Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από barlow4 »

πιο ικανοι απο το βρυζα?σε αυτο που κανει δεν υπαρχει καλυτερος.
ξενερωσε τον κοσμο τον εδιωξε απο γηπεδο και διαρκειας.βλεπει μια χαρα οτι ο κοσμος ειναι απογοητευμενος και συνεχιζει την ιδια καταστροφικη συνταγη.ειναι λες και τον πληρωνουν να διωξει ολους οσοι πηγαιναν τοσα χρονια στο γηπεδο για να φερει καινουριους υπνωτισμενους πελατες που σκορπανε λεφτα νο ματερ γουατ.
λες και προσπαθει να κανει τον ΠΑΟΚ εκκλησια αφου θα εχουν φυγει ολοι οι αρρωστοι.και οταν λεω αρρωστοι δεν εννοω αυτους που κανουν επεισοδια χωρις λογο(που προσωπικα πιστευω δεν υπαρχουν τετοιοι η εστω ειναι ελαχιστοι)εννοω ολους τους δεκαδες χιλιαδες κολλημενους που σκεφτονται τι κανει ο ΠΑΟΚ απο το πρωι ως το βραδυ.
απο την αλλη ρε πουστη μου δεν μπορω να δεχτω οτι ο βρυζας λειτουργει αυτοβουλως, οτι εχει τοση δυναμη να καταστρεφει χωρις να μπορει να τον κουνησει κανεις.δεν μπορω να πιστεψω οτι κανει του κεφαλιου του.και οτι εχει καταστρωσει ενα σατανικο σχεδιο ξεφτιλισματος του ΠΑΟΚ χωρις λογο.κατι μου βρωμαει πολυ ασχημα στη φαση.
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Πραγματικα αν αληθευει προκειτε για πολυ καλη ειδηση και παραληλα θα λειτουργεισει ευεργετικα στην αποσυμφορηση του αρνητικου κλιματος,ενω δημιουργει και προσδοκιες για ακομα καλυτερα πραγματα η ελευση του κροιφ.
Άβαταρ μέλους
gkey
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2014, 11:54
Τοποθεσία: Λάρισα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από gkey »

Επιτέλους κάποιος είδε τα αυτονόητα. Στο καλό και μην μας γράφεις...
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από john4serres »

Αυτά είναι νέα. Άντε. Φτανει !!

Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
charlie_pace
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 21:33

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από charlie_pace »

desperando έγραψε:μακαρι Θεε μου

ο ζησης μανατζερ? δεν το πιστευω

υγ και επειδη εισαι ακομα προεδρος τυπικα..αυτο το ειδε κανεις στην ΠΑΕ?
τους υπαλληλους σας τους ελεγχετε καθολου ή ο καθενας νομιζει οτι ειναι στο τσιφλικι του μπαμπα του?

Εικόνα
δεν ξερω ποσο καιρό υπάρχει αυό.. αν υπάρχει πολυ καιρο και δεν εχει διαγραφει ειναι απαράδεκτο (αν και λίγο αστείο :P )
αλλά δεν σημαίνει ότι το έκανε υπάλληλος της ΠΑΕ, καθώς μπορεί να ταγκάρει όποιος θέλει
(υπάρχει η επιλογη να κλείσουν τα ταγκαρίσματα και να μπορούν να το κάνουν μονο οι διαχειριστές της σελίδας, αλλά κάτι τέτοιο δεν θα ήταν "φιλικό", με την εννοια ότι αν είχαν τραβήξει εμένα και ήθελα να εμφανίζεται στο προφιλ μου, δεν θα μπορούσα να με κάνω tag. επίσης έτσι χανεις από το reach που εχεις. με κανω tag, εμφανιζεται στο προφιλ μου και στο timeline φιλων μου..)
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από panta »

Το μόνο κακό είναι οτι γίνεται αργά.... και απλά εμείς πρέπει να κάνουμε υπομονή άλλο ένα χρόνο για να δούμε πράγματα στο αγωνιστικό... Την ευθύνη για το χτίσιμο της ομάδας 2014-2015 την έχει ο ΖΒ. Οι Αγγελίδης Κροϋφ (αν έρθει, που μακάρι να έρθει) θα έχουν την ευθύνη της ομάδας 2015-2016 οι όποια ομάδα 2015-2016 θα πρέπει να δέσει για κανένα χρόνο τουλάχιστον για να μπορέσει να κάνει την υπέρβαση σε αγωνιστικό επίπεδο...οπότε αν εμείς κάνουμε υπομονή και δεν τους διαολοστείλουμε το 2017 θα είμαστε καλά
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από eorptol »

john4serres έγραψε:Αυτά είναι νέα. Άντε. Φτανει !!

Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
Ο μπουρδολακης του αρένα μεχρι τωρα έκραζε τον Σαββιδη επειδη κρατάει τον ζηση και μόλις ο ρεπόρτερ τον ειπε οτι πιθανόν ο ο Ζησης ειναι παρελθόν και θα αναλάβει ο Κρόιφ ειπε " α τον ξεζούμισε και τον πετάει τωρα " .......
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από tzelas »

desperando έγραψε:μακαρι Θεε μου

ο ζησης μανατζερ? δεν το πιστευω

υγ και επειδη εισαι ακομα προεδρος τυπικα..αυτο το ειδε κανεις στην ΠΑΕ?
τους υπαλληλους σας τους ελεγχετε καθολου ή ο καθενας νομιζει οτι ειναι στο τσιφλικι του μπαμπα του?

Εικόνα

Το είδε πάντως το περιβάλλον του κυρίου αν κρίνω από το σχόλιο απάντησης ότι συνοδεύεται από την κόρη του που δεν εμφανίζεται στην φώτο :(
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από paokovios1974 »

eorptol έγραψε:
john4serres έγραψε:Αυτά είναι νέα. Άντε. Φτανει !!

Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
Ο μπουρδολακης του αρένα μεχρι τωρα έκραζε τον Σαββιδη επειδη κρατάει τον ζηση και μόλις ο ρεπόρτερ τον ειπε οτι πιθανόν ο ο Ζησης ειναι παρελθόν και θα αναλάβει ο Κρόιφ ειπε " α τον ξεζούμισε και τον πετάει τωρα " .......
Το ατομο αυτο ειχε πει στον αερα της πολης οτι αν ηταν το μετροκολις απο το 1997 ο ρουλης δεν θα ειχε πεσει,ο ανθρωπος θα μπορουσε να ονομαστει mr σλογκαν καθως ολη του η ομιλια ειναι εκφρασεις κλισε που τις διανθιζει με λιγη ιντριγκα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paokovios1974 την Τετ 06 Αύγ 2014, 17:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Ale »

buffos έγραψε:
Ale έγραψε: Από τα ντου ( ;) ) και μετά έχουν φανεί πολλά. Με ενδιάμεσες κορυφές ξεφτίλας τις π#υστιές σε Μπόλονι και Γκαρσία, το όνειδος Δ*νη, τα περσινά εισιτήρια του τελικού. Χωρίς να υπάρχει καν επενδυτής στον ορίζοντα τα πρώτα χρόνια. Για να μην θυμηθώ τα κωλοτριψίματα με τον βάζελο πριν τον επαναφέρει ο Ζαγοράκης.
Και ο Σκόρδας δέσμευσε την περιουσία του στα χρέη του ρούλη, άρα καλά κάνουν τα λήκια και τον βάζουν πρόεδρο κάθε τόσο.
Όσο για τον Ζαγοράκη, το ευχαριστώ του πλέον το εισπράττει και με το παραπάνω κάθε πρώτη και δεκαπέντε.
Να τον πεις τον Ζησάκο ούτε χαζοί είμαστε, ούτε αμνήμονες.
Δεν κατάλαβα. Όταν έφυγε με τον ΠΑΟΚ τι έπρεπε να μην ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο ξανά? Δηλαδή του έκανε πρόταση ο ΠΑΟ για μανατζερ. Εσυ τον βρίζεις, να μην ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο καθόλου επειδή εσυ δεν τον γουστάρεις?

Σε ρώτησα πότε σου ξίνησε ο Βρύζας και μου γράφεις για το θέμα Δώνη (που είναι 10000% θέμα Σαββίδη), για το θέμα Γκαρσία (δεν κατάλαβα τι ακριβώς έκανε ο Βρύζας από το κεφάλι του και έχει αυτός την ευθύνη. Μην γράφεις γενικότητες...).

Τέλος στον Άρη μπαίνει πρόεδρος μόνο όποιος δεν έχει μαντίλι να κλάψει ή είναι μέσα στα @$#%@$%@ μέχρι το λαιμό. Λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να μπει πριν πάει στην Γ εθνική.
Πώς έφυγε από τον ΠΑΟΚ την πρώτη φορά; Παραιτήθηκε, ή απολύθηκε; Μήπως είχε γλυκαθεί από το προεδριλίκι και τον χάλασε η επιστροφή Ζαγοράκη; Και από ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ να προσπαθεί να χωθεί τδ στην ζέλα; Είπα να μην τα θυμηθώ, αλλά με σύγχισες.
Για τα π#υστριλίκια μέσω των αρδ24 από Νοέμβρη μήνα εναντίον του Μπόλονι (που με το διπλό στο Λονδίνο τους άφησε να πιπιλάνε το δάχτυλο) ο Σαββίδης έφταιγε; Τον σπυριάρη ο Σαββίδης τον έφερε; Ο Σαββίδης έβαζε τα αρδ να τον αποθεώνουν ακόμη κι όταν ξεφτιλιζόταν η ομάδα;
Στην σύγκρουση σπυριάρη-Γκαρσία ποιά ήταν η θέση του ατσαλάκωτου;
Όσο για τον παραλληλισμό με τον ρούλη που έφερα στην κουβέντα, το νόημα το κατάλαβες και ακόμη δεν απάντησες.
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2572
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από dimbar »

barlow4 έγραψε:πιο ικανοι απο το βρυζα?σε αυτο που κανει δεν υπαρχει καλυτερος.
ξενερωσε τον κοσμο τον εδιωξε απο γηπεδο και διαρκειας.βλεπει μια χαρα οτι ο κοσμος ειναι απογοητευμενος και συνεχιζει την ιδια καταστροφικη συνταγη.ειναι λες και τον πληρωνουν να διωξει ολους οσοι πηγαιναν τοσα χρονια στο γηπεδο για να φερει καινουριους υπνωτισμενους πελατες που σκορπανε λεφτα νο ματερ γουατ.
λες και προσπαθει να κανει τον ΠΑΟΚ εκκλησια αφου θα εχουν φυγει ολοι οι αρρωστοι.και οταν λεω αρρωστοι δεν εννοω αυτους που κανουν επεισοδια χωρις λογο(που προσωπικα πιστευω δεν υπαρχουν τετοιοι η εστω ειναι ελαχιστοι)εννοω ολους τους δεκαδες χιλιαδες κολλημενους που σκεφτονται τι κανει ο ΠΑΟΚ απο το πρωι ως το βραδυ.
απο την αλλη ρε πουστη μου δεν μπορω να δεχτω οτι ο βρυζας λειτουργει αυτοβουλως, οτι εχει τοση δυναμη να καταστρεφει χωρις να μπορει να τον κουνησει κανεις.δεν μπορω να πιστεψω οτι κανει του κεφαλιου του.και οτι εχει καταστρωσει ενα σατανικο σχεδιο ξεφτιλισματος του ΠΑΟΚ χωρις λογο.κατι μου βρωμαει πολυ ασχημα στη φαση.
+1000000

(Θερμή παράκληση : Αν βρει κανείς βιογραφικό του νέου προέδρου ας το ποστάρει.)

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από eorptol »

Το αλλο με τον Παύλο ψωμιαδη της Ασπίς που ήθελε τον ΠΑΟΚ τον έλεγε μπορεί εισαι Πειραιώτης αλλα μόλις αναλάβεις τον ΠΑΟΚ θα γίνει ΠΑΟΚΤΣΗΣ :):)
Για τον Πετρουλάκη το σχόλιο
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από desperando »

dimbar έγραψε:
barlow4 έγραψε:πιο ικανοι απο το βρυζα?σε αυτο που κανει δεν υπαρχει καλυτερος.
ξενερωσε τον κοσμο τον εδιωξε απο γηπεδο και διαρκειας.βλεπει μια χαρα οτι ο κοσμος ειναι απογοητευμενος και συνεχιζει την ιδια καταστροφικη συνταγη.ειναι λες και τον πληρωνουν να διωξει ολους οσοι πηγαιναν τοσα χρονια στο γηπεδο για να φερει καινουριους υπνωτισμενους πελατες που σκορπανε λεφτα νο ματερ γουατ.
λες και προσπαθει να κανει τον ΠΑΟΚ εκκλησια αφου θα εχουν φυγει ολοι οι αρρωστοι.και οταν λεω αρρωστοι δεν εννοω αυτους που κανουν επεισοδια χωρις λογο(που προσωπικα πιστευω δεν υπαρχουν τετοιοι η εστω ειναι ελαχιστοι)εννοω ολους τους δεκαδες χιλιαδες κολλημενους που σκεφτονται τι κανει ο ΠΑΟΚ απο το πρωι ως το βραδυ.
απο την αλλη ρε πουστη μου δεν μπορω να δεχτω οτι ο βρυζας λειτουργει αυτοβουλως, οτι εχει τοση δυναμη να καταστρεφει χωρις να μπορει να τον κουνησει κανεις.δεν μπορω να πιστεψω οτι κανει του κεφαλιου του.και οτι εχει καταστρωσει ενα σατανικο σχεδιο ξεφτιλισματος του ΠΑΟΚ χωρις λογο.κατι μου βρωμαει πολυ ασχημα στη φαση.
+1000000

(Θερμή παράκληση : Αν βρει κανείς βιογραφικό του νέου προέδρου ας το ποστάρει.)

Εικόνα
dimbar μιας και σε βρηκαμε μπορεις να κανεις κατι με τον κωδικό στο google drive?
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από nikolasf »

nikolasf έγραψε:Φυγε... Εφιαλτη.....
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από astronaut »

Δεν είναι απίθανο να είναι αντίποινα των αρδ για την διαρροή ότι ο Νταρμπό θα αγωνιζόταν με την Ξάνθη...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”