο. Γιατι πρεπει να ξερει ο οπαδος τα παντα για την δομη κ τα προσωπα στον ΠΑΟΚ. τι νοημα εχει να ξερεις οτι τον ρατς τον εφερε ο βρυζας ή ο ΑΑ. Πληρωνονται αδρα κ οι δυο σε περιοδους που εμεις τραβαμε τα βυζια μας να κατεβασουν γαλα. ας ασχοληθει αυτος που τους πληρωνει. Αυτο αναρωτιομουν χθες.γιατι εγω ως οπαδος να εχω τετοιες εγνοιες. Τις εχει ο οπαδος της αρσεναλ; Της φουλαμ; Της ρομα; Του ολυμπιακου;
-
salonikios112
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Σάβ 09 Μάιος 2009, 09:12
Re: Ζήσης Βρύζας
Συγγνώμη κιόλας ρε αδέρφια, αλλά μεγαλύτερη κοτσάνα από το "για να μην παρεξηγηθώ, δεν τους γουστάρω" δεν υπάρχει. Τι σημαίνει να μην παρεξηγηθείς; Δηλαδή αν τους γουστάρεις γιατί να σου την πει ο άλλος; Δημοκρατία δεν έχουμε; Ελευθερία απόψεων; Το ότι δε συμφωνεί ο τάδε ή ο δείνα με την άποψή μου σημαίνει ότι θα με παρεξηγήσει; Ας χαλαρώσουμε λίγο μ'αυτά τα θέματα. Εκτός κ αν έχει βγει κοινή γραμμή να μην τους γουστάρει κανείς κ αποτελεί απαραίτητη εισαγωγή το "για να μην παρεξηγηθώ". Δεν αναφέρομαι σ'εσένα προσωπικά Taseos.
Φιλικά πάντα. Ο Π.Α.Ο.Κ. πάνω από όλους κ από όλα. Όταν το καταλάβουμε τότε θα πάμε μπροστά. Όχι με το να βγάζουμε εμπάθειες με παίκτες-προπονητές-διοίκηση. Άλλο η διαμαρτυρία, άλλο η κριτική, άλλο η εμπάθεια.
Φιλικά πάντα. Ο Π.Α.Ο.Κ. πάνω από όλους κ από όλα. Όταν το καταλάβουμε τότε θα πάμε μπροστά. Όχι με το να βγάζουμε εμπάθειες με παίκτες-προπονητές-διοίκηση. Άλλο η διαμαρτυρία, άλλο η κριτική, άλλο η εμπάθεια.
Re: Ζήσης Βρύζας
Sic-4 και Taseos, θα διαφωνήσω και με τους δύο.
Οι οπαδοί της Φούλαμ, της Άρσεναλ και του γ@ύρου είναι τα χειρότερα παραδείγματα που μπορούν να δοθούν (ειδικά οι πρώτοι και οι τρίτοι), καθώς αποτελούν τον ορισμό των χαμπουργκεράκηδων και των φυτών. Εκτός αν θέλουμε να τους μοιάξουμε. Για την Ρόμα δεν ξέρω.
Εγώ θα αντιπαραβάλλω τους οπαδούς της Μπαρτσελόνα, της Ντόρτμουντ, της Μπιλμπάο, της Νάπολι και της Μπόκα ως πρόχειρα παραδείγματα αφοσίωσης, αλλά και ενεργού ενδιαφέροντος και αγάπης για τους Συλλόγους τους, οι οποίοι ξέρουν πώς να παρεμβαίνουν σωστά στην καθημερινότητά τους.
Τόσα χρόνια στον ΠΑΟΚ εμείς τραβούσαμε το καράβι από τις λάσπες και αναδεικνύαμε Βρύζες και Ζαγοράκηδες σε ηγέτες. Τα ίδια άτομα τότε και τώρα ΔΕΝ μπορεί να είναι υπεράνω κριτικής, ειδικά όταν κάνουν προφανή ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ.
Δεν το χωράει ο νους μου να μην ανανεώνουν τον Κλάους (για όποια διαφορά στις διαπραγματεύσεις) και ταυτόχρονα να κρατάν Σαλπιγγίδη, αλλά και να φέρνουν και Παπαδόπουλο.
(Θυμίζω ότι η ομάδα έχει ΕΝΑ εξτρέμ και ΕΝΑΜΙΣΙ στόπερ.)
Ή, για να ανασύρω τα περσινά με τα εισιτήρια του τελικού και της λεωφλώρου αμέσως μετά, να ξεφτιλίζουν έτσι τους πιο πιστούς οπαδούς της ομάδας, φερόμενοι σε αυτούς σαν σε πρόβατα και λοβοτομημένους.
Να μιλήσω και για σπυριάρηδες, Φλωρίδηδες, ντου και κωλοτριψίματα με τον β@ζελο, ή πάει μακριά η βαλίτσα;
Τέλος πάντων, δεν ξέρω τί μάγια έχει κάνει στον Σαββίδη ο ομορφάντρας, αλλά πλέον εναποθέτω τις ελπίδες μου στον Τζακ.
Οι οπαδοί της Φούλαμ, της Άρσεναλ και του γ@ύρου είναι τα χειρότερα παραδείγματα που μπορούν να δοθούν (ειδικά οι πρώτοι και οι τρίτοι), καθώς αποτελούν τον ορισμό των χαμπουργκεράκηδων και των φυτών. Εκτός αν θέλουμε να τους μοιάξουμε. Για την Ρόμα δεν ξέρω.
Εγώ θα αντιπαραβάλλω τους οπαδούς της Μπαρτσελόνα, της Ντόρτμουντ, της Μπιλμπάο, της Νάπολι και της Μπόκα ως πρόχειρα παραδείγματα αφοσίωσης, αλλά και ενεργού ενδιαφέροντος και αγάπης για τους Συλλόγους τους, οι οποίοι ξέρουν πώς να παρεμβαίνουν σωστά στην καθημερινότητά τους.
Τόσα χρόνια στον ΠΑΟΚ εμείς τραβούσαμε το καράβι από τις λάσπες και αναδεικνύαμε Βρύζες και Ζαγοράκηδες σε ηγέτες. Τα ίδια άτομα τότε και τώρα ΔΕΝ μπορεί να είναι υπεράνω κριτικής, ειδικά όταν κάνουν προφανή ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ.
Δεν το χωράει ο νους μου να μην ανανεώνουν τον Κλάους (για όποια διαφορά στις διαπραγματεύσεις) και ταυτόχρονα να κρατάν Σαλπιγγίδη, αλλά και να φέρνουν και Παπαδόπουλο.
(Θυμίζω ότι η ομάδα έχει ΕΝΑ εξτρέμ και ΕΝΑΜΙΣΙ στόπερ.)
Ή, για να ανασύρω τα περσινά με τα εισιτήρια του τελικού και της λεωφλώρου αμέσως μετά, να ξεφτιλίζουν έτσι τους πιο πιστούς οπαδούς της ομάδας, φερόμενοι σε αυτούς σαν σε πρόβατα και λοβοτομημένους.
Να μιλήσω και για σπυριάρηδες, Φλωρίδηδες, ντου και κωλοτριψίματα με τον β@ζελο, ή πάει μακριά η βαλίτσα;
Τέλος πάντων, δεν ξέρω τί μάγια έχει κάνει στον Σαββίδη ο ομορφάντρας, αλλά πλέον εναποθέτω τις ελπίδες μου στον Τζακ.
Re: Ζήσης Βρύζας
Αλήθεια, υπάρχει κανείς που να εχει καταλάβει ποιος ειναι αυτός που άφησε την ομαδα με βασικές ελλείψεις στο ρόστερ, ποιος ειναι ο υπεύθυνος για τις επικοινωνιακές (αλλα και ουσιαστικές) γκάφες στο θεμα των ανανεώσεων αλλα και στο θεμα Γκαρσία? το ερώτημα δεν ειναι ρητορικό...
Re: Ζήσης Βρύζας
Υπάρχει στον πλανήτη τεχνικός διευθυντής ή προπονητής που η ομαδα του να εχει εμφανή κενά στο ρόστερ (τι κενά δηλαδή, ολόκληρες τρύπες ειναι
), να του διαθέτουν χρήματα να πάρει παίκτες και αυτός να μην παίρνει...?
Re: Ζήσης Βρύζας
Η παρουσία του αγγελου σε βόλεψε απόλυτα...αν δεν σε αφήνουν να δουλέψεις παραιτησου..
Re: Ζήσης Βρύζας
+1...!vasilis.A έγραψε:αν δεν σε αφήνουν να δουλέψεις παραιτησου..
Αν δεν μπορείς, αν δεν το έχεις, φύγε, πήγαινε κάπου να κανεις κάτι άλλο...
Αν πάλι μπορείς αλλά δεν σε αφήνουν να δουλέψεις, πες το και αν δεν αλλάξει κάτι, παραιτησου...
Αντρικεια πράγματα...
Re: Ζήσης Βρύζας
Αυτος πάντως τα έριξε έμμεσα στο Σαββιδη λέγοντας οτι ειχε κλείσει συγκεκριμένους παικταράδες και αργούσε να του δωσει έγκριση τόσο που χάνονταν οι παίκτες... 
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ζήσης Βρύζας
Ειπα δε θα ξαναγράψω για λιγο καιρό ,μεχρι να υπάρχει μια ξεκάθαρη εικόνα για τις δυνατότητες της ομάδας.Μεχρι τότε δεν έχει νόημα να τσιτωνόμαστε μ αυτά που διαβάζουμε και να ερχόμαστε σε αντιπαράθεση(θες, δε θες) με τόσο κόσμο.
Αφορμή γι αυτο το ποστ ήταν το μάτς με τη Ζιμπρου στη Τούμπα.Μια Τούμπα σκια του εαυτού της σε σχεση με το παρελθόν. Δε θυμάμαι άλλοτε σε τοσο κρίσιμο παιχνίδι το γήπεδο να ναι μισοάδειο.Ο οπαδός του ΠΑΟΚ γυρισε την πλάτη στην ομάδα .Γιατί? Γιατι του σπασαν τα @@@@ πολύ απλά.
Η διοίκηση της ΠΑΕ τα τελευταία χρόνια κάνει ότι περνάει απ το χέρι της για να μας τρελάνει. Αλλάζει προπονητές σαν τα πουκάμισα(ενώ ξέρει ότι χρειάζεται σταθερότητα),κανει τραγικές εισαγωγές παλτών κάθε χρόνο σπαταλώντας εκατομμύρια, φέρνει παίκτες σε θέσεις που έχει πλεόνασμα και τα κενά τα αφήνει αναπλήρωτα. Η φετινή χρονια δε, ήταν το αποκορύφωμα όλων. Προσλήφθηκε ένας προπονητής που περα απ τις δυνατότητες του που δεν εξετάζω ,ήταν δεδομένο ότι θα διχάσει τον κόσμο(τα λέγαμε από πέρσι) και του δόθηκε η Κ20 για να κάνει προετοιμασία (????). Τα κενά στο ρόστερ τα βλέπει και εκ γενετής τυφλός ενώ για κερασάκι «τελειώσανε» τους Λινο Βούκιτς και τον Παυλάρα για δεύτερη φορά. Καμιά ομάδα στον κοσμο δε συμπεριφέρεται ετσι στις παλιές καραβάνες που έχουν προσφέρει.Ο κατάλογος των φάουλ της διοίκησης είναι ατελείωτος.Σ όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η σημαντική «βοήθεια» σ αυτήν την εμπρηστική κατάσταση ,των ΜΜΕ της πόλης .Ραδιόφωνα σαιτ κι εφημερίδες πυροβολούν καθημερινά το μυαλό του ΠΑΟΚτση, κάνοντας τις περισσότερες φορές την τρίχα τριχιά , βγάζοντας τον απ τα ρούχα του.
Αναρωτήθηκα λοιπόν γιατι γίνονται όλα αυτά ?Είναι όλα τυχαία ?Τον Μητσοτά…να χαμε επίτιμο τέτοια «ρέντα» δε θα χαμε αρα μάλλον όχι.Διάβασα αρκετές φορές ότι μάλλον ο στόχος είναι ο Ιβάν, όμως ο Ιβάν είναι μόνο 2 χρόνια παρών κι αυτή η κατάσταση είναι πιο παλιά αρα?Αρα φίλε ΠΑΟΚΤΣΗ τείνω στο συμπέρασμα οτι καθαρά και ξάστερα ο στόχος εισαι ΕΣΥ.Εσένα θέλουν να διώξουν απ την Τούμπα (και εν μέρη το χουν καταφέρει) γιατι πολυ απλά «..η δύναμή σου είμαστε εμεις οι χιλιάδες οπαδοί σου». Επενδυτές ήρθαν κι έφυγαν αλλα ο κόσμος ήταν παντα εκεί και στήριζε την ομάδα Εσένα φοβούνται περισσότερο και γι αυτό σε θέλουν διχασμένο και απογοητευμένο. Μη τους το επιτρέψεις.
ΥΓ Τα κάστρα πέφτουν απο μέσα.
Αφορμή γι αυτο το ποστ ήταν το μάτς με τη Ζιμπρου στη Τούμπα.Μια Τούμπα σκια του εαυτού της σε σχεση με το παρελθόν. Δε θυμάμαι άλλοτε σε τοσο κρίσιμο παιχνίδι το γήπεδο να ναι μισοάδειο.Ο οπαδός του ΠΑΟΚ γυρισε την πλάτη στην ομάδα .Γιατί? Γιατι του σπασαν τα @@@@ πολύ απλά.
Η διοίκηση της ΠΑΕ τα τελευταία χρόνια κάνει ότι περνάει απ το χέρι της για να μας τρελάνει. Αλλάζει προπονητές σαν τα πουκάμισα(ενώ ξέρει ότι χρειάζεται σταθερότητα),κανει τραγικές εισαγωγές παλτών κάθε χρόνο σπαταλώντας εκατομμύρια, φέρνει παίκτες σε θέσεις που έχει πλεόνασμα και τα κενά τα αφήνει αναπλήρωτα. Η φετινή χρονια δε, ήταν το αποκορύφωμα όλων. Προσλήφθηκε ένας προπονητής που περα απ τις δυνατότητες του που δεν εξετάζω ,ήταν δεδομένο ότι θα διχάσει τον κόσμο(τα λέγαμε από πέρσι) και του δόθηκε η Κ20 για να κάνει προετοιμασία (????). Τα κενά στο ρόστερ τα βλέπει και εκ γενετής τυφλός ενώ για κερασάκι «τελειώσανε» τους Λινο Βούκιτς και τον Παυλάρα για δεύτερη φορά. Καμιά ομάδα στον κοσμο δε συμπεριφέρεται ετσι στις παλιές καραβάνες που έχουν προσφέρει.Ο κατάλογος των φάουλ της διοίκησης είναι ατελείωτος.Σ όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η σημαντική «βοήθεια» σ αυτήν την εμπρηστική κατάσταση ,των ΜΜΕ της πόλης .Ραδιόφωνα σαιτ κι εφημερίδες πυροβολούν καθημερινά το μυαλό του ΠΑΟΚτση, κάνοντας τις περισσότερες φορές την τρίχα τριχιά , βγάζοντας τον απ τα ρούχα του.
Αναρωτήθηκα λοιπόν γιατι γίνονται όλα αυτά ?Είναι όλα τυχαία ?Τον Μητσοτά…να χαμε επίτιμο τέτοια «ρέντα» δε θα χαμε αρα μάλλον όχι.Διάβασα αρκετές φορές ότι μάλλον ο στόχος είναι ο Ιβάν, όμως ο Ιβάν είναι μόνο 2 χρόνια παρών κι αυτή η κατάσταση είναι πιο παλιά αρα?Αρα φίλε ΠΑΟΚΤΣΗ τείνω στο συμπέρασμα οτι καθαρά και ξάστερα ο στόχος εισαι ΕΣΥ.Εσένα θέλουν να διώξουν απ την Τούμπα (και εν μέρη το χουν καταφέρει) γιατι πολυ απλά «..η δύναμή σου είμαστε εμεις οι χιλιάδες οπαδοί σου». Επενδυτές ήρθαν κι έφυγαν αλλα ο κόσμος ήταν παντα εκεί και στήριζε την ομάδα Εσένα φοβούνται περισσότερο και γι αυτό σε θέλουν διχασμένο και απογοητευμένο. Μη τους το επιτρέψεις.
ΥΓ Τα κάστρα πέφτουν απο μέσα.