Σε μενα παιζει
Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
-
kostas kat
- Δημοσιεύσεις: 98
- Εγγραφή: Τετ 12 Μαρ 2014, 03:10
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Πασάρα ο Μάντουρος στον Κίτσιου! Αυτά μας έλειψαν τα τελευταία δύο χρόνια..
Ρε *ούστη, ο Ιταλός Πουρουπουπού σχολιάζει;;;;;;
Ρε *ούστη, ο Ιταλός Πουρουπουπού σχολιάζει;;;;;;
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Δες το γκολ στην Πόλη με ελληνική περιγραφή. Αυτός είναι. Άκου...ενθουσιασμό που είχε
Μέτρια πράγματα και οι δύο ομάδες μέχρι τώρα
Μέτρια πράγματα και οι δύο ομάδες μέχρι τώρα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ασχετα με το γκολ φετος θα δουμε ΤΑΧΥΤΗΤΑ...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Stefanos Anastasiadis... Έτσι είναι, άμα έχεις ίδιο επίθετο με τον προπονητή, βασικός και περιβραχιόνιο.
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ωραίος ο μαντουρος. Βάλε ένα Νατχο στη θεση του τζανδαρη κ ένα CB στου κατσικα και εχεις μια χαρα ενδεκάδα.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
και ο φανουρης μια χαρα ποδοσφαιριστης ειναι κανονικκος οπως λεμε εδω στο φορουμ......και μια χαρα φαινεται οχι οπως στην ολλανδια που του δωσαν για φανελα μια πυτζαμα δεκα νουμερα μεγαλυτερη και με φαγατε τοτε γιαυτο που ειπα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Κινητική η δεξιά πλευρά με Κίτσιου και Μακ.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ο Μακ πάντως πέφτει πολύ εύκολα...
Ο Φανούρης δε με τρελαίνει σήμερα...
Ρατς μου αρέσει
Ο Φανούρης δε με τρελαίνει σήμερα...
Ρατς μου αρέσει
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Πες τον κλαους ρε...χεστ το επιθετο...δεν το χεις
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
τζανδάρης ο αδύναμος κρίκος.
δε μπορεί να ακολουθήσει το επίπεδο
δε μπορεί να ακολουθήσει το επίπεδο
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.
Ετσι.pgetsos έγραψε:Ο Μακ πάντως πέφτει πολύ εύκολα...
Ο Φανούρης δε με τρελαίνει σήμερα...
Ρατς μου αρέσει
Ρατς ηρεμία κ ηγετικός.
Και ο γκολασα καλός.