Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
Να δώσει το κράτος λύση στα χρέη δεν το βλέπω (Θόδωρε). Είμαστε ΑΕ.
Να γίνουμε ΠΑΟΚ Αιγινίου σε μία νύχτα δεν υπάρχει περίπτωση.
Προβλέπω δικαστήρια και να σέρνουμε το ελληνικό κράτος σε διεθνή δικαστήρια.
Έπειτα, εξετάζουμε τη λύση του Αιγινιακού. Και πού ξερείς, μπορεί μέχρι τότε να έχει ανέβει στην Α' εθνική και να γλιστράει πιο εύκολα...
Να γίνουμε ΠΑΟΚ Αιγινίου σε μία νύχτα δεν υπάρχει περίπτωση.
Προβλέπω δικαστήρια και να σέρνουμε το ελληνικό κράτος σε διεθνή δικαστήρια.
Έπειτα, εξετάζουμε τη λύση του Αιγινιακού. Και πού ξερείς, μπορεί μέχρι τότε να έχει ανέβει στην Α' εθνική και να γλιστράει πιο εύκολα...
Re: Ζήσης Βρύζας
Συγνώμη ρε παίδες ... ίσως κάτι δεν καταλαβαίνω.
Κ ρωτάω πολύ καλοπροαίρετα.
Κ άμα θέλει κανείς μου εκσηγεί.
Υπόψιν ... δεν ξέρω τα πραγματικά νούμερα... δεν είναι η δουλειά μου ... άραγες θα χρησιμοποιήσω αυτά που όλοι έχουμε διαβάσει.
Χρέος της ομάδας (χωρίς πρόστιμα κλπ) κάπου 11 μύρια (αυτά που ο Ιβάν είπε ότι τους τα δίνει κ αύριο).
Χρέος επίσημο ... (με φουλ προσαυξήσεις) κάπου 30.
Κ απ ότι πήρε κατά καιρους το μάτι μου ... δινουμε 11+5 κ καθαρίσαμε.
Κ ρωτάω γμτ την αφέλεια μου γμω... για 5 μύρια θα πάμε στην Γ' ?
Ε θα μας γράψουνε οι εφημερίδες όλου του κόσμου !
Η ΑΕΚ πήγε για κάπου 130 (πάλι αν κάνω λάθος ας το πει κάποιος)
Στον διορισμένο χαρίσανε (σε σημερινα λεφτα κάπου 200-250 μύρια (υπόψιν ο πληθωρισμός το 1990-1995 έτρεχε με 23-25%)
κ εμείς θα πάμε Γ για 5 ?!
Με κάποιους να λένε "Αντε ρε Ιβαν δώσε 2-3 "χαρτιά" κ φέρε τον τάδε ?
Ε θα μας έχουν φοτό όλες η εφημερίδες του κόσμου.
Οχι στα αθλητικά....στα περίεργα !
Ισως κάποιους τους χαλάει που 3 ομάδες παίζουνε πάντα Α εθνική.
Ισως θέλουν να γίνουν 2.
ΥΓ Συγνώμη αν είναι σεντονάκι ... όπως συγνώμη κ αν είναι εκτός θέματος.
Κ ρωτάω πολύ καλοπροαίρετα.
Κ άμα θέλει κανείς μου εκσηγεί.
Υπόψιν ... δεν ξέρω τα πραγματικά νούμερα... δεν είναι η δουλειά μου ... άραγες θα χρησιμοποιήσω αυτά που όλοι έχουμε διαβάσει.
Χρέος της ομάδας (χωρίς πρόστιμα κλπ) κάπου 11 μύρια (αυτά που ο Ιβάν είπε ότι τους τα δίνει κ αύριο).
Χρέος επίσημο ... (με φουλ προσαυξήσεις) κάπου 30.
Κ απ ότι πήρε κατά καιρους το μάτι μου ... δινουμε 11+5 κ καθαρίσαμε.
Κ ρωτάω γμτ την αφέλεια μου γμω... για 5 μύρια θα πάμε στην Γ' ?
Ε θα μας γράψουνε οι εφημερίδες όλου του κόσμου !
Η ΑΕΚ πήγε για κάπου 130 (πάλι αν κάνω λάθος ας το πει κάποιος)
Στον διορισμένο χαρίσανε (σε σημερινα λεφτα κάπου 200-250 μύρια (υπόψιν ο πληθωρισμός το 1990-1995 έτρεχε με 23-25%)
κ εμείς θα πάμε Γ για 5 ?!
Με κάποιους να λένε "Αντε ρε Ιβαν δώσε 2-3 "χαρτιά" κ φέρε τον τάδε ?
Ε θα μας έχουν φοτό όλες η εφημερίδες του κόσμου.
Οχι στα αθλητικά....στα περίεργα !
Ισως κάποιους τους χαλάει που 3 ομάδες παίζουνε πάντα Α εθνική.
Ισως θέλουν να γίνουν 2.
ΥΓ Συγνώμη αν είναι σεντονάκι ... όπως συγνώμη κ αν είναι εκτός θέματος.
Re: Ζήσης Βρύζας
Δε νομιζω οτι 11+5 εχει βαση,τα χρεη ειναι <<παγωμενα>> και ειναι 30+ μυρια.
Απο που προκυπτει οτι μπορουμε να πληρωσουμε 16 και να καθαρισουμε?
Απο που προκυπτει οτι μπορουμε να πληρωσουμε 16 και να καθαρισουμε?
Re: Ζήσης Βρύζας
Φιλε Μαpogo,ουτε εγω ξερω τα νουμερα...Λεμε τι ακουγεται
Λοιπον λενε για χρεος 11 μυρια περιπου +20% προσαυξησεις (περιπου δηλαδη 2-2,5 μυρια προσαυξησεις) που θελουμε να πληρωσουμε.
Αν ομως δεν γινει ρυθμιση πας στην Γ εθνικη για το συνολο του χρεους ητοι 30+ μυρια....
Ετσι τα καταλαβαινω εγω.....
Τωρα στο θεμα των χρεων και της προεδριας,μπορει ισως ενα ιδιωτικο συμφωνητικο μεταξυ νεου προεδρου και Ιβαν,να ειναι τοσο ισχυρο ωστε τα χρεη να βαρυνουν τον Ιβαν και οχι τον νεο προεδρο???Εδω θελει απαντηση νομικου...
Λοιπον λενε για χρεος 11 μυρια περιπου +20% προσαυξησεις (περιπου δηλαδη 2-2,5 μυρια προσαυξησεις) που θελουμε να πληρωσουμε.
Αν ομως δεν γινει ρυθμιση πας στην Γ εθνικη για το συνολο του χρεους ητοι 30+ μυρια....
Ετσι τα καταλαβαινω εγω.....
Τωρα στο θεμα των χρεων και της προεδριας,μπορει ισως ενα ιδιωτικο συμφωνητικο μεταξυ νεου προεδρου και Ιβαν,να ειναι τοσο ισχυρο ωστε τα χρεη να βαρυνουν τον Ιβαν και οχι τον νεο προεδρο???Εδω θελει απαντηση νομικου...
Re: Ζήσης Βρύζας
Οτι κ να σου πω ρε φίλε ... δεν είμαι ειδικός.obanebane έγραψε:Δε νομιζω οτι 11+5 εχει βαση,τα χρεη ειναι <<παγωμενα>> και ειναι 30+ μυρια.
Απο που προκυπτει οτι μπορουμε να πληρωσουμε 16 και να καθαρισουμε?
Νομικές ερμηνείες ειν αυτές ... άντε να βγάλουμε άκρη.
Λέγανε πάντως ... (αν θυμάμαι καλά) ... ότι πληρώνεις το 20% των προσαυξήσεων ... κ ΟΚ
Κ ο φίλος ο Καστράκις για 20% είπε !
Ε ας βγούνε να πούν !
Δεν είναι 5 ? ... είναι 10 ? Ας βγούνε να το πούν.
Δεν το παίζω large ρε φίλε με κάτι που δεν είχα ποτέ.
Ας μας πούνε όμως.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ζήσης Βρύζας
Παιρνει φραγκα το μπασκετάκι,φευγει ο προεδρος,έρχεται τεχνοκράτης,ρυθμίζεται το προπονητικο ..Δε κοιτάω κι εκείνα τα τζόκερ που χα παραπεταμενα? 
Re: Ζήσης Βρύζας
Mapogo με πτώση στη Γ όχι στα περίεργα, στα κοινωνικά θα μας/τους γράψουν.
Δεν γεννήθηκε ακόμα ο άνθρωπος που θα ρίξει τον ΠΑΟΚ κατηγορία.
Όχι για 5-10-15 αλλά ούτε για 500 μύρια.
Δεν γεννήθηκε ακόμα ο άνθρωπος που θα ρίξει τον ΠΑΟΚ κατηγορία.
Όχι για 5-10-15 αλλά ούτε για 500 μύρια.
Re: Ζήσης Βρύζας
Δεν είμαι νομικός αλλά επειδή με απασχολεί παρόμοια υπόθεση η περίπτωση ιδιωτικού συμφωνητικού να υπερισχύει του νόμου δεν στέκεται με τίποτα.kastrakis έγραψε:
Τωρα στο θεμα των χρεων και της προεδριας,μπορει ισως ενα ιδιωτικο συμφωνητικο μεταξυ νεου προεδρου και Ιβαν,να ειναι τοσο ισχυρο ωστε τα χρεη να βαρυνουν τον Ιβαν και οχι τον νεο προεδρο???Εδω θελει απαντηση νομικου...
Αν υπάρχει κάποιου είδους συμφωνία το μόνο που μπορεί να λέει είναι ότι αν δεν γίνει ρύθμιση ο ΠΑΟΚ θα πληρώσει όλα τα χρέη, όσα είναι αυτά, όταν τελεσηδικίσουν και γίνουν απαιτητά.Και δεν ξέρω πως ένα τέτοιο συμφωνητικό μπορεί να εφαρμοσθεί στην πράξη.
Βέβαια υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο, απόλυτα νόμιμο, ο νέος Πρόεδρος να μην είναι εκτελεστικό μέλος του ΔΣ, δηλ. να μην έχει τυπικά δικαίωμα εκπροσώπησης της ΠΑΕ (να μην την δεσμεύει με την υπογραφή του).Σε μια τέτοια περίπτωση το ΔΣ μπορεί να τον εξουσιοδοτήσει να διαχειρίζεται συγκεκριμένες υποθέσεις και χρηματικά ποσά χωρίς να χρειάζεται την έγκριση/υπογραφή των εκτελεστικών μελών.
Re: Ζήσης Βρύζας
Απο οσο γνωριζω τα χρεη ειναι 11 μυρια κ οι προσαυξησεις ειναι 19-22 (το 65% του συνολικου χρεους ειναι οι προσαυξησεις δηλαδη) μυρια εμεις ζηταμε να δωσουμε 11 μυρια κ 20% προσαυξηση (20% προσαυξηση στο πρωτογενες χρεος) κ αυτοι με τα υπαρχοντα νομοσχεδια ζητανε να πληρωσουμε το 40% των πρσαυξησεων (των προσαυξησεων οχι του πρωτογενους χρεους) οποτε μιλαμε για 7-8 μυρια παραπανω.
Η διαφορα που προκυπτει ειναι 7-8 μυρια νομιζω,δεν ειναι καθολου μικρο το ποσο...
Το οτι εμεις ζηταμε κατι που δεν υπαρχει αυτη την στιγμη,δηλαδη να πληρωσουμε ντουκου ΟΛΑ τα λεφτα χωρις να μπουμε σε χαριστικες ρυθμισεις με 5000 δοσεις ειναι κ το μεγαλο μας προβλημα γιατι δεν μπορουν να ωφεληθουν απο αυτο αλλες εταιριες με παρομοια χρεη (κανεις δεν θελει να πληρωσει ντουκου τοσα πολλα λεφτα οπως κ να το κανουμε) οποτε ειναι σαν να ζηταμε να γινει νομοσχεδιο μονο για εμας,σιγουρα θα υπαρχει ενας τροπος να γινει μια απλη κ ομορφη παρενθεση σε αλλα ρυθμιστικα νομοσχεδια αλλα δυστυχως δεν εχουμε τοσο μεγαλο δοντι ακομα στα πολιτικα δρωμενα,οποτε ασκουμε πιεση οπως μπορουμε μεσω πολιτικων που ειναι δικοι μας μεσω παρουσιασης αλλων λυσεων (Αλλαγη ΑΦΜ,αναβολες δικαστηριων,κτλ κτλ) κ απο οσο μπορω να καταλαβω εχουμε φτασει μια ανασα πριν βρεθει λυση με τον εναν η τον αλλο τροπο.
Κ μια ερωτηση αν δεν ειχαμε "παγωσει" τα χρεη ποσα θα ειχαν γινει με τις προσαυξησεις?
Η διαφορα που προκυπτει ειναι 7-8 μυρια νομιζω,δεν ειναι καθολου μικρο το ποσο...
Το οτι εμεις ζηταμε κατι που δεν υπαρχει αυτη την στιγμη,δηλαδη να πληρωσουμε ντουκου ΟΛΑ τα λεφτα χωρις να μπουμε σε χαριστικες ρυθμισεις με 5000 δοσεις ειναι κ το μεγαλο μας προβλημα γιατι δεν μπορουν να ωφεληθουν απο αυτο αλλες εταιριες με παρομοια χρεη (κανεις δεν θελει να πληρωσει ντουκου τοσα πολλα λεφτα οπως κ να το κανουμε) οποτε ειναι σαν να ζηταμε να γινει νομοσχεδιο μονο για εμας,σιγουρα θα υπαρχει ενας τροπος να γινει μια απλη κ ομορφη παρενθεση σε αλλα ρυθμιστικα νομοσχεδια αλλα δυστυχως δεν εχουμε τοσο μεγαλο δοντι ακομα στα πολιτικα δρωμενα,οποτε ασκουμε πιεση οπως μπορουμε μεσω πολιτικων που ειναι δικοι μας μεσω παρουσιασης αλλων λυσεων (Αλλαγη ΑΦΜ,αναβολες δικαστηριων,κτλ κτλ) κ απο οσο μπορω να καταλαβω εχουμε φτασει μια ανασα πριν βρεθει λυση με τον εναν η τον αλλο τροπο.
Κ μια ερωτηση αν δεν ειχαμε "παγωσει" τα χρεη ποσα θα ειχαν γινει με τις προσαυξησεις?
Re: Ζήσης Βρύζας
Αν ισχύουν τα νούμερα που μας λενε και που σωστά παραθέτεις η διαφορά δεν είναι 7-8 εκ. αλλά περίπου 4-4,5 (κάνε τους υπολογισμούς).mpouJr έγραψε:Απο οσο γνωριζω τα χρεη ειναι 11 μυρια κ οι προσαυξησεις ειναι 19-22 (το 65% του συνολικου χρεους ειναι οι προσαυξησεις δηλαδη) μυρια εμεις ζηταμε να δωσουμε 11 μυρια κ 20% προσαυξηση (20% προσαυξηση στο πρωτογενες χρεος) κ αυτοι με τα υπαρχοντα νομοσχεδια ζητανε να πληρωσουμε το 40% των πρσαυξησεων (των προσαυξησεων οχι του πρωτογενους χρεους) οποτε μιλαμε για 7-8 μυρια παραπανω.
Η διαφορα που προκυπτει ειναι 7-8 μυρια νομιζω,δεν ειναι καθολου μικρο το ποσο...
Το οτι εμεις ζηταμε κατι που δεν υπαρχει αυτη την στιγμη,δηλαδη να πληρωσουμε ντουκου ΟΛΑ τα λεφτα χωρις να μπουμε σε χαριστικες ρυθμισεις με 5000 δοσεις ειναι κ το μεγαλο μας προβλημα γιατι δεν μπορουν να ωφεληθουν απο αυτο αλλες εταιριες με παρομοια χρεη (κανεις δεν θελει να πληρωσει ντουκου τοσα πολλα λεφτα οπως κ να το κανουμε) οποτε ειναι σαν να ζηταμε να γινει νομοσχεδιο μονο για εμας,σιγουρα θα υπαρχει ενας τροπος να γινει μια απλη κ ομορφη παρενθεση σε αλλα ρυθμιστικα νομοσχεδια αλλα δυστυχως δεν εχουμε τοσο μεγαλο δοντι ακομα στα πολιτικα δρωμενα,οποτε ασκουμε πιεση οπως μπορουμε μεσω πολιτικων που ειναι δικοι μας μεσω παρουσιασης αλλων λυσεων (Αλλαγη ΑΦΜ,αναβολες δικαστηριων,κτλ κτλ) κ απο οσο μπορω να καταλαβω εχουμε φτασει μια ανασα πριν βρεθει λυση με τον εναν η τον αλλο τροπο.
Κ μια ερωτηση αν δεν ειχαμε "παγωσει" τα χρεη ποσα θα ειχαν γινει με τις προσαυξησεις?
Το πιό σημαντικό όμως ειναι ότι τα χρέη δεν είναι παγωμένα.Βρίσκονται σε εκκρεμότητα στα Διοικητικά Δικαστήρια.Αν αύριο βγεί απόφαση την επόμενη μέρα γίνονται απαιτητά με τις προσαυξήσεις (δηλ. τα πρόστιμα) και τους ΤΟΚΟΥΣ .Που σημαίνει ότι μπορεί εμείς να τα θεωρούμε ''παγωμένα'' αλλά αν ποτέ βγεί αρνητική απόφαση, θα πληρώσουμε τον ''πάγο'' χρυσάφι με τα επιτόκια του δημοσίου.Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος αυτή την στιγμή που να μπορεί να προσδιορίσει με ακρίβεια το τελικό ποσό, ούτε καν εφοριακός.
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Ζήσης Βρύζας
Δεν ξερω αν ισχυει το σεναριο του Ζορντι Κροιφ.
Αυτο που σιγουρα ισχυει ειναι πως αμα ερθει δεν τιθεται θεμα να συνυπαρχει με το Βρυζα. Ο ανθρωπος φαινεται σοβαρος και προφανως θελει το χωρο του. Ο Βρυζας θα παρεμενε στην ομαδα υπο εναν ορο και μονο. Μονο λογω χρεων. Αν λυθει αυτο το θεμα θα αρχισει να κρινεται με βαση τις μεταγραφικες επιλογες του και μονο.
Αποψη μου και προβλεψη ειναι οτι αυτη η μεταγραφικη περιοδος ειναι η πιο σημαντικη στην καριερα του Βρυζα.
Αυτο που σιγουρα ισχυει ειναι πως αμα ερθει δεν τιθεται θεμα να συνυπαρχει με το Βρυζα. Ο ανθρωπος φαινεται σοβαρος και προφανως θελει το χωρο του. Ο Βρυζας θα παρεμενε στην ομαδα υπο εναν ορο και μονο. Μονο λογω χρεων. Αν λυθει αυτο το θεμα θα αρχισει να κρινεται με βαση τις μεταγραφικες επιλογες του και μονο.
Αποψη μου και προβλεψη ειναι οτι αυτη η μεταγραφικη περιοδος ειναι η πιο σημαντικη στην καριερα του Βρυζα.
Re: Ζήσης Βρύζας
Το 20% απο τα 11 μυρια ειναι 2.2 μυρια
Το 40% απο τα 22 μυρια ειναι 8.8 μυρια
Διαφορα 6.6 μυριων (αν ειναι τοσες οι προσαυξησεις φυσικα)
Το 40% απο τα 22 μυρια ειναι 8.8 μυρια
Διαφορα 6.6 μυριων (αν ειναι τοσες οι προσαυξησεις φυσικα)
Re: Ζήσης Βρύζας
Φέρεις τεράστια ευθύνη για τον καφενέ που καταντήσαντε την ΠΑΕ...ή βγες κ μίλα ή σήκω κ φύγε...
Re: Ζήσης Βρύζας
Νομίζω πλησιάζει η μέρα που το χέσιμο που θα φας θα ναι ατελείωτο. ΟΛΗ η πορεία σου στην ομάδα, ΜΙΑ διαστροφή. Μια δολοπλοκία. Μια ομαδοποίηση. Τα δικά μας και τα δικά σας. Έτρεχε κι ο άλλος ο ΜΑΛΕΑΣ να σε πάρει απ τα χέρια του βάζελου.
Ευτυχώς που δεν είσαι... τσατσάκι. Α ξέχασα, διαψεύστηκε κι αυτό απο κάποια καλόπαιδα.
ΥΓ. Και μαζί με σένα και οι αλήτες που σε καλύπτουν χρόνια τώρα σε συγκεκριμένα ΜΜΕ.
Ευτυχώς που δεν είσαι... τσατσάκι. Α ξέχασα, διαψεύστηκε κι αυτό απο κάποια καλόπαιδα.
ΥΓ. Και μαζί με σένα και οι αλήτες που σε καλύπτουν χρόνια τώρα σε συγκεκριμένα ΜΜΕ.