Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Μια χαρά παιχνίδι - για φιλικό τέτοια περίοδο, με ενδεκάδα βασικών που παίζει για πρώτη φορα και με αντίπαλο που ξεκινάει σε μια εβδομάδα το πρωτάθλημα.
Καλή αμυντική συμπεριφορά ως ομαδα με τρύπες όμως στα δεξιά. Ενίοτε καλές συνεργασίες στην ανάπτυξη.
Πάντως είναι προβληματική η σύνδεση άμυνας και κέντρου με τα εξάρια μας - κυρίως Μαντούρο - να είναι πιο ψιλά απ ότι πρέπει. Με αποτέλεσμα να μην έχουμε σχεδόν καθόλου ανάπτυξη από τον άξονα και να έχουμε πολύ ανούσια κυκλοφορία στην αμυντική γραμμή.
Αλλα όπως είπα και πάνω: είναι ακόμη πολύ νωρίς - με τα πρώτα δείγματα θετικά.
Με τους τρεις καινούργιους: Rat, Golasa, Μακ και Μαduro ανεβασμένο προστίθεται κάποια ποιότητα στην ομάδα.
Οπωσδήποτε θέλουμε σέντερ μπακ - και όχι έναν αλλα δυο, με έφεση στο ανέβασμα της μπάλας.
Με τρομάζει η σκέψη να τραυματιστεί κάποια στιγμή ο Βίτορ και να μείνουμε με Κατσίκα.
Καλή αμυντική συμπεριφορά ως ομαδα με τρύπες όμως στα δεξιά. Ενίοτε καλές συνεργασίες στην ανάπτυξη.
Πάντως είναι προβληματική η σύνδεση άμυνας και κέντρου με τα εξάρια μας - κυρίως Μαντούρο - να είναι πιο ψιλά απ ότι πρέπει. Με αποτέλεσμα να μην έχουμε σχεδόν καθόλου ανάπτυξη από τον άξονα και να έχουμε πολύ ανούσια κυκλοφορία στην αμυντική γραμμή.
Αλλα όπως είπα και πάνω: είναι ακόμη πολύ νωρίς - με τα πρώτα δείγματα θετικά.
Με τους τρεις καινούργιους: Rat, Golasa, Μακ και Μαduro ανεβασμένο προστίθεται κάποια ποιότητα στην ομάδα.
Οπωσδήποτε θέλουμε σέντερ μπακ - και όχι έναν αλλα δυο, με έφεση στο ανέβασμα της μπάλας.
Με τρομάζει η σκέψη να τραυματιστεί κάποια στιγμή ο Βίτορ και να μείνουμε με Κατσίκα.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Πλάκα θα έχει να πάρουμε σέντερ μπακ και να φάει ο Βίτορ πάγκο.sourmenetes έγραψε:Παντως σεντερ μπακ βρηκαμε..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Σοβαρά τώρα, έχει δείξει καλά στοιχεία σαν στόπερ, ας προσπαθήσουμε να το εκμεταλλευτούμε εκεί τουλάχιστον, αφού τον φορτωθήκαμε που τον φορτωθήκαμε και αρ. μπακ σε σοβαρό επίπεδο δεν βλέπω να παίζει, μόνο γιούρια και κλεφτοπόλεμο.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
- Metal-Nikos
- Δημοσιεύσεις: 86
- Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 23:02
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
μέ έχει κουράσει αφάνταστα ο αναστασιάδης με τους τζαβέλλα , σκόνδρα στα μπάκ γιατί δέν τους βάζει στην θέση τους ένα ημίχρονο μαζί να δούμε μπάλλα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Μέσα σε 5 λεπτά στο δεύτερο ημίχρονο φάνηκε πόσο δεν πρέπει να κρίνουμε από τα φιλικά και να έχουμε υπομονή.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Έλα ρε Κλάους... Ελπίζω να μην πάρει μπρος Ιανουάριο πάλι...
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ποιός γλωσσόφαγε τον Κλάους με το συμβόλαιο κι έχει χάσει 2;
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Μακαρι να τα χανει τωρα κ να τα βαζει στα επισημα.
Φερτε ρε κ εναν μακ αριστερα μπας κ δουμε ακομπλεξαριστο ποδοσφαιρο
Φερτε ρε κ εναν μακ αριστερα μπας κ δουμε ακομπλεξαριστο ποδοσφαιρο
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Επίσης νομίζω πως είναι εμφανές οτι ο Μαντούρο δεν κουνιέται βήμα από τα χαφ εκτός αν παίξουμε 3-5-2.
- Metal-Nikos
- Δημοσιεύσεις: 86
- Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 23:02
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
λογικό ο σαββίδης μικρός ο τζιόλης ανέτοιμος ακόμαOdi έγραψε:Επίσης νομίζω πως είναι εμφανές οτι ο Μαντούρο δεν κουνιέται βήμα από τα χαφ εκτός αν παίξουμε 3-5-2.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Πανω που βρηκαμε ρυθμο το γ@μησανε οι αγγλιδουλες..
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Εναν κανονικο παικτη εχουμε μεσοεπιθετικα,τον Μακ και ειναι η μονη πηγη κινδυνου,σκεψου ποσο διαφορετικη εικονα θα ειχε η ομαδα αν υπηρχε ενας αντιστοιχος αριστερα και ενας στον αξονα,δεν γινεται να μην το βλεπουν και τυφλος θα το καταλαβαινε.