Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
http://www.paokmania.gr/stiles/mme/gia- ... onalntinioAle έγραψε:Πάντως θα είχε πλάκα να υπογράψει τον Ροναλντίνιο η κπρ και να παίξει αντίπαλος με εμάς. Μιλάμε για πολύ σουρρεαλισμό!
Δεν ζητούσα κανα εκατομμύριο καλύτερα;
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Το φιλικο με ναπολι το δειχνει κανενα καναλι???
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Παλι σε υψηλη ποιοτητα δηλαδη...
Δεν παιζει να υπαρχει χειροτερο καναλι...
Δεν παιζει να υπαρχει χειροτερο καναλι...
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
ναι
απο το προγραμμα του οτε παιζουμε στις 22:00 Σαββατο βραδυ στο οτεσπορτ1
στο οτεσπορτ4 το Σαββατο στις 20:00 εχει επαναληψη ΠΑΟΚ-Τσβολε

απο το προγραμμα του οτε παιζουμε στις 22:00 Σαββατο βραδυ στο οτεσπορτ1
στο οτεσπορτ4 το Σαββατο στις 20:00 εχει επαναληψη ΠΑΟΚ-Τσβολε
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stelyk την Πέμ 31 Ιούλ 2014, 18:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Του ΑΝΤ1 η ποιότητα είναι επίσης άθλια.. Θέλεις να δεις Π.Α.Ο.Κ. στο EL και θυμάσαι τότε που είδες τον Αγροτικό Αστέρα στο NovaSports 18521 και κλαις.. 
14 του μηνού, 20:30 η ώρα..pagotatzis έγραψε:τι ώρα είναι το ματς με την Ίντερ ;
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Και τη Νάπολη και την Ξάνθη τα δείχνει σε HD ο ΟΤΕ.
OTEsports 1HD τον αγώνα με τη Νάπολη
ΟΤΕsports 3HD τον αγώνα με την Ξάνθη.
Roman δεν έχει λεφτά ο ΑΝΤ1. Νομίσαμε ότι χάλασε η τηλεόραση κάποια στιγμή.

OTEsports 1HD τον αγώνα με τη Νάπολη
ΟΤΕsports 3HD τον αγώνα με την Ξάνθη.
Roman δεν έχει λεφτά ο ΑΝΤ1. Νομίσαμε ότι χάλασε η τηλεόραση κάποια στιγμή.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Η 18άδα μου για Νάπολη θα ήταν
Γλύκος & Γιακουμής
Κίτσιου-Βιτόρ-Κατσικάς-Ρατ & Σκόνδρας-Σπυρόπουλος
Μαντούρο-Κάτσε-Γκολάσα & Σαββίδης
Μακ-Μάρτενς-Κλάους & Πόζογλου-Φανούρης-Κουλούρης
** Τζαβέλλα, Τζιόλη & Σάλπι θα τους "ντεμπούταρα" στην ΚΠΡ.
Γλύκος & Γιακουμής
Κίτσιου-Βιτόρ-Κατσικάς-Ρατ & Σκόνδρας-Σπυρόπουλος
Μαντούρο-Κάτσε-Γκολάσα & Σαββίδης
Μακ-Μάρτενς-Κλάους & Πόζογλου-Φανούρης-Κουλούρης
** Τζαβέλλα, Τζιόλη & Σάλπι θα τους "ντεμπούταρα" στην ΚΠΡ.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Παντως τοσο χαλαρη επιστροφη διεθνων μονο σε μας γινεται.Την περασμενη βδομαδα σε φιλικο της Μπαγερν επαιζε ηδη ο Μιλερ που ηταν στον τελικο του Μουντιαλ!
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ισως να το κανει για να μην υπαρχουν δικαιολογιες κατα τη διαρκεια της σεζον.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Σε ποιό φιλικό έπαιξε ο Τόμας Μύλλερ;
Εγώ ξέρω ότι στα μέχρι τώρα φιλικά έπαιζαν μόνο όσοι δεν είχαν πάει στη Βραζιλία (aka «έκαναν προετοιμασία με άλλη ομάδα από αυτή που θα παίξει»). Στο χθεσινό φιλικό με την Σίβας ξεκίνησαν με τρεις στην άμυνα, τον Μπερνάτ αριστερά, τον Ραφίνια δεξιά και τον Χάβι Μαρτίνεζ στο κέντρο (aka «χωρίς πραγματικό χωρίς σέντερ μπακ»). Έπαιξε επίσης ένας 18χρονος Δανός, ενώ λόγω τραυματισμού δεν έπαιξε και ένας 19χρονος (ο Γκριν), μαζί με τον 21χρονο Μπερνάτ και τον 22χρονο Αλάμπα (aka «Κ20»).
Σημειώνω ότι η Μπάγερν δίνει στις 13 Αυγούστου επίσημο αγώνα για το Σούπερ Καπ απέναντι στην Ντόρτμουντ.
ΥΓ: Στο ταξίδι που έκαναν στις ΗΠΑ για να δώσουν φιλικούς αγώνες προετοιμασίας (και για πολυεπίπεδους λόγους μάρκετινγκ), έξι μέλη της Κ16 δεν κατόρθωσαν να ταξιδέψουν διότι δεν μπόρεσαν να βγάλουν βίζα. Μιλάμε για την Μπάγερν, έτσι;
Αυτό όμως δεν είναι περίεργο᾿ συμβαίνουν και αναποδιές. Το πραγματικά περίεργο είναι ότι οι φίλοι της ομάδας δεν έγραψαν «αυτά μόνο σε μας γίνονται», παρά μόνο «κρίμα για τα παιδιά που έχασαν αυτή την εμπειρία».
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ενταξει ρε συ Στεφανε,ισως να το παρακανε ο φιλος απο λαθος πληροφορηση.
Οι διεθνεις ομως του γαυρου εχουν παιξει ηδη ολοι αλλα και πολλοι ακομα που οι εθνικες τους ειχαν φτασει μεχρι τους 16 του μουντιαλ.
Κανω λαθος σε αυτο?
Οι διεθνεις ομως του γαυρου εχουν παιξει ηδη ολοι αλλα και πολλοι ακομα που οι εθνικες τους ειχαν φτασει μεχρι τους 16 του μουντιαλ.
Κανω λαθος σε αυτο?
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Με ένα χαλάρωμα στην Τούμπα ολοκληρώθηκε η εν Ελλάδι προετοιμασία του ΠΑΟΚ για το φιλικό εναντίον της Νάπολι. Σ´ αυτό δεν συμμετείχε ο Σαρλς Ιτάνζ, ο οποίος και δε συμμετέχει στην αποστολή που ανακοίνωσε ο Άγγελος Αναστασιάδης μετά την προπόνηση. Αυτή αποτελείται από τους:
Αθανασιάδη, Βίτορ, Γιακουμή, Γλύκο, Γκολάσα, Κατσικά, Κίτσιου, Κουλούρη, Κωνσταντινίδη, Κάτσε, Μακ, Μαντούρο, Μάρτενς, Περέιρα, Ποζατζίδη, Ρατς, Σαββίδη, Σκόνδρα, Σπυρόπουλο, Τζανδάρη.
Η αποστολή πετάει στις 12 για Νάπολη, όπου έχει προγραμματιστεί άλλη μια προπόνηση σήμερα το βράδυ στο Σαν Πάολο.
Απο διεθνεις βλεπω μονο Γλυκο και απο πιτσιρικια δε βλεπω Ποζογλου.
Αθανασιάδη, Βίτορ, Γιακουμή, Γλύκο, Γκολάσα, Κατσικά, Κίτσιου, Κουλούρη, Κωνσταντινίδη, Κάτσε, Μακ, Μαντούρο, Μάρτενς, Περέιρα, Ποζατζίδη, Ρατς, Σαββίδη, Σκόνδρα, Σπυρόπουλο, Τζανδάρη.
Η αποστολή πετάει στις 12 για Νάπολη, όπου έχει προγραμματιστεί άλλη μια προπόνηση σήμερα το βράδυ στο Σαν Πάολο.
Απο διεθνεις βλεπω μονο Γλυκο και απο πιτσιρικια δε βλεπω Ποζογλου.