Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54425
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Καταλαβαίνω οτι είναι φάουλ αυτό που λέω, γι'αυτό προσπαθώ να κινούμαι στο όριο και δεν αφήνω υπονοούμενα.. Η απάντησή μου στον Mapogo παραπάνω σε απαντάει..
Άβαταρ μέλους
mpouJr
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 05:27

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από mpouJr »

Eμετικα σεναρια.....
Στο ιδιο μηκος κυματος ειναι το οτι αυτοι που εκαναν ντου με την ραπιντ ηταν πληρωμενοι εξτρεμιστες που ηθελαν την τιμωρια της ομαδας,αυτος που εβαλε τον γαυρο στον παγκο το εκανε επι πληρωμη για να αποκλειστει η ομαδα απο το κυππελο αλλα δεν του εκατσε κ εφαγε μονο -3 στα πλει-οφ,οπως κ η ανακοινωση της βαλμαδας για την λεσχη μπιλντεμπεργκ που ειναι μεγαλομετοχος του ΠΑΟΚ.....
Ενταξει το ξεφτιλισαμε το θεμα....

Το σεναριο που λεει ο φιλος για το μιλητο του Σαντος δεν μπορουσε ο ΖΒ να το κανει με τον Στεφενς?η με τον Μπολονι?γιατι το εκανε μονο με τον καρπουζα?μηπως επερνε μιζα?
Μην εισαι κακος 3 χρονια ψαχνουμε σεντερ μπακ κ βρηκαμε 1 :D στην επομενη τριετια θα βρεθει κ το δευτερο :D
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9808
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από tzelas »

astronaut έγραψε:
kataramenos5 έγραψε:
RoMaN έγραψε: Άρα, αναρωτιέμαι...μήπως τελικά είναι έτοιμος;
Αυτό με τρώει και μένα.Δε θελω να το πιστέψω ,δε το χωράει ο νούς μου αλλα ...3 χρονια για να βρεί σεντερ μπακ ο ΠΑΟΚ είναι πολλά.
Ο Σάντος δίδαξε τα μυστικά της δουλειάς καί σ'αυτόν καί στον Ζαγόρ. Γι'αυτό τον έχουν Θεό τους και υπάρχει αρμονική συνεργασία μεταξύ τους. Μ'όποιον δάσκαλο καθήσεις...
Όσο για τις επιτυχημένες μεταγραφές, Κονσεϊσάο-Λίνο-Βιεϊρίνια είναι από μιλητό του Καρπουζά. Με τον Κοντρέρας ήταν συμπαίκτες.. Οπότε τί έμεινε? Ένας Γκαρσία και ένας Μουσλίμοβιτς. Άντε κι ο Σορλέν.
Βιτόλο, Ίβιτς, Μπακαγιόκο, Φωτάκης, Σνάουτσνερ, Χαλκιάς, Κρέσιτς, Τσιρίλο ήταν μες στα πόδια μας/λίγδα μας.

** Δεν είναι τυχαίο ότι απ'τη μέρα που έφυγε/τους παράτησε ο Σάντος δεν έχει στεριώσει προπονητής και ο καλοκαιρινός σχεδιασμός γίνεται αποκλειστικά από τον Ζησάο...
Με τον Μουσλίμοβιτς ήταν συνπαίκτες στην Περούτζια το 2001, ενώ και με τον Πάμπλο έχουν κοινό σημείο αναφοράς την Θέλτα που έπαιξαν και οι δύο σε διαφορετικές περιόδους (δηλαδή ένα χρόνο μετά ο Πάμπλο) αλλά όπως και να το κάνεις αυτό κάνει την προσέγγιση πολύ πιο εύκολη και σε πρακτικό και σε συναισθηματικό επίπεδο.
captaincaptain
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 16:31

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από captaincaptain »

Με δύο ραγδαία αναπτυσσόμενες αγορές που αυτή την εποχή πληρώνουν
τρελό χρήμα (MLS USA, ASIA CHINA and Άραβες) κ θα συνεχίσουν να πληρώνουν
εμείς που δε θέλαμε τρεις ξένους ( δύο Ισπανούς κ ένα Καμερουνέζο) τους χαρίζουμε
δεξιά κ αριστερά. Αν θέλετε να θυμίσω την υπόθεση βαις-γαύρου κ στοχ - φενεμπαξε
θα καταλάβετε ότι ακόμη κ αν δεχτούμε το γεγονός ότι ο ζβ έχει αγαθές προθέσεις,
δεν παίρνει μίζες, κ ξημεροβραδιάζεται προασπίζοντας τα συμφέροντα του ΠΑΟΚ,είναι
πολύ λίγος για τον ΠΑΟΚ του Σαββίδη, χρειαζόμαστε επειγόντως Τεχνικό Διευθυντή που
θα μπορεί να βρίσκει εύκολα παίκτες κ να τους πουλάει κ εύκολα με κέρδος για τον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
gkey
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2014, 11:54
Τοποθεσία: Λάρισα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από gkey »

captaincaptain έγραψε:Με δύο ραγδαία αναπτυσσόμενες αγορές που αυτή την εποχή πληρώνουν
τρελό χρήμα (MLS USA, ASIA CHINA and Άραβες) κ θα συνεχίσουν να πληρώνουν
εμείς που δε θέλαμε τρεις ξένους ( δύο Ισπανούς κ ένα Καμερουνέζο) τους χαρίζουμε
δεξιά κ αριστερά. Αν θέλετε να θυμίσω την υπόθεση βαις-γαύρου κ στοχ - φενεμπαξε
θα καταλάβετε ότι ακόμη κ αν δεχτούμε το γεγονός ότι ο ζβ έχει αγαθές προθέσεις,
δεν παίρνει μίζες, κ ξημεροβραδιάζεται προασπίζοντας τα συμφέροντα του ΠΑΟΚ,είναι
πολύ λίγος για τον ΠΑΟΚ του Σαββίδη, χρειαζόμαστε επειγόντως Τεχνικό Διευθυντή που
θα μπορεί να βρίσκει εύκολα παίκτες κ να τους πουλάει κ εύκολα με κέρδος για τον ΠΑΟΚ.
+1
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Τζαμπα μαθημα vol 2 .Παρε χαρτι και γράφε.

Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ παρουσίασε το μεσημέρι τον Κώστα Κακαρούδη που νωρίτερα υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο. Όπως πάντα οικοδεσπότης ήταν ο Τέλης Ζουρνατζίδης ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων...

"Στο καθαρά μπασκετικό κομμάτι θέλαμε παίκτη όπως ο Κώστας, ψηλό με άνεση να τρέξει, να απειλήσει από μακριά και κοντά, κάτι που δεν είχαμε μετά τον Γκετσέφσκι. Ξέραμε την εξέλιξη με Τσαϊρέλη και Μπόγρη και έτσι προχωρήσμε. Στο 2ο κομμάτι του σκάουτινγκ ασχολούμαστε με το χαρακτήρα, πως λειτουργεί ο παίκτης, πόσο καλός συμπαίκτης είναι, αυτό μας ενδιαφέρει το ίδιο η και περισσότερο. Πήραμε τις καλύτερες πληροφορίες. Προσέχουμε πάντα ποιός θα γίνει ένας από μας και ο Κώστας γίνεται πανάξια".
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Δε νομίζω ότι δεν τα ξέρει αυτά...μάλλον αλλά θέματα υπαρχουν
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1826
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από angelheart »

@Κατ

πριονοκορδέλα ; προκρούστεια κλίνη ; :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Τέσσερα χρόνια απογοήτευση,ξεφτίλα,πίκρα και θυμός.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από john4serres »

Αργει η αποχώρηση του ? Φέρτε εναν ξένο που ξέρει την δουλειά , να εχει ικανοτητες και Μέσα σε 1-2 μέρες πρέπει να κλείνει η κάθε μεταγραφή.

Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54425
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Η γενική συνέλευση είναι σήμερα, ας περιμένουμε άλλες περίπου 12 ώρες για διοικητικά και 36 για τα μεταγραφικά, αφού οι ανακοινώσεις γίνονται συχνά σε αργίες και απεργίες των ΜΜΕ!
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6493
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Ale »

kataramenos5 έγραψε:Τέσσερα χρόνια απογοήτευση,ξεφτίλα,πίκρα και θυμός.
+4
Άβαταρ μέλους
whiteblack
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τρί 03 Ιουν 2008, 00:07

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από whiteblack »

Κάποιοι λέγανε ότι μπορεί να φύγεις . Εγώ αμήν έλεγα αλλά δεν το πολυπίστευα . Δυστυχώς δικαιώθηκα ! Πρόεδρος - βοηθός προπονητή-τεχνικός διευθυντής -σύμβουλος πρόεδρου .... Τι πολυτάλαντος άνθρωπος είσαι εσύ??? Όλοι φεύγουνε και μόνο εσύ επιβιώνεις πάντα. Ελπίζω μόνο να σου χει περάσει η προεδρομανια γιατί αυτόν το Τζακ έτσι όπως το βλέπω μάλλον για πρωινό τον έχεις !!
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Σαν το Πασοκ ενα πραμα .Δε φευγει με τιποτα απ την κυβέρνηση.
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Κάποτε παρακαλαγαμε μην πάει στην βαζέλα..Αποφασίστε. :D
Υ.Γ. Εγώ δεν τον θέλω
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”